Mirann Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Føler med deg Mirann. Går gjennom et savn for tiden jeg og Grusomt og miste noen som du er så glad i..... Takk.. Ja, ikke sant? Jeg har grått og grått. Sippet som en liten unge. Det gjør så vondt. (Selv om jeg vet at det var det beste for hunden å avlives.) Zaroos: Ja, det her er virkelig bakdelen med å ha hund. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Mirann: Kondolerer, veit så altfor godt hvordan det er. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Selv om det var det beste, endrer det jo ikke følelsen man sitter igjen med *klem* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kondolerer... Hunden min skal leve evig. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Kondolerer... Hunden min skal leve evig. Ja det skal Maia og. (men sånn som det ser ut nå så ser det ikke så lyst ut) Bleh gruer meg til vetrinæren i dag... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Kondolerer Mirann!! Den veldig gamle hunden til svigerbestemor gikk bort i forrigårs. Det blir rart å dra dit på besøk når han ikke er der for å ønske oss velkommen.. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Tok heldigvis prøve fra øra hennes i dag. sopp sopp sopp... 2 forskjellige øredråper i 8 dager... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Takk for trøst. Veldig bra sagt, Juliess. Min neste hund skal også leve evig. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Alle hunder født etter 2005 lever evig, de kommer med en sånn garanti Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Må bare eu-godkjennes annethvert år og huske og skifte olje, så går det nok bra. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Tok heldigvis prøve fra øra hennes i dag. sopp sopp sopp... 2 forskjellige øredråper i 8 dager... Ja velkommen i klubben Brukte øredroppene med hyl og tenners gnissel. 1 uke senere = BAM sopp igjen. Blir nok et 10 årig problem dette. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Tok heldigvis prøve fra øra hennes i dag. sopp sopp sopp... 2 forskjellige øredråper i 8 dager... Ja velkommen i klubben Brukte øredroppene med hyl og tenners gnissel. 1 uke senere = BAM sopp igjen. Blir nok et 10 årig problem dette. Åssen med fikk du? jeg fikk canesten og otomax.. eller får ikke otomaxen før fredagen da det ikke var å oppdrive i tr.heim Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Noen som driver med hundekjøring her? Have a story for you! Den er til alle da, men bare lurte i samme slengen. Lenke til kommentar
Blindgate Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Noen som driver med hundekjøring her?Have a story for you! Den er til alle da, men bare lurte i samme slengen. Tar du den på PM da? Heh.. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Alle hunder født etter 2005 lever evig, de kommer med en sånn garanti Kan du være så snill og si det til Oswald så han kan komme tilbake Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ahhh. Godt med en dag uten risting og kløing. Selv om hun ikke har fått medisinen mot infeksjoneni øret så hjelper iallefall den mot soppen så er ikke no kløing og sånnt lenger. blir spennende og se hvor lenge det holder seg:p... hurrA FOr null båndtvang woop woop Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Noen som driver med hundekjøring her?Have a story for you! Den er til alle da, men bare lurte i samme slengen. Tar du den på PM da? Heh.. Her avsløres ingen hemmelige triks, så jeg tar den likegodt her så alle kan lese. Om noen har fått det med seg, så er jeg og samboeren min "praktikanter" hos et par som driver med hundekjøring. I går kveld skulle vi få prøve å dra på tur, med dyckvogna, for første gang. Eieren av hundene, jeg og samboeren min presset oss på vogna, og la i vei. Vi kjørte på veiene i bymarka, og det var som sagt kveld. Klokken var blitt kvart over ni før vi kjørte. Det hadde begynt å bli skumring, og vi hadde kjørt i kanskje en halvtime, da vi plutselig må bråstoppe i en bakkesving. Der sto det en elg midt i veien! Fordi bakken lå i sving, så dukket den opp helt plutselig, og førerhundene endte opp kanskje to meter fra den. Så sto vi der i noen sekunders kunstpause. Jeg tror vi forventa at elgen skulle bli redd og springe sin vei. Det gjorde den da altså ikke, og det gikk fort opp for oss. Eieren begynte å rope på lederhunden for å få ham til å snu spannet. (Vi ligger alltid helt ytterst til høyre på veiene) På dette tidspunktet begynte elgen å oppføre seg mer som et kattedyr. Den senket hodet, hevet skuldrene og kom luskende fremover. Lederhunden Harry, hører ikke etter, og eieren, la oss kalle ham X, roper nå med anløp til panikk i stemmen. For hvert rop fra X, senker elgen hodet enda mer. Endelig snur Harry seg, og snur spannet mot oss. Eller det vil si at Harry prøvde å snu spannet, men de ble stående bom fast på tvers, og sperrer nå hele veien, fordi noen av unghundene, som fortsatt liker å jage hest ikke ville slippe elgen av syne. Nå har elgen kommet kjempenært, og plutselig går den til angrep. Jeg vet ikke om hundene flytta seg, eller om elgen hoppa over de som sto på tvers, men plutselig kom elgen i full fart mot valpen vi hadde med oss løst, som befant seg på vår venstre side av spannet. Den stampa masse og hardt med bena, dro med seg valpen i dragsuget så den snurra rundt i lufta, men den ble heldigvis ikke truffet. Elgen fortsatte et par meter forbi oss etter at den hadde prøvd å ta valpen, og da var vi ikke sene med å komme oss vekk. Litt lenge nede traff vi på en syklist som hadde beskuet hele opptrinnet, og han kunne fortelle oss at det var en elgku med kalv. Vi hadde ikke sett kalven, men alt ga jo mening når vi hørte at hun var ku, og med unge. Du tror det stopper her, du? Etter en ti minutts kjøring, hadde det blitt veldig mørkt, og vår eneste lyskilde var X sin hodelykt. Langt foran oss ser vi plutselig bevegelse. Der er det søren klype meg en elg til, midt i veien! Denne er betraktelig mye lengre foran oss, og vi står i trygg avstand. Når den oppdaget oss, sto den en liten stund, før den la på sprang innover i skogen. X, har kjørt rundt i bymarka i tre år, og har sett skyggen av elg bare to ganger, og i går fikk vi nærkontakt i første grad, pluss at vi så en til. Dette er vel hva man kan kalle en ekte ilddåp? Vi får bare håpe at vi har brukt opp elgekvoten vår for en stund fremover! Endret 21. august 2008 av tradhtare Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg hadde tissa på meg! Også jeg da, som var livredd to løse ponnier vi møtte på tur i skogen med hundene Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hehe, unnskyld at jeg ler. Søtt. Men fy faen det var dritskummelt. Var shaky flere timer etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå