Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

hva med... Bamse eller stå på to.?

 

Siden hånden er venst oppover...? :p

 

Eller trener dere fortsatt på plass / utgangstilling.?

 

EDIT: eventuelt har du har kastet en apportbukk men mona er mye mere interesert i pølsene dine.! :tease:

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sier bare en ting, ha hundene deres i bånd. er ikke alle som liker å gå en tur i marka o.l og pluttselig få en hund i fanget..

6664267[/snapback]

De fleste hundeeiere er ansvarlige og har hundene sine i bånd. Dessverre er det de få som ødelegger for resten av oss, og det er vel de man blir sittende igjen med på hukommelsen.. Lettere å huske den hunden som kom bort og skitnet deg til, enn alle de hundre som passerte deg uten noe som helst oppmerksomhet. Jeg har full forståelse for at folk ikke liker hunder eller er redde, og spesielt med en så stor hund må jeg vise hensyn. Føler at jeg er ganske flink til det også :)

Lenke til kommentar
Kjøp en Bichon Frisè.

..men den var kanskje ikke heelt i samme liga som en Riesenschnauzer? :!:

6667410[/snapback]

Hehe, nei ikke helt samme greien. Desverre for krøllete og hårete. Det som gjør Riesenschnauzeren fin er jo at den har langt går uten for mye krøller. Dessuten har de "skjegg" :dribble: Også virker de som greie hunder å ha med på tur!

Lenke til kommentar
sier bare en ting, ha hundene deres i bånd. er ikke alle som liker å gå en tur i marka o.l og pluttselig få en hund i fanget..

6664267[/snapback]

Helt enig.

 

Husker engang jeg møtte en som ikke hadde kjøtern sin i bånd, og så løp bikkja mot meg og når den var ca 2 meter fra meg så bare skreik jeg morskt og høyt "HEI!".

 

Bikkja løp som faen tilbake til eiern, og jeg rusla videre.

Lenke til kommentar

Yup det kan de men ikke så lett som vi latinger får. Min fikk strakk og skadet bena engang dog det var pga han snublet og var valp. Han er heller ikke stiv og støl etter heftig aktivitet mens min søsters tispe blir slapp og stiv dagen etter heftig aktivitet. Tror det kommer ann på hunden og altmulig. :hmm:

 

Forresten når min ble skadet den gang som valp fikk eg høre at det var bra for meg å strekke han ut før og etter lek mens han forsatt hadde vondt så eg lærte vofsen å strekke på kroppen sin på kommando og idag strekker han seg veldig mye. Aldri vært borti hund som strekker seg så mye som han. Kanskje derfor han ikke får strekk. :hmm:

Lenke til kommentar
Kjøp en Bichon Frisè.

..men den var kanskje ikke heelt i samme liga som en Riesenschnauzer? :!:

6667410[/snapback]

Hehe, nei ikke helt samme greien. Desverre for krøllete og hårete. Det som gjør Riesenschnauzeren fin er jo at den har langt går uten for mye krøller. Dessuten har de "skjegg" :dribble: Også virker de som greie hunder å ha med på tur!

6667437[/snapback]

Tja vi har jo en Riesenschnauzer her hos pappa, og er en så utrolig snill og kosete hund, men de trenger veldig streng oppdragelse. De er også utrolig sterke så de må trenes tidlig opp(som alle andre hunder selvfølgelig) til og ikke dra i båndet. Merker litt tendenser til dette enda på han hunden vår..

 

Slenger med et bilde etter han var ny shava :p

post-64791-1155507128_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Har gått tur med en hund som het micha idag :) Hun er blanding av rodesian ridgeback og husky. Kjempe nydelig! Gråbrun med pelsen feil vei på ryggen og et blått og brunt øye og ett helbrunt. Hadde glemt mobilen hjemme så fikk ikke tatt bilder av henne. Vi så på en film etterpå sammen og kosa oss. Hun hadde sett den før tror jeg, hun var ikke så veldig interessert. :wee:

6619302[/snapback]

Micha er nå avlivet fordi eieren fikk ikke leilighet hun kunne ha den i, og det ble for mye styr med omplassering. :ohmy::cry:

 

 

----------------------------

 

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=126878

 

Der det den amrikanske bulldogen de går etter nå, eller er det fritt vilt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...