Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Vi reiser til Thailand i 18 dager snart, og da blir hunden alene hjemme. Vi har ordnet oss slik at nabo-gutten skal komme og gi den mat og gå tur med den 3 ganger til dagen. Hun vil nok bli ensom men vi kan jo ikke få det bedre til. Var enten dette eller kennel, tror da at hun får være hjemme er ett bedre valg. Eller hva mener dere?

Er du serioes??? Reıse fra hunden ı 18 dager og den skal kun faa mat og tur? Hoeres helt galt ut. Stakkar stakkar hund!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi reiser til Thailand i 18 dager snart, og da blir hunden alene hjemme. Vi har ordnet oss slik at nabo-gutten skal komme og gi den mat og gå tur med den 3 ganger til dagen. Hun vil nok bli ensom men vi kan jo ikke få det bedre til. Var enten dette eller kennel, tror da at hun får være hjemme er ett bedre valg. Eller hva mener dere?

Er du serioes??? Reıse fra hunden ı 18 dager og den skal kun faa mat og tur? Hoeres helt galt ut. Stakkar stakkar hund!

Må bare si meg enig. Tenk så mye den er alene hjemme!! Nei, her hadde jeg funnet andre løsninger altså..

Lenke til kommentar

Kennel er ikke så ille. Vi forlot bikkja våres i to uker hos kennel/hundehotell. Hun trivdes kjempegodt, fant seg venner, sosialiserte seg og spiste bra. Vurderer å ta meg ferie oftere slik at hun kan dra tilbake :p

Lenke til kommentar

Showcrest's Always James Dean, Ruff til daglig. Nå er ting løsnet mellom ham og Atlas, eneste problemet er at de bråker noe vilt og leker vilt inne. I går hoppet de ned trappen sammen (bare de to-tre siste trinnene), hjertet i halsen. Er ikke mye plass å lande på på bunnen av trappen. 8D

Han gråter litt om natten fordi han ikke får sove inne hos oss.

Nybadet i dag, og noen bilder måtte det selvsagt komme. :wee:

DSC_0149.jpg

DSC_0143.jpg

DSC_0140.jpg

Og meg og Ruff på vei til Bergen Sentrum. :)

DSC_0002-2.jpg

Lenke til kommentar

Nydelig, nydelig, nydelig, Eplefe! Nå er jo jeg svak for de hvite da.

Du bør stelle øynene daglig for å få slutt på renning, bruk Jean Peau (kjøpes på www.2dogs.no) drypp et par dråper i øynene morgen og kveld og tørk under øynene med litt JP på en bomullsdott. Det som allerede er misfarget blir aldri hvitt igjen, men det vokser ut ny pels. Du kan også bruke Canestenpudder for å holde det tørt.

Lenke til kommentar

Takk for rådet! Han har noen striper i luggen som irriterer vettet av meg. Har bestilt en hel litersflaske nå, satser på at det holder en stund. Annet som irriterer meg er jo at barbermaskinen jeg bruker på hodet mitt er sporløst forsvunnet. Haha. :p

Får ikke tatt ansiktet hans, jo.

Lenke til kommentar

Idag har vi vært hos dyrlegen og trukket begge hjørnetennene oppe. Den ene tanna hadde en rot som var over dobbelt så lang som tanna som stakk ut... Var det jeg regnet med egentlig, var bra jeg fikk tatt dem :) Så nå er jeg 1700 kr fattigere og bikkja sover ut rusen.

Her blir hun mer og mer dopa :p

post-61441-1216201596_thumb.jpg

Når hun hadde sovnet klarte jeg ikke la være å bølle med leppa hennes :wee:

post-61441-1216201601_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Uff :( . Må til veterinæren med Cleo i morgen. I ferien så kunne hun helt plutselig ikke trå ned på den ene foten, men var så bra igjen etter å ha ligget og hvilt en stund, og har vært med på sykkelturer og lange turer ellers - men så i går hadde hun på nytt haltet under tur. Hun har en kul på det ene låret som jeg absolutt ikke liker, og etter nøye gjennomgang nå så har hun også en kul som har kommet utrolig fort ved den ene patten :no: . Liker det ikke - da flatten er en av de rasene som ligger på topp når det gjelder krefttilfeller :cry:

Lenke til kommentar
Uff :( . Må til veterinæren med Cleo i morgen. I ferien så kunne hun helt plutselig ikke trå ned på den ene foten, men var så bra igjen etter å ha ligget og hvilt en stund, og har vært med på sykkelturer og lange turer ellers - men så i går hadde hun på nytt haltet under tur. Hun har en kul på det ene låret som jeg absolutt ikke liker, og etter nøye gjennomgang nå så har hun også en kul som har kommet utrolig fort ved den ene patten :no: . Liker det ikke - da flatten er en av de rasene som ligger på topp når det gjelder krefttilfeller :cry:

Fysj!!! Skal krysse fingre og poter for deg hos veterinæren....

Lenke til kommentar
Takk for rådet! Han har noen striper i luggen som irriterer vettet av meg. Har bestilt en hel litersflaske nå, satser på at det holder en stund. Annet som irriterer meg er jo at barbermaskinen jeg bruker på hodet mitt er sporløst forsvunnet. Haha. :p

Får ikke tatt ansiktet hans, jo.

Jean Peau går ut på dato! Så hell litt over på en mindre flaske og oppbevar resten i kjøleskapet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...