Birdbox Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Ah ja kan vel poste litt her også da I dag var jeg i Moss på hundeutstilling. Jeg og søster og hennes staffordshire bull terrier! Kjempevarmt, men artig! Flere som var der? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 For de som husker Decoy så har han blitt stor gutt nå... Her er han på jakttrening... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Åh. Så herlig. Toller, ikke sant? Jeg fant noen virkelig fine nilder av Iso sist jeg var hjemme. Har vurdert scanne de inn og legge de ut, men det blir vel kanskje ikke så aktuelt. Lenke til kommentar
granny Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Ah ja kan vel poste litt her også da I dag var jeg i Moss på hundeutstilling. Jeg og søster og hennes staffordshire bull terrier! Kjempevarmt, men artig! Flere som var der? Jeg var der i dag - utrolig varmt i dag også! Noe som virkelig forundrer meg er at de også i dag - i DEN heten faktisk flere ganger måtte rope opp at det fantes hunder i biler og at ruter ble knust og hunder hentet ut hvis ikke eier STRAKS kom og tok de ut! Forbauser meg stadig at ikke hunde-eiere har bedre vett! En bil stående på en asfaltert parkeringsplass uten antydning til skygge og 30 grader i SKYGGEN - og så ikke forstå at det blir ulidelig varmt i løpet av 15 minutter, SELV om vinduer står litt på gløtt?? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Vi har tenkt å dra og bade med hundene idag - men har rett og slett vært for varmt til at jeg tør å kjøre med dem i bilen. Lufter ut baki der nå, får se om vi kan dra om sånn 40 min eller noe. Uten luftemuligheter er det litt skummelt.. Lenke til kommentar
granny Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 For de som husker Decoy så har han blitt stor gutt nå... Her er han på jakttrening... Er det du som jakttrener han? Så artig at han får lov til å aktiviseres med det han er "laget" for! Har han blitt stilt på prøve enda? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Nei, Decoy har ikke stillt på jaktprøve enda, har gått 3 jaktkurs, å prøver å gå sakte frem... Som kursholder sa, han har stor motor men dårlige bremser... Så vi driver å ettermonterer bremser å annet tilleggsutstyr som ikke følger med en toller... Det hele er snudd litt på hodet i dette huset, Dama jakttrener og jeg stiller ut på Utstilling... BIR og Cert i norge 3x Exellent i sverrige den helga Verdensutstillingen var... Ellers går vi også blodspor med begge hundene. Buster er like frisk og rask som alltid. Gogutten. Lenke til kommentar
granny Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Nei, Decoy har ikke stillt på jaktprøve enda, har gått 3 jaktkurs, å prøver å gå sakte frem...Som kursholder sa, han har stor motor men dårlige bremser... Så vi driver å ettermonterer bremser å annet tilleggsutstyr som ikke følger med en toller... Det hele er snudd litt på hodet i dette huset, Dama jakttrener og jeg stiller ut på Utstilling... BIR og Cert i norge 3x Exellent i sverrige den helga Verdensutstillingen var... Ellers går vi også blodspor med begge hundene. Buster er like frisk og rask som alltid. Gogutten. Så flott da! Jeg driver også med retrieverjakt, blodspor og utstilling! Utrolig artig alt sammen! Greit å få på plass bremsene før man stiller på prøve ja ! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Tror det er mange som trener jakt og agility som glemmer at det er mer enn motor som skal til, hehe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg slet i halvannen måned med å lære Atlas at det var mer enn full guffe på bommen som måtte til. Vippen sliter han enda med. Det er ikke noe gøy å vente på at den skal bytte side, er mye morsommere å gå på trynet hver gang, vel! Lenke til kommentar
granny Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Helt klart et stort problem når de blir for ivrige ja.. lett å sette pris på stor fart, og glemme at det kan være smart at hodet også skal henge med Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Syns forøvrig det var en fin sammenligning, det med bilen. Dumt å kun ha gasspedal, det er sikkert suksess om det går rett frem hele tiden. Men sjeldent det gjør det Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 En stk nybada hund. Så ut som ei lita rotte som plaska i vannet :!: Lenke til kommentar
Tore Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Helt klart et stort problem når de blir for ivrige ja.. lett å sette pris på stor fart, og glemme at det kan være smart at hodet også skal henge med Bremsene begynner å komme på plass og tålmodigheten også, så egentlig er han så godt som prøveklar... Skal nedover på Tollerlagkampen i høst som en første "test"... Så spor, retrieverjakt, tollerjakt, utstilling og en anelse lydighet, og litt agility for "avvekslingens" skyld... Er liksom så mye morro å gjøre med hund... Syns forøvrig det var en fin sammenligning, det med bilen. Dumt å kun ha gasspedal, det er sikkert suksess om det går rett frem hele tiden. Men sjeldent det gjør det Ja, Bilen er noe alle har et forhold til, så alle skjønner sammenligningene mellom hund og bil... (Edit:3xExellent ja også 2x 2.JKK i sverrige) Endret 27. juli 2008 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Ponni bada igår Var ikke noe kult, men med en gang jeg også vassa uti var det skitgøy Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Thea syntes det var alt for kaldt i vannet, og ville heller ligge i sola! Jeg er forøvrig enig Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) lc: Bader den store da? Diesel vil ikke bade, eller ligge i sola. Lik mor si (jeg kan godt sole meg, men ikke på ei strand med hundre mennesker). Endret 27. juli 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Daisy slapper av etter en varm dag i sola Tenkte jeg kunne si litt om Daisy siden det er første gang jeg poster bilder av hunden min her Hun er en 2 år gammel Shetland sheepdog (Sheltie/mini collie/liten Lassi) med fargen tricolour. Grunnen til at vi ville ha en sheltie var fordi vi hadde den samme rasen 13 år som dødde i 2003. Hun liker å bjeffe og knurre på alt som rører seg, men folk begynner bare å le av hu. Så hu har ikke så stor suksess i å skremme folk. Ellers er Daisy en grei hund som liker å leke og gå tur. Hu liker også katter, og prøver hele tia å følge etter katta vår opp trær og gjærer. Men har aldri klart det Endret 27. juli 2008 av Andie93 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Så vakker Elsker Sheltien, og den står høyt opp på listen som hund nummer to. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Mona prøvde å drukne Siri istad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå