Dernel Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Det at den er truende til andre vesen er riktig, ser han en katt så blir han helt vill og løper etter den. Går fint an og holde han igjen da. Og vi overtok hunden vår fordi han som eide den, skulle slutte med hundespann, og dette er også vår første hund. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 En slik hund er ikke den beste førstegangshunden -i mine øyne. De er jo vandt til mye mosjon og det er det ikke alle som greier å gi de. Det gjør at de blir stående i bånd dagen lang, og igjen blir omplassert. Har du ikke bilde av skapningen da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Bare legger 3bilder eg tok igår når det var 29.9grader her i bergen. Gutten digger varmen. Ropte han inn for å få morsomme løpebilder og det ble den men synd følgefokusen til 70-300 objektet fra tamron er litt treig. Anyways: Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 En slik hund er ikke den beste førstegangshunden -i mine øyne.De er jo vandt til mye mosjon og det er det ikke alle som greier å gi de. Det gjør at de blir stående i bånd dagen lang, og igjen blir omplassert. Har du ikke bilde av skapningen da? Bilde har jeg vet du, har lagt det ut her før da Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg er blind..så jeg får ikke med meg alt Lenke til kommentar
granny Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Bare legger 3bilder eg tok igår når det var 29.9grader her i bergen. Gutten digger varmen. Ropte han inn for å få morsomme løpebilder og det ble den men synd følgefokusen til 70-300 objektet fra tamron er litt treig. Så morsomme bilder :!: Lenke til kommentar
fredster Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Her er noen få bilder av min Jack Russel Terrier som nå er 13 mnd, og et eneste stort sjarmtroll ! Veldig ulik denne rasen, så er hun faktisk en rolig og harmonisk hund, og best av alt; Hun bjeffer sjelden eller aldri !! Skikkelig pappa-jente forresten . Kunne ikke dy meg, men jeg må bare legge inn bildet av henne etter at hun hadde forspist seg når hun var 2 mnd. gammel. Hun hadde greid å velte fôrbeholderen, og spist nesten halvparten. Dette foret utvider seg ca. 5 ganger den opprinnelig størrelsen, så hun ble bare mer og mer mett etterhvert. Vi var ute 7 (!!!) ganger den natten for å bæsje ! Her har hun endelig sovnet godt: Endret 8. juli 2008 av fredster Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Nå klarer jeg ikke mer! Skal ringe til veterinæren imorgen, klarer ikke og se gutten min på denne måten lenger. Skal la ham få fred. Han er så sliten så sliten Det er grusomt!!!! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 De tyngste valgene er ofte de rette .) Se bort fra egne ønsker og håp, og velg det rette. Men selv om det gjør så vondt må du huske på at det allikevel er den riktige utveien.... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det var trist å høre om Oswald Det er det vanskeligste med å ha dyr, den avgjørelsen der. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hadde bare såret begynt og gro så hadde det vært noe annet, men det sprer seg hver dag Skulle øsnke dyrlegen kunne sette sprøyta her hjemme så han kunne vært i trygge omgivelser, men de kan ikke reise 1 1/2 time for og gjøre det. Han liker og være hos veterinæren så vi satser på det. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Usj, det ser stygt ut. Jeg tror nok du gjør det rette. Lenke til kommentar
granny Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Veldig trist å høre, men jeg er også helt sikker på at du nå tar den rette avgjørelsen. Du har prøvd alt for å forsøke å få han bra, men når ingenting nytter og du skjønner han er sliten så gjør du rett i å la han få slippe. Synd at du ikke har en lokal veterinær som kan komme hjem til deg. Det fikk jeg min til å gjøre da min første hund måtte få slippe og det var utrolig godt. Nå var ikke hun noe glad i å være hos veterinæren og ble utrolig stresset så derfor var det deilig at hun slapp det stresset men fikk sovne stille inn på plassen sin. Sist gang jeg måtte ta det valget, fikk jeg veterinæren til å komme ut i bilen og sette sprøyten der, slik at vi slapp å inn på venterommet sammen med alle andre, det var også en rolig og fin opplevelse siden hun likte seg godt i bilen. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 ja, dgjør absolutt det rette valget her... Dette er ikke bra for noen av dere. *klem* Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Huff da! Utrolig trist.. men siden det sprer seg, og ikke viser tegn til å bli bedre så er det kanskje det beste -selvom det er en tøff avgjørelse Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Ja det er en tøff avgjørelse. Føler med deg! Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Nå vet jeg ikke om du har prøvd det ASCIWhite , men har du prøvd Optima sine produkter? Var på en omvisnig hos dem en stund siden og mener å hukse at det var en hund med lignende sår som din har, ble behandlet med et produkt av Optima og ble frisk igjen. Såg bilde av såret og det var ganske heftig, men etter behandlingen var fint igjen. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Nå vet jeg ikke om du har prøvd det ASCIWhite , men har du prøvd Optima sine produkter?Var på en omvisnig hos dem en stund siden og mener å hukse at det var en hund med lignende sår som din har, ble behandlet med et produkt av Optima og ble frisk igjen. Såg bilde av såret og det var ganske heftig, men etter behandlingen var fint igjen. Jeg bruker Optima! Er ikke så lenge siden jeg begynte. Skal gi det en liten stund til. Ble anbefalt av veterinæren og vente til vaksinen går ut av kroppen og den kan begynne og lege seg selv. Til da skal jeg bruke optima. Så jeg har fremdeles et lite håp. Men begynner det og bli enda verre etter vaskinen går ut er det ikke annet og gjøre en og si farvel...... Det er grusomt, jeg har sagt det før. Det blir som og miste et barn. Jeg er helt alene og det er bare meg og Oswald så det er vondt og gi slipp. Men når legen gir meg et håp så klamrer jeg meg til det. Så vi får se hva som skjer, alt er usikkert for tiden. Og for meg som er i psykisk ubalanse fra før av er ikke dette med på og hjelpe. Skal skaffe en hund til. Blir Oswald frisk har jeg to hunder, blir han ikke frisk er jeg iallefall ikke alene. Han har det ikke vondt enda, men jeg ville spare ham for det, får han veldig vondt og ikke vil spise og bare ligger der vet jeg hva som må gjøres. Han får "paracet" for hunder nå. Han har ikke mistet matlysten sin og han er veldig interresert i hva jeg gjør enda, følger meg overalt og er generelt som normalt. Slikker meg på hodet (etter jeg har barbert meg) hehe Han reagerer ikke når jeg peller litt på såret (virker som det er følelsesløst) eneste han reagerer littegranne på med og trekke litt på leppa er om jeg er borti kantene på hver skulder.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 har du spurt om det er noen på hundesonen.no eller canis.no som har erfaring med det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå