Eplefe Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Å hui. Elger kan være skremmende dyr. O_o Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ja, det har i allefall jeg funnet ut. :| Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Også jeg da, som var livredd to løse ponnier vi møtte på tur i skogen med hundene Jeg og Diesel ble forfulgt av tre stooore hester i fjor sommer. Måtte søke ly i et skur.. Ikke søre om vi kom oss unna. Måtte ringe etter hjelp :!: JEG redd hester liksom.... men det var mest pga Diesel da. Det var han de skulle snuse på. Elg er skumle greier. LIvsfarlige.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg møtte på Elg en 3-4 ganger i løpet av en vinter for noen år tilbake - da jeg fremdeles bodde hjemme og vi hadde hund. Og dette var på vanlige lufteturer en 5 minutter fra huset vårt, langs veien eller rett inne i et skogholt. Var ikke så skummelt etterhvert... men det er jo ikke med kalver og sånn så de blir sikkert ikke like aggressive. Værre med Stella, en av gangene var hun løs og spurta mot elgen for å angripe/leke/sjekke hva dette var forno - fikk heldigvis kalt henne inn igjen . Lenke til kommentar
hiki Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hva slags leker gir dere hunden deres? Er det noe de leker med kun under oppsyn og noe de får lov til å ha sammen med seg når de er alene? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Mine hunder har en rottebamse de leker med (kjøpt på IKEA). Og ett "puseskjerf som mora mi har strikket til de. Dette har de drakamper med og løper rundtomkring. Sånn ellers så leker de mye mer med hverandre enn med lekene sine. Ute kaster vi pinner . Jeg synes ikke man skal stappe bikkja full av leker. La den ha en eller to. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Siri har en del leker, for å bygge opp gjenstandsgleden. Så hun leker jeg mye med inne, sånn at lekene "fungerer" ute også.. Når de er alene hjemme så får de med seg et tyggebein og andre "runde" leker som ikke er farlig å tygge på. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Min har vel et par bamser, 2 mindre baller og en "oksemuskel" inne. Ute er det fotball eller pinner det går i for det meste. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Vofsen har ingen leker her i huset men ute er det vel kong, en lastebil sak som tåler virkelig med juling som han henger på... og avogtil kaster man "pinner" som egentlig er trestokker. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Har noen leker, for hun somler dem bort heletiden. Ligger kanskje litt mye tyggeting her, noe juliess har erfart Er så redd for å gå tom ^^ Endret 26. august 2008 av mushi Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 3 tyggeleker, en tauleke med tauball på enden, en tauleke med tøyfrynser i enden og en kong. Som dere skjønner elsker bikkja mi tauleker (sånne tau med farger og knute på hver side). Hun har også en liten tauleke hun har når hun er alene. Disse ligger på verandaen 24/7 og er tilgjengelig når hun måtte ønske. Sjeldent at hun gidder å holde på med dem uten at jeg er med å leker. Ellers har hun i tillegg en godbitball hun ikke bryr seg om det er godbiter i eller ei, den er steikanes gøy å leke med! Supplementerer med 1,5litersflasker med godbiter i og gamle klær eller håndklær jeg knyter knuter på. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Hva slags leker gir dere hunden deres? Er det noe de leker med kun under oppsyn og noe de får lov til å ha sammen med seg når de er alene? Min hadde mye som valp, men de fleste er kastet fordi de ble ødelagt, eller katten tisset på det (da de var kattunger. lekene havnet oppi en fin liten dam). Nå har han tauleke og en bamse. Han fillerster gjerne klær eller håndduker hvis han føler for det Favoritten fra dag en var en Ikea edderkopp til tyve kr :!: Ska kjøpe med et par stykker når vi skal dit neste mnd. Mye billigere enn de på Zoo Ute har vi lekt med pinne, men det skal jeg slutte med. Orker ikke å ha en pinnegal hund.. Han skal heller få seg en ball/kong hvor JEG styrer leken, og ta opp ballen når det er nok. Han skal få flere oppgaver når vi er ute. Søk osv. Det å kaste pinne i evigheter er bortkastet. Det gir hunden ingenting, og den blir mer stressa. Ikke bare er det unødvendig, men det kan koste deg dyrt hvis hunden svelger pinnen, eller en del av den. Endret 26. august 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Min har ingenting.. Ikke vil hun ha noe heller.. Er nyttesløst og kaste en ball osv til hu. Bryr seg ikke i det hele tatt. Eneste hu vil leke med er meg ;p Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Samme med Ylva. Tyggegreier av hud er det eneste som er interessant. For noen år siden kunne vi lekeslåss, men nå gidder hun ikke lenger. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Så en gronnis i dag for første gang, og første tanke var "OI SÅ SMÅ" hahaha Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 heheheh. gutt el jente da? Diesel var med meg på dyrebutikken i går. Møtte ei som hadde hatt svart, og som nå har to brune (terv). Fortalte at han er bare 1.5 år. HÆÆ???? fikk jeg til svar. Hun trodde han var voksen. Min veier 32 kg, og ti kg mer enn dama sine :!: Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Av en eller annen grunn får jeg et mindre inntrykk av raser med spiss snute og oppstående øre som belgere og schæfere, enn av andre store hunder. Det er muligens fordi jeg er så vandt med å se schæfere? Jeg sier ikke at de er små, for det er jo store hunder, men jeg har vanskeligere for å legge merke til det. De fleste jeg snakker med tar det også for gitt at Bowser er voksen, og får litt hakeslep når jeg forteller at han bare er 15 mnd Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Kan jo være fordi de er veldig slanke. Ikke noe kraftplugg akkurat, slik som din:P Min blir ofte lagt merke til.. kanskje fordi hunden er like stor som meg? hehe. Mange tisper er jo veldig små(ganke grei str), ca ti kg lettere enn min, og kanskje ti cm mindre. Du hadde garantert lagt merke til pappan, til Diesel. Sjekke den pelsen!! Håper ikke min blir slik.. da kommer jeg til å utvikle allergi til neste års røytetid Endret 28. august 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Sværing det der, ja Traff forresten på en Tervueren på tur med Bowser her om dagen. Fin rase Men ser generelt veldig få belgere når jeg er ute og går tur. Groenendael har jeg aldri sett når jeg har vært ute med Bowser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå