Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg lurer på om det er noen hunder som fremkaller mindre grad av allergi enn andre? Om dere skjønner :p

Vil gjerne skaffe meg en hund, men da en i familien er allergisk blir det litt vanskelig. Men han har flyttet ut, så nå ser jeg rundt etter en hund som kan være mye ute, og som ikke gir så fryktelige allergiske reaksjoner.

Lenke til kommentar
åj.. desken! det var en del... Er du sikker på at dette er en seriøs oppdretter med GODE kull?

Jeg håper da virkelig det..... Han hadde hold på en laaaang stund han var vel en 65-70 år gammel tror jeg. Dyrlegen hadde vært og sjekket dem alle sammen før jeg kom, så jeg fikk kvittering for det og stamtavle helt ned til oldeforeldrene til Harley. Vaksinering og chipping må jeg fikse selv, men så kostet han ikke mer en 6000,- heller da, så jeg har råd til det.

Lenke til kommentar

"billige" hunder kan straks bli dyre :O (sykdom osv).

Han er sikkert en seriøs mann, med litt for mange hunder :!:

Min er ikke chippet enda. Lurer på å gjøre det samtidig som vaksine, røntgen og fjerning av ulveklør. Hører kontoen vrir seg bare ved tanken :p

Neida.. det er uansett noe som MÅ gjøres, så jeg skal ikke klage.

Lenke til kommentar

Vi reiser til Thailand i 18 dager snart, og da blir hunden alene hjemme. Vi har ordnet oss slik at nabo-gutten skal komme og gi den mat og gå tur med den 3 ganger til dagen. Hun vil nok bli ensom men vi kan jo ikke få det bedre til. Var enten dette eller kennel, tror da at hun får være hjemme er ett bedre valg. Eller hva mener dere?

Lenke til kommentar

Min er ikke chippet enda. Lurer på å gjøre det samtidig som vaksine, røntgen og fjerning av ulveklør. Hører kontoen vrir seg bare ved tanken :p

"Dyre" hunder kan bli seriøst dyre dem og :p Bare se på Oswald (Stakkar) jeg brukte ca 60.000,- på veterinær på de åra jeg hadde ham (og det var ikke mer en 2 1/2 år)

Savner gutten min :( Skal hente urna hans i uka. Det blir trist!

Lenke til kommentar

Er han ikke chippet? Du er klar over at han må være det for å kunne delta på utstillinger vel??

Lenke til kommentar
åj.. desken! det var en del... Er du sikker på at dette er en seriøs oppdretter med GODE kull?

Jeg håper da virkelig det..... Han hadde hold på en laaaang stund han var vel en 65-70 år gammel tror jeg. Dyrlegen hadde vært og sjekket dem alle sammen før jeg kom, så jeg fikk kvittering for det og stamtavle helt ned til oldeforeldrene til Harley. Vaksinering og chipping må jeg fikse selv, men så kostet han ikke mer en 6000,- heller da, så jeg har råd til det.

Gratulerer så mye med valpen! :love: Kan jeg spørre hvor i landet du har kjøpt han?

Lenke til kommentar

ID-merking er jo nødvendig for utstilling, Zaroos. Du sier jo du har stilt Diesel. Han skal enten ha øretatovering (som ikke er vanlig i Norge lengre) eller microchip. Finner ingenting om det på NKK i deres utstillingsregler, men jeg mener bestemt at det er slik det er.

Lenke til kommentar

Gratulerer så mye med valpen! :love: Kan jeg spørre hvor i landet du har kjøpt han?

Jeg skal ikke stille ham ut :) Dette er en kompis til meg selv. Jeg fant ham på finn.no og reiste til Flekkefjord og hentet ham (bare 1 1/2 time herfra) Han er den mest kjælne hunden jeg har sett!! Jeg har "pels" rundt halsen her jeg sitter og skriver. Han skal baaaaaaaaaare kose.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...