mushi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Sånn ligger bikkja hver morgen. Hun ligger alltid i lyset til det vinduet som er åpent Hun legger seg aldri ned på gulv eller bakken hvis ikke det er morgen og sol Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Zelda går ikke i bånd - pepperspray? En diskusjon jeg prøvde å delta i, men skjønte at utviklingen av visse personer i den tråden ikke har gått helt etter planen, så jeg bare ga det opp. Er vel sikkert noen som mener det er galt av meg å ha henne løs på privat eiendom også, men du ser ikke jeg bryr meg Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Siden Harley biter meg så sinnsykt, så ga jeg ham et griseøre i dag Rett inn i tyggenirvana Oswald slukte dem hele (eller prøvde og gjøre det) denne karen bare småtygger på kantene (Slipper og bekymre meg at han skal kveles) Oswald måtte jeg ned i halsen på flere ganger Endret 24. juli 2008 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hvor lang tid bruker han på et slikt bein da? Min brukte et par dager i den alderen. hehe. Så søt han er!! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Nå min var valp, delte jeg ett øre i tre biter. Det holdt i over to uker Og hu tygga heletiden Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Ruff (som er samme rase som Ponni) tar et griseøre på fire minutter. Edit: Neei, det var strupe. Men han bruker ikke mye lengre tid på et øre. Endret 24. juli 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Små hunder er mye mer økonomisk har jeg funnet ut, på gnageting Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Denne der har hun nok til hun i to år Diesel skal få seg seg et slikt bein i helga. Det blir godt til klumpen.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Mona har hatt det i forever, gadd ikke bry seg mer om det siden det mest er gnagd av. Men frem til jeg kastet det ut (tror det ligger i hagen ett eller annet sted nå), så ble det veeeldig populært igjen, i og med at Siri viste interesse for det, hihi. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Kastet det ut sier du. Har du hatt det innendørs? Diesel får hvertfall ikke spise på slikt svineri inne Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Julie: var rimelig komisk når ponni skulle ete det beinet ditt En annen ting som er praktisk med liten hund. Det går ikke hull på fotballen :!: Endret 24. juli 2008 av mushi Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ja, må jo ha det inne får heller støvsuge, og så er det bare i begynnelsen det smuler veldig Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Smuler er en ting.. men det lukter, og ser ikke så veldig delikat med ei ku på stuagulvet Nei, bein er en uteaktivitet. Små tyggebein spiser han gjerne i senga (får seff ikke lov til det). Endret 24. juli 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Er det der sånn røkt bein, Juliess? Sånn hadde holdt en dag eller to til bridie om hu hadde fått holde på hele tida... Men hu ble dårlig i magen av dem, og måtte få dem i kun noen minutter om gangen. Til det ble partert til små biter Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ja, ett eller annet behandlet er det. Var ikke så dyrt, en 80,- ca på vanlig dyrebutikk. Store hunder må få store, kule bein vettu Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Diesel fikk et røkt bein fra Zoo. Han hadde ikke spist halve før han måtte ut. Spydde og bæsja som bare det. De som blir solgt på Zoo nå er ikke behandlet tror jeg. Store klubber for en hundrelapp(omtrendt samme som Siri har). Han skal hvertafal ikke få flere røkte bein!! :O Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Nommen,,, Vel.. Maia ligger halvdau og soler seg ute i varmen.. Litt for varmt for henne til å gå laaaang tur i dag. sist gang så datt hun nesten isammen av en halvtimes tur:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå