Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Idag har vi vært hos dyrlegen og trukket begge hjørnetennene oppe. Den ene tanna hadde en rot som var over dobbelt så lang som tanna som stakk ut... Var det jeg regnet med egentlig, var bra jeg fikk tatt dem :) Så nå er jeg 1700 kr fattigere og bikkja sover ut rusen.

Dyrt gıtt. Jeg betalte rundt 1200 for trekkıng av 3 hjoernetenner pluss vaksınerıng av Geısha.

Men fıkk du kommentar paa at du var lovlıg sent ute? Smaa hunder er jo ferdıg med tannfellıngen naar de er rundt 6 mnd, og Ponnı er vel 2 mnd eldre enn Thea ca? Saa 8-9 mnd? Ble ıkke de nye tennene hennes skjeve da?

Jeg gleder meg som en lıten unge tıl aa se ıgjen Thea og Geısha ı morgen tıdlıg. Da er det 15 dager sıden sıst. Savner gledessprederne mıne saa ufattelıg mye!

Lenke til kommentar

Min har veldig bra saksebitt faktisk. ^^ Hun har alle tennene også. Hjørnetennene peker litt fremover, men det gjør ingenting. Er lov på kineser :) Venta såpass lenge for å se om de kanskje, kanskje ville falle ut. Hun mistet den siste tanna selv to uker før jeg trakk disse.

Lenke til kommentar

Diesel har lekt seg med en Yorkievalp på 11 uker i dag. Venninna mi hentet nummer to i helga.

Sååå nydelig, tillitsfull, tøff, og frampå. Sukk.. :love:

Jeg ønsker meg alle valpene i hele verden!!!!!! :!:

edit:

Jeg så en nakenhund i dag. Den hadde helt lyys hud, og hvitt hår. Kjempekul.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Var råkoselig å hent hundene igjen. Har aldri sett Geisha så glad før i hele sitt liv. Løp rundt meg og "smila" og hoppa og laga koselyder. Når hun var ferdig å hilse spratt hun inn i reiseburet sitt. Klar til å dra hjem!!

Og Thea hadde vokst masse mens vi var borte :!:

Åååå så godt det er å ha de tilbake!

Lenke til kommentar
Var råkoselig å hent hundene igjen. Har aldri sett Geisha så glad før i hele sitt liv. Løp rundt meg og "smila" og hoppa og laga koselyder. Når hun var ferdig å hilse spratt hun inn i reiseburet sitt. Klar til å dra hjem!!

Og Thea hadde vokst masse mens vi var borte :!:

Åååå så godt det er å ha de tilbake!

Hundene kan være brudepiker i bryllupet deres! :yes:

Lenke til kommentar

Du har sett tante sin hund? Vel.. han har barbert seg nå. Ligner på en Riesen :!:

Ganske kul egentlig. Uvant hvertfall.

Han og Diesel sloss et par ganger. Sykeste jeg har sett. De har aldri så mye vist tegn til å være hissige på hverandre. det MÅ være den nye frisyren. Noen som har erfaring med lignende?

Lenke til kommentar

Jeg har min andel selv jeg! Så den KULESTE rotweileren ever. DIGER. Kupert hale. Muskuløs som bare rakkern. Løs i gata. Hoho, han var så ufattelig tøff at jeg måtte knipse han.

Og ikke minst den 4 mnd gamle valpen til frisøren jeg var hos. Han lagde en pitteliten lyd bare under hele det 1,5 timers lange besøket mitt. Jeg trodde jeg skulle få se en søt liten sak når hun plukket den frem, istedet var det en blandingshund på størrelse med en voksen dalmatinertispe som kom trekkende :!:

Hundene i Tyrkia var kjempesnille. De brydde seg ikke om mennesker, og bjeffet ikke. Noen var litt dumme også.. drev å traska rundt midt i veien i mørket på kvelden der biler suste forbi i 80 km/t i 2 felt. Satt med hjerte i halsen de gangene vi spiste middag i nærheten av veien.

I dag trener jeg Geisha på å være i grind i nærheten av meg uten å syte. Skal vi ha barn etterhvert må jeg lære henne at hun må være adskillt fra meg/barnet uten å lage lyder. Går kjempebra og Geisha har etter 2 timer tatt Theas eksempel og lagt seg til å sove. Hun er fra før av vant til å alltid være sammen med oss når vi er hjemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...