Eplefe Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Atlas og Chico og Kayzer får hvitløksgranulat. 8D Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Diesel skulle til dyrelegen neste mnd. Røntgen, vaksine, chip og fjerning av ulveklør. Det kommer på rundt 3500 siden vi reiser til Molde. Meeen jeg tror vi utsetter det, og tar vaksine denne mnd, og chip neste I morgen skal jeg ringe en privatklinikk i Molde. Høre hvilken priser de har. De sies å være mye billigere, og veldig flinke. Jeg har fått for meg at han MÅ røntges før fylte to år(februar), men det er mentaltesten, så jeg hadde det litt travelt jeg da Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) At folk ikke kan respektere "hyperallergi" syns jeg er hårreisende. Finner opp unnskyldninger for at folk IKKE har allergi, og drar med seg dyr i hus tross det som står i kontrakten. Guttungen på 14 år viste ikke selv at han var allergisk engang Det var noe far i huset hadde funnet på, og det var ikke nevnt i kontrakten EDIT: Vi har kjøpt Vom som vi skal mate hundene med fremover. Thea er skrekkelig tynn, så jeg blander 50/50 med vom og vanlig valpemat. Geisha må også få, men hun har vært superflink til å slanke seg den siste tiden, så hun tåler å få litt vom iblandet maten sin hun også Endret 12. august 2008 av L_C Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Pokker og! Santoz fikk i seg en stor bit sjokoladekake som en unge klarte å miste. Eg tok han inn i kjøkenet med engang og helte en liten teskje med salgt bakerst i tungen og håpet at han skulle gulpe slikt han gjorde sistgang men det gjorde han ikke. Får vel bare håpe at det går greit. :S Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det går nok fint, han er jo såpass stor Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Tror ikke du skal bekymre deg, så lenge det ikke var snakk om ei halv kake Det finnes jo folk som mater hundene sine med kake og annen dritt flere ganger i uka uten at de blir syke. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Guttungen på 14 år viste ikke selv at han var allergisk engang Det var noe far i huset hadde funnet på, og det var ikke nevnt i kontrakten Da er det ikke annet å gjøre enn å godta det, eller å flytte huseieren bestemmer, selv om det er jæævli kjipt.. Vi ringte på sikkert tusen leiligheter her i byen, og ingen ville ha dyr :O Venninne av meg flytter til et hus ved kirka nå. Ikkerøyk, og ikke husdyr. Det er frivillig å leie, så da blir det dumt å klage (ikke at hun har gjort det, men du skjønner hva jeg mener). ShowDOG_ Salgt ? =salt? spørsmål til dere alle: Stoler du på hunden din? Kan du med god samvitthet slippe den løs der hvor det ferdes folk/dyr -uten at bikkja går bort til de, eller stopper på kommando ? Stoler du på hunden sammen med barn, inne og ute? (ute er det mere lek, løping og herjing) Endret 12. august 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Nei sier du det ? Det hadde jeg aldri kommet på selv Leiligheten jeg bodde i kosta bare 2500 i mnd inkludert strøm og den var fullt møblert. Som lærling var det ikke aktuelt å leie en vanlig leilighet og møblere den der nede siden det aldri var meningen at jeg skulle bli boende lengre enn tiden jeg jobbet som lærling. Leiligheten leide jeg gjennom jobben (som leide den av huseier) og det var derfor den var så billig Jeg kan forestille meg at det er vanskelig å få leid leilighet hvor man får lov å ha hund.. Heldigvis eier vi , så det er ikke noe problem for oss. Jeg kan skjønne mange huseiere også . 50% av de som har hund burde aldri fått lov å passe hund engang, og slike folk (med hund) er ikke kjekke å ha i hus. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 spørsmål til dere alle:Stoler du på hunden din? Kan du med god samvitthet slippe den løs der hvor det ferdes folk/dyr -uten at bikkja går bort til de, eller stopper på kommando ? Stoler du på hunden sammen med barn, inne og ute? (ute er det mere lek, løping og herjing) Stoler på Mona! Svarer ikke for Siri enda, siden hun ikke har grodd hjerne. Jeg stoler på henne hundre prosent sammen med barn, enten det er ute eller inne. Ville dog ikke hatt henne løs hvor som helst, da hun kan finne på å løpe bort til andre hunder Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg GLEDER meg til den dagen jeg kan stole på Diesel. Sliter litt med innkalling -kun når det er andre hunder/folk i sikte. Og det irriterer meg grønn. Vips. Borte er han. Utrolig snill med barn heldigvis, men stor Og så har jo hunden min dette flotte instinktet som gjør at han kan bli litt ivrig når folk løper osv. Heldigvis ikke løpt etter noen enda Derfor er jeg livredd for å ha han løs hvor det er folk. Nei, jeg skal ringe Cesar Millan tror jeg Lenke til kommentar
Optimistisk Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Stoler på hunden min, det kommer ann på hva du mener. Emma er glad i barn, og hun hører når jeg har henne på vei mellom bilen og huset. Jeg ville aldri stolt på hunden min 100%, spesielt ikke med barn(hva anser du som barn, antar at du mener småbarn og ikke 16, 17 åringer.), det jeg mener er at jeg ville aldri latt hunden min være alene med barn. ikke bare pga hunden, men også barna (de finner på så masse tull) Det mener jeg at ingen burde.. Uansett hvor lydig og rolig hun noen gang kommer til å bli kan jeg med hånda på hjertet si at jeg aldri kommer til å stole fullt ut på hunden. Kunne nok gått på tur med henne løs i nabolaget, hvis jeg jobbet med henne gjennom hele turen, men dette kommer aldri til å skje... Går turer med henne løs midt i skogen når det ikke er båndtvang. har ikke hatt noen stikk-av-opplevelser ennå Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Stoler ikke på henne for fem flate øre. Gi henne en finger og hun sluker hele hånda Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg stoler veldig på Atlas. Mer usikkert mtp. Ruff og de to andre. Atlas har glefset etter et barn EN gang, og det var da nabogutten (som han både før og etter leker harmonisk med) tok tak i manken hans baki nakken og dro til det han var kar for. Da holdt Atlas ut i noen minutter og prøvde å gråte, da gutten fortsatt ikke skjønte at han ikke burde dra sa Atlas i fra med å glefse (ikke bite). Da lugget han sånn at Atlas begynte å blø. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hvorfor stoppet ingen ungen etter at hunden hadde sagt så tydelig ifra første gangen? Mona er søt Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Diesel hadde likt å leke med Mona Haha, se for de de søte valpene da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Fordi på det daværende tidspunktet var ingen i nærheten. Mamma har dårlig rygg, så hun kunne ikke helt løpe bort for å plukke med seg Ruben, men hun var på vei. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Guttungen sover med øya åpne Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) spørsmål til dere alle:Stoler du på hunden din? Kan du med god samvitthet slippe den løs der hvor det ferdes folk/dyr -uten at bikkja går bort til de, eller stopper på kommando ? Stoler du på hunden sammen med barn, inne og ute? (ute er det mere lek, løping og herjing) Ja, jeg stoler på Bowser. Jeg ville nølt litt med å sluppet han blandt folk, ettersom det er mange som er redde store hunder. Det vil jeg respektere, selv om han lystrer meg. Hvis noen hadde reagert med hyl og skrål, hadde det ikke vært kjekt for verken Bowser eller dem. Bowser har ikke jaktinstinkt, så han ville nok aldri drept f.eks en sau. Han er helt trygg blant våre egne sauer, selv om han av og til vil "leke" litt med dem. Han er aldri voldelig. Jeg ville nølt mer med å slippe han med andre sauer, jeg vil ikke skremme andre sine dyr. Han er veldig forsiktig med barn. Inne springer han rundt og logrer og koser med dem, ute også. Han er aldri voldsom med dem. Det kommer støtt og stadig småjenter bort som vil klappe ham, og da blir han veldig forsiktig Det eneste jeg har reservasjoner mot nå er å slippe han løs med andre hannhunder. Han begynner å komme i puberteten, og han går dårligere og dårligere med andre hannhunder. Endret 12. august 2008 av TyrantOfWinter Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Fine Bowser Flott hund uten et snev av tvil... Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Takk Hunden din er også virkelig flott! Hvor gammel er han nå? Hvordan er han kontra Oswald i oppførsel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå