ASCIWhite Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Herlig liten tass det der ASCI, ser jo ut som den har slått seg greit til ro hos deg Han bandt seg til meg med en gang jeg plukket ham opp fra kullet. I bilen hjem skulle han bare være hos meg selv om jeg hadde familien min med meg (far mor og niesa mi) Når vi kom hjem var det rett opp i fanget og sove Når jeg er borte og far min passer ham så syter han som et uvær.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Herlig liten tass det der ASCI, ser jo ut som den har slått seg greit til ro hos deg Han bandt seg til meg med en gang jeg plukket ham opp fra kullet. I bilen hjem skulle han bare være hos meg selv om jeg hadde familien min med meg (far mor og niesa mi) Når vi kom hjem var det rett opp i fanget og sove Når jeg er borte og far min passer ham så syter han som et uvær.. Hehe, høres jo nesten ut som min lille det der. Er godt å føle at man blir savnet litt også Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er ikke fult så kult når bikkja uler hvis man skal hente posten og hyler når den blir satt igjen i bilen når man handler. Min klarte seg faktisk bra hjemme alene når jeg hadde en hund til her, men kan ikke kjøpe meg en hund for at den første skal kunne være alene hjemme Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Ruff gråter hvis meg og Torbjørn går, enda mamma og Robin og pappa er her. Er bare et par minutter, da. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er ikke fult så kult når bikkja uler hvis man skal hente posten og hyler når den blir satt igjen i bilen når man handler. Min klarte seg faktisk bra hjemme alene når jeg hadde en hund til her, men kan ikke kjøpe meg en hund for at den første skal kunne være alene hjemme Nei det er selvsagt ikke kult, og det er i små doser i starten det kan føles godt. Nå om dagen er min helt tilfeldig, med at noen ganger virker det nesten helt ok å være alene, mens neste gang blir det hyleorkester uten like. Andre ganger gir hun seg med klagingen etter et par minutter, så ikke alltid godt å vite hvordan hun reagerer. Lenke til kommentar
granny Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Etter to timer hos veterinæren ligger nå Cleo ved føttene mine og sover ut "rusen". De kunne ikke si hva haltingen kom av, men tror ikke kulen på benet har noe å si. Den har vi nå tatt prøver av som skal sendes inn. Jursvulsten må fjernes, så det skal vi gjøre når bare prøvene foreligger. Tok røntgen av foten, da hun viste tydelig smerte når vetirinærene trykket, dro og klemte på den. Viser seg at det er "noe" (så rett og slett ut som en tann på røntgenbildet) som sitter i mellom benet og senen på "mellomhånden" (heter det det på en hund???) på den venstre bakfoten. Det kan være en forkalkning på senen, men bildene blir nå sendt til Veterinærhøyskolen til en ekspert - så da får vi nå se... Fant forøvrig to flått på henne mens hun sov søtt.. så nå blir det flått halsbånd også her! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Når får dere svar på bildene og prøvene? Lenke til kommentar
granny Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) Tja.. ferie i Norge vil jo si at "alt" står stille... Håper jo at det ikke "klaffer" slik at eksperten har ferie akkurat nå da... men de håpet på en ukes tid! Edit: Det kan være en bruskløsning da.. som flytter seg og derfor irriterer. Derfor halting nå og da. Kunne ikke se noe på bildene som tydet på benkreft ihvertfall - noe som var MIN skrekk! Litt mer skeptisk til den jursvulsten nå da - for de kan fort være ondartet. Endret 17. juli 2008 av granny Lenke til kommentar
granny Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Noen burde kanskje sette seg litt mer inn i rasen sin før de kjøper hund? http://www.abctv.no/node/1404 "Teori om at hunden er så glad i vann fordi den ble reddet ut av et brennende hus som valp" :!: Jaja... Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Da vi er litt i valpemodus her så kommer det noen bilder av Rocky: Øverste bildet er tatt 11 mai, samme dag som han kom hit på gården. Det i midten er fra slutten av mai, og siste fra i går blir det faktisk.. Litt større, og mer kranglette Er en Engelsk Setter, og skal etter planen fikse litt fugl da den tid kommer! Eier er søstersen og samboer! Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Fine Rocky Gammel er han? Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Han er vel 4 måneder og 2 uker gammel.. Tror det var noe rundt der.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Mattilsynet har bestemt seg for å gi tilbake fire valgfrie hunder til oppdretteren i Åsnes som ble tatt for grov misshandling. Hun hadde skaffet seg tre nye hunder i tiden fra beslaget til nå, så hun får bare en av de som allerede er omplassert. Dette kan da ikke kalles rettferdighet? Dama burde vært bura inne og ikke få eie en fisk engang. Endret 18. juli 2008 av mushi Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 http://www.brukshundforumet.com/nok-er-nok-mattilsynet/ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 NKK har kommet med en pressemelding. Neppe tilfeldig. http://www.nkk.no/nkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=3214 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Er det vår oppgave å dømme folk uten å sette oss inn i saken nå? Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvor vanskelig kan det være og dømme noen ut i fra mattilsynets første reaksjon (det skal jo trossalt MYE til før mattilsynet reagerer) - vitneutsagn og de som nå har overtatt hundenes utsagn? Dama er jo "norgeskjent" i hundemiljøet for å ha kræsja i en vegg som barn, så det er nok ikke "ubegrunnet" det vi skriver her nei Vi kan være heldig vi er såpass moderne som Norge er, hvis ikke hadde det ikke vært grenser for hva som kune ha skjedd med hunder her... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Vel, jeg er glad det ikke er den gjengen her som skal styre hvem som får ha dyr i Norge, for da hadde det ikke vært mange igjen etterpå. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Noen burde kanskje sette seg litt mer inn i rasen sin før de kjøper hund? http://www.abctv.no/node/1404 "Teori om at hunden er så glad i vann fordi den ble reddet ut av et brennende hus som valp" :!: Jaja... HAHAHAHHAHA! "NÅ skal dere få se noe fantastisk........." Hahaha :!: :!: :!: neste blir vel en border collie som gjeter sauer eller en schæfer som fanger tyver Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Vi fikk valp forrige tirsdag. En Golden Retriever tispe som heter Maja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå