Ni kon Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 som hund så eier heter det, og alt jeg tenker er: Herregud så små baller han har Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Slenger du drit om min "einstein"? :o Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 "stellet" er en av grunnene til at jeg ikke liker korthårede hunder, eller hannhunde generelt :!: Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 "stellet" er en av grunnene til at jeg ikke liker korthårede hunder, eller hannhunde generelt :!: Og det er grunnen til at jeg ikke liker tisper. Ah, logikken. Hehe. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Og det er grunnen til at jeg ikke liker tisper. Ah, logikken. Hehe. Nakenhund med løpetid. Det er ekkelt det. Ser helt grusomt ut, og hannbikkjene ser ut som en mann. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Det er derfor man velger tisper med hår, så slipper man å se noe som tyter ut mellom beina! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Og det sier du nå? Har aldri hatt tispe før, viste ikke at det kom til å bli så ekkelt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Vet du, den hunden som hadde kreftsvulst ut av rumpa var mer tiltrekkende enn en korthåra tispe under løpetid Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hot! Enda lekrere når hun ligger å skræver. Heldigvis er løpetid over for denne gang. Men i stedet for det der har hun fått skikkelige pupper som bare blir mer og mer hovne for hver dag som går. Hund med pels nestegang ja. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 få på henne en truse:S Maia er ikek stort bedre under løpetiden. ligger hun og vifter med den hovne høna rett til værs. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Nei jeg bruker ikke truse. Tåler litt blod i senga. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Nei jeg bruker ikke truse. Tåler litt blod i senga. Greit nok du ikke bruker truse. snakker om bikkja nå neida bare tuller. Maia bruker truse. Men hun slikker seg temmelig ofte også men når hun først blør så blør hu faen meg og ja. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ting skjer nedover Europa: http://www.nkk.no/nkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=3081 For min del kunne jeg godt tenke meg en Tosa Inu som neste hund. Ei lita tispe med navn Pia Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Mushi: Mener du i din egen seng, eller hundens? Altså, er hun i DERES seng med løpetid? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Puh.. kjenner jeg er litt lettet for å ha hannhund lell Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ja, ikke sant, Zaroos? Er bare litt styr når alle tispene i nabolaget har løpetid. *sukk* I morgen får jeg se sjarmtrollet mitt igjen. Gleder meg noe enormt, og har til og med drømt om ham. =/ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Mushi: Mener du i din egen seng, eller hundens? Altså, er hun i DERES seng med løpetid? Hun hopper oppi hver natt. Vaska mye laken i det siste ja. Lukker jeg døra til soverommet får jeg ikke sove pga kattene dunker på døra hele natta. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Huff. Den vulvaen på nakenhunden din var mindre pen mushi. :S Min har hvertfall litt hår på ballen sin og tissen. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 vulva?? :O hår på tissen?? æsj.. Jeg blander aldri sammen dyr og menneske når det kommer til slike ord. Hunder parrer og mennesker puler, eller kn***er om du vil, osv Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Huff. Den vulvaen på nakenhunden din var mindre pen mushi. :S Min har hvertfall litt hår på ballen sin og tissen. Kun 1 balle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå