granny Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg syns denne her var jævlig bra:Xsvigersen til venninna mi har passet hunden hennes, han har gjort bikkja deres drektig, og eksen sa til henne: Hun er gravid nå, og han må være der for å støtte henne fram til hun føder. :!: Nå ble jeg jammen litt usikker her??? Hvem er gravid?? Bikkja eller venninna..? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Bikkja Og bikkja te venninna mi må være der å passe på den gravide. Lenke til kommentar
granny Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Bikkja Og bikkja te venninna mi må være der å passe på den gravide. Å nå ja.. Da skjønner jeg det ... hihi... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Aldri hørt makan :!: Jeg lo godt av den..hehe. De fleste tar jo bort hannhunden før og etter fødsel liksom Slik at tispa skal få ro.. Åneida, denne hunden trenger støtte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Åh, jeg vil også ha hund. Nå skal venninna mi og typen kjøpe seg Labrador Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg har lyst på en valp til de jeg nevnte i to innlegg over! Minatyrblanding. Gratis! Meeen nå som husverten har slått seg vrang så tviler jeg på at det blir. Lenke til kommentar
granny Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg har lyst på en valp til de jeg nevnte i to innlegg over! Minatyrblanding. Gratis!Meeen nå som husverten har slått seg vrang så tviler jeg på at det blir. har du fått problemer med husverten din? Så kjipt da! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hvordan blanding er det? Er så valpesyk at jeg dauer om dagen Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Mora er papillon, faren er papillon chihuahua/yorkie Faren er av det femte kullet(useriøs oppdretter) og alle hundene der er ulike. Forskjellige farger, størrelse og hårlengde. Blir en spennende mix men Mushi.. du HAR jo valp Granny: vi må kvitte oss med noen katter, så jeg tviler på at vi får enda en hund i hus. For ett år siden sa han JA til at jeg kunne ha to hunder. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hørtes ubeskrivelig søte ut! Ja veit jeg har valp, skal ikke ha en til, men er lov å drømme litt da Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Alle valper er søte Særlig langhåra. Nei, det er lov å drømme. Blir sikkert ny hund når vi flytter. Endret 21. september 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Så morro! Chi eller? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Chi nei? Vet ikke om det blir liten, middels eller stor. Jeg har jo lyst på alle rasene Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Greit å bestemme seg for det først :!: Jeg vil ha liten hvis jeg skal ha en til. Har jo så mange små klær haha. Også kan jeg kjøpe dobbeltbur. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg vil ha dachs, uansett hvor lite allergivennlige canis sier de er Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Du vil ha en jakthund ja, noen spesiell grunn? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Har prøvd å overtale modern til å skaffe en Basenjivalp i tre år, nå. Hver gang hun er på nippet begynner samboeren å planlegge ferie så hun glemmer hele greia. Sleip jævel ;p Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Haha! Du får tilby deg å passe valpen i ferier da Er lov å være sleip tilbake. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Gjorde det, men jeg bor 2 timer unna, så det funker bare for lengre ferier. Slitsomt for langhelg osv. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Er det ikke litt dyrt å selge en blanding mellom boxer og amerkiansk bulldog, på over ett år, til 5000 kroner? Begrunn gjerne svaret ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå