Torrevieja Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 maia 9 mnd i dag:D Her med sin bror som jeg har passa snart i en mnd. ( 10 dager igjen til han skal hjem) Litt trøtt om morgenen. Hehe Maia er søt, en ordentlig kosebamse det der Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 maia 9 mnd i dag:D Her med sin bror som jeg har passa snart i en mnd. ( 10 dager igjen til han skal hjem) Litt trøtt om morgenen. Hehe Maia er søt, en ordentlig kosebamse det der Hehe. Japp hun er en liten kosegris:D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Pff, du har ikke hatt ham en dag engang og er bekymret? :!: Gi dem tid Er ikke bekymret for Ruff, som sagt. Det er Atlas sin nervøsitet som plager meg. Han tripper jo konstant her. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det er jo to ulike raser. Det går seg nok til Den lille må bli husvarm først.. Nabohunden vår angrep nesten Diesel når han kom i hus.. Nå står han å speider etter Diesel for å leke Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Husvarme skal nok ikke bli noe problem. Han har allerede skjønt hvor mat og drikke står, at katten ikke liker å bli dradd i halen, at han ikke skal bjeffe på døren, men at det er lov å gå bort og se hvem som kommer, og at sofaen er 100% lov så lenge mamma ikke ser. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Oswald gikk stille fra meg idag kl 14:45! Han var så dårlig i dag tidlig jeg måtte bære ham ut i bilen.. Nå er jeg kvalm og har grått meg tom, så nå skal jeg ta en paracet og legge meg på sofaen.... Kondolerer så meget. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Thea i fullt firsprang, straks 6 mnd gammel! Hvordan rase er det? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Imorgen kveld kommer Beagelen Rocky hjem til meg Han er en av disse valpene (aner ikke hvilken hehe) Like alle sammen Så nå blir det valpekjør igjen. Slitsomt men morsomt! Gruer meg til første natta om han ikke finner seg helt til rette. Beagler kan uuuuuuuuuuuuuule. Er alt ille legger jeg meg sammen med ham på gangen! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det blir nok koselig med en liten tass i huset. Er så valpesyk om dagen at jeg er helt dårlig. Måka mi er 8 mnd i morgen, så det er vel på sin plass med ett bilde. Store jenta mi! Tatt på fotballbanen hvor dyra løper løse hver dag Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 ASCIWhite: Kondolerer. Veit hvordan det er. Får håpe du finner en like god venn i den nye valpen. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Valpesyk når du faktisk har en valp fra før?? :!: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Valpesyk når du faktisk har en valp fra før?? :!: Hun er jo dame nå. Ser du ikke brøda hennes? :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Brød? på en hund? Jeg kaller det pupper eller patter Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg kaller det patter på mennesker og, jeg. 8D Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Kva ligger prisen på på en strihåret dachshund? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Samme som andre dachser? 8000,-? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Imorgen kveld kommer Beagelen Rocky hjem til meg Han er en av disse valpene (aner ikke hvilken hehe) Like alle sammen Så nå blir det valpekjør igjen. Slitsomt men morsomt! Gruer meg til første natta om han ikke finner seg helt til rette. Beagler kan uuuuuuuuuuuuuule. Er alt ille legger jeg meg sammen med ham på gangen! Se her ja Beagle er flotte hunder. Leon var blanding av Beagle og Drever. Sånn så han ut: heh, koste seg alltid i den stolen . Han ble gammel og bena svikta, de har så små og muskeløse ben. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Den har korte ben, er ikke spesielt stor og virker fredelig. Men synet bedrar, for dachsen er den mest aggressive hunderasen. Dachsen er farligst av alle. Endret 9. juli 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå