Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husvarme skal nok ikke bli noe problem. Han har allerede skjønt hvor mat og drikke står, at katten ikke liker å bli dradd i halen, at han ikke skal bjeffe på døren, men at det er lov å gå bort og se hvem som kommer, og at sofaen er 100% lov så lenge mamma ikke ser. :p

Lenke til kommentar

Imorgen kveld kommer Beagelen Rocky hjem til meg :)

Han er en av disse valpene (aner ikke hvilken hehe) Like alle sammen

post-23461-1215546849_thumb.jpg

Så nå blir det valpekjør igjen. Slitsomt men morsomt! Gruer meg til første natta om han ikke finner seg helt til rette. Beagler kan uuuuuuuuuuuuuule. Er alt ille legger jeg meg sammen med ham på gangen!

Lenke til kommentar

Det blir nok koselig med en liten tass i huset. :love: Er så valpesyk om dagen at jeg er helt dårlig.

Måka mi er 8 mnd i morgen, så det er vel på sin plass med ett bilde. Store jenta mi!

Tatt på fotballbanen hvor dyra løper løse hver dag :)

fotball0807099.jpg

Lenke til kommentar
Imorgen kveld kommer Beagelen Rocky hjem til meg :)

Han er en av disse valpene (aner ikke hvilken hehe) Like alle sammen

post-23461-1215546849_thumb.jpg

Så nå blir det valpekjør igjen. Slitsomt men morsomt! Gruer meg til første natta om han ikke finner seg helt til rette. Beagler kan uuuuuuuuuuuuuule. Er alt ille legger jeg meg sammen med ham på gangen!

Se her ja :) Beagle er flotte hunder. Leon var blanding av Beagle og Drever. Sånn så han ut:

bile091yt9.jpg

heh, koste seg alltid i den stolen . Han ble gammel og bena svikta, de har så små og muskeløse ben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...