medlem-90636 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Må bytte mye rart på døra isåfall, for det er en gammel dør i et hus fra tidlig 1900-tall og hverken dørhåndtaket eller låsen fungerer skikkelig. Ikke går det an å lukke den igjen skikkelig heller. Vi får se hva vi gjør for å få sikra soverommet mens vi er på jobb. Har egentlig ikke så mye å si, men har vi først bestemt at hundene ikke skal i senga, så skal de liksom ikke det da.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kjøp to kroker og et kompostelement på Plantasjen/Biltema, så kan dere sperre for døra veldig, veldig billig.. Voila! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Vi har deltatt i en "undersøkelse" der vi skulle teste hundemat. Maten er av typen du får kjøpt på Rema 1000. Hundene ELSKER den og Geisha som tidligere har vært veldig matlei, glefser i seg maten umiddelbart, og prøver deretter å spise Thea sin mat. Thea på sin side forsvarer maten sin som om det var en skatt. Ikke søren om hun vil dere godmaten sin med noen. Så langt er alt bra. Nå har jeg hunder som røyter. Det er hår over hele meg når de har ligget på fanget, og det ligger hår på gulvene mine. Hundene mine som ALDRI har røytet før! Så på mandag (når jeg får lønn-hehe) skal jeg kjøpe inn gode gamle Royal Canin igjen. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Vi har også fått den maten. Fy for noe drit. for å si det mildt! Diesel får store klaser av en lys bæsj. Ånden er heller ikke noe særlig. Denta stix som vi også fikk er borte på tre sekunder kan jeg ikke skjønne skal være noe bra for tannsten. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Her også! Geisha svelger unna en halv dentastix på 2 sekunder. Bæsjen her i gata ble også betydelig lysere. Og det ble mer av den. Og oftere. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Slenger opp masse bilder fra da jeg så på film med Rita i går og fra da vi var på tur ved brygga i dag. Og et lite et av Cody. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Cody er så skjønn, Rita også, men Cody ... Åh Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Takk. Han er skjønn, ja. Lager grimaser og smiler. Og lusker rundt. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Her er hunden min, Kiri ^^ 11 år gammel gordon setter. Rart å tenke på at hun har vært der 11 av mine 15 år,, kommer til å bli tungt når hun dør.. Katt som står på andre siden av glassdøren^^ Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 COdy er en herlig liten fyr! Han er bare snill og god. Slenger med et bilde tatt på Nesbyen forrige helg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Vi tok med hundene på stranda i dag. De var helt ville! Vanskelig å være en god fotograf når man skal ta bilde av hundrevis av hvite ulldotter som løper så fort at det svir i øynene. Det var nok veldig morsomt Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hvordan får du delt de opp frossne da? NP kommer også i 20 kgs sekker - mend det er delt opp igjen i ca 1 kgs biter så det er bare å bruke baksiden på øksa så deler det seg - men å dele den igjen - DET er vanskelig... Jeg henter maten direkte hos produsent, mens den er tint. Og pakker ned i dagsprosjoner på ca 350 gram ellers vet jeg om de som bruker motorsag for å dele opp Finnes det noen som kjøper to valper samtidig? et vennepar av oss kjøpte de to eneste schæfervalpene i sitt kull for over 10 år siden. Hundene er fortsatt friske og fine, og med verdens beste gemytt, selv om de sjelden ble tatt med ut på ting hver for seg. Men det er vel absolutt ikke alle som er SÅ heldige... Disse fikk forøvrig begge valpene til prisen av en Noen velger derfor ikke å ha forsikring Ja, man kunne valgt å ikke ha forsikring, men jeg ser for meg at lille Buffy ikke hadde blitt så gammel om jeg ikke hadde det... Gjensidige tjente vel ikke AKKURAT på meg i den perioden.. Jeg sluttet å regne veterinær utgifter da det passerte 150.000... Man kan vel trygt si jeg utnyttet forsikringen maks. Og selv nå, etter å ha betalt totalt 2000 kr på Bridie for to år, så er jeg fortsatt i pluss på henne med tanke på steriliseringen Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 En ting jeg begynte å lurte på; hvordan er sheltie kontra collie som førstegangshund? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Den er mindre De er faktisk veldig like. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Den er mindre De er faktisk veldig like. Well, dah Såpass greide jeg å se, men annet enn det så virket den jo som en mindre kopi av den store. Får telle dagene til jeg skal kjøpe...må bare komme gjennom prøvepriode og få leilighet hvor han/hun kan være og leke. Lenke til kommentar
granny Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Da har jeg akkurat fått tatt ut alle stingene til Cleo - jammen var det mange gitt... Ser bra ut , har grodd godt sammen! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg fant noe merkelig på Geisha i dag. På og i ørene var det satt seg noe som lignet på bitte bitte bittesmå flått/påter. I tillegg fjernet jeg to små (men med "Normal" størrelse") flått. Æsj.. Jeg fjernet de med fingrene, og de glapp uten problem. Føltes nesten som de ikke hadde fått satt seg skikkelig engang. Har aldri fjernet flått med bare fingrene før (har alltid hatt på noe gugg først, og brukt papir mellom flåtten og "meg".. Vi har vært på landet i hele helga. I dag tidlig var typen min ute og herjet litt med hundene. Geisha forsvant ute på egen hånd på ett stort jorde utenfor feriehuset, og ble borte en liten stund. Da hun kom tilbake hadde hun en mus i munnen som hun ville vise oss. "se så flink jeg er til å svelge musa hel". Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Well, dah Såpass greide jeg å se, men annet enn det så virket den jo som en mindre kopi av den store. Jeg mener at de er like på alle måter -- Æsj, påter er hæslige! Fant TO gigantiske på stuagulvet her om dagen jeg Påtene kan være piittesmå og, så det var sikkert det du pella av. Jeg fikk en på meg som var som et lite rusk. Mus har min også spist et par stk av takk. Jeg hyyyla.. :!: Endret 10. august 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Sheltier er generelt sett hakket mer sta enn collier, etter mine erfaringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå