Leffy Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Nå så jeg ikke akkurat så godt, men kan ligne på en husky av et slag? Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Tatt med mobilkamera og jeg må bare beklage kvaliteten. Synes ikke den lignet på Husky, siden den virket noe tynnere i pelsen. Men hva vet vel jeg, Alaska Husky kan vel være mye forskjellig? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) nå fikk jeg ikke sett bildet skikkelig. treg data. Den så litt for kaftig ut til å være husky. Du har to forskellige huskyer. Alaskan som ikke er en rase, men en blanding av flere, og siberian. Jeg tipper en blanding. Du kan jo ringe på til eieren? Endret 2. september 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 På Finn.no er det nå en blandingsvalp som er over ett år gammel, og den skal selger ha 7.000,- for. Står ikke engang hva slags blanding det er. Står heller ikke noe om at det følger med et palass av et hundehus eller skikkelig diamanthalsbånd. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Du verden.... dyrt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Sitter hundevakt for en litt understimulert Border Collie i dag. Han forstår det ikke når de tre andre prøver å leke med ham, og godtar ALL kjeft han får, både av Lisa og av Ruff. Han virker kjempestressa og peser enda de har tatt det med ro i en halvtime nå. o.O Håper det blir opphold så jeg kan ta ham ut og trene litt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Første gang på 5år at eg faktisk måtte plukke en flått på santoz. Den var liten og må ha hektet seg fast tidlig på dagen for da hadde han ingenting i ansiktet. Lenke til kommentar
granny Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Har "arvet" noen pølser med "Vom og Hundemat. Det er vel noen av dere som bruker det her inne, så nå lurer jeg på om dere kan si meg dagsrasjonen for en hund på ca 27 kg? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Foringsmengde vil variere enormt fra med rase, alder og aktivitetsnivå til hunden. Ved fullforing er veiledende foringsmengde ca 2% av hundens vekt. Valper trenger betydelig mer. Prøv deg frem til hva som passer for din hund. (: Lenke til kommentar
granny Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Foringsmengde vil variere enormt fra med rase, alder og aktivitetsnivå til hunden. Ved fullforing er veiledende foringsmengde ca 2% av hundens vekt. Valper trenger betydelig mer. Prøv deg frem til hva som passer for din hund. (: takk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Har "arvet" noen pølser med "Vom og Hundemat. Det er vel noen av dere som bruker det her inne, så nå lurer jeg på om dere kan si meg dagsrasjonen for en hund på ca 27 kg? Vofsen min veier vel ca 30kg+- og han får ca 1/3 av en slik pølse for dagen om vi ikke er spesielt aktiv. Er vi aktive og hunden har fått kjørt seg får han halvparten av en slik pølse. Du har vel 1kg's pølser? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Diesel har vært på landet i helga! Koosa seg masse. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hahaha, det nederste var hysterisk lite pent :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg holdt på å le meg ihjel da jeg så bildet! Legg merke til at han hviler overleppa på vinduet.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ja, det er jo det som gjør hele bildet Lenke til kommentar
granny Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Har "arvet" noen pølser med "Vom og Hundemat. Det er vel noen av dere som bruker det her inne, så nå lurer jeg på om dere kan si meg dagsrasjonen for en hund på ca 27 kg? Vofsen min veier vel ca 30kg+- og han får ca 1/3 av en slik pølse for dagen om vi ikke er spesielt aktiv. Er vi aktive og hunden har fått kjørt seg får han halvparten av en slik pølse. Du har vel 1kg's pølser? Det er halvkilos pølser - men da har jeg en viss peiling... tusen takk... Men for noe klin da? Er vant til å bruke Norvegian Polar og det er utrolig mye mer delikat å bruke altså.... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Synes ikke det er klin. v&h er jo som litt feit kjøttdeig. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg er enig i at V&H er skikkelig klin! Jeg er storfornøyd med vomen vi kjøper frossen på dyrebutikken. Fyller en passe stor beholder som jeg har i kjøleskapet. Siden vomen kommer i fine og akkurat passe små biter er det bare å bruke en gaffel og fylle skåle med passe stor (liten) mengde. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det er litt klin i begynnelsen frem til man får teknikken med å åpne pølsa uten at innholdet renner over alt Hehe.. I begynnelsen var jeg for hardhendt og det endte bestandig med at den sprakk på langs. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Det høres fornuftig ut. Man finner seg jo teknikker etterhvert. Jeg fryser ihjel på fingrene når jeg er nede i kjelleren for å fylle opp 2 bokser med vom. (fyller alltid to i gangen, en til kjøleskapet og en til "litjfrysern" , så slipper jeg så mange turer i kjelleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå