Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har Thea trukket 3 hjørnetenner.

Jeg spurte likegodt dyrlegen jeg, om det kunne stemme at det var "min skyld" at tennene ikke fallt ut av seg selv, og om de hadde fallt ut om jeg hadde lekt mer draleker og slikt med henne. NIKS. Tennene satt så godt fast at det var ingenting annet jeg kunne gjort, og det var veldig bra at jeg kom for å trekke de nå.

Så jeg er veldig fornøyd. Var ikke dyrt heller, betalte tusen kroner for trekking av tenner med full narkose + at Geisha ble helsesjekket og vaksinert. Hun var frisk og fin, og veide 4,9 kg på vekta der. Det er 800 gram lettere enn før jul så vi er ufattelig fornøyd med henne.

Og så var det godt å vite at det ikke stemte det som ble sagt lengre bak. At jeg heller skulle bruke en tier på ett bein og leke mer drakamp med henne :!:

Lenke til kommentar
Det som er problemet var at hunden vår sleit seg, han blir helt vill bare han ser andre sauer,eller hunder han ikke liker. Bare så vidt vi greier og holde han :S

Hvilken rase er det? Har du kjøpt en hund du ikke engang klarer å holde igjen?

Ut på tur!

39423943.jpg

Denne karen dreper ikke sauer, han tror han er en selv :D

HPIM3888.jpg

Lenke til kommentar

Det har han ja, men vi kjenner han som eide lammet, og han ville ikke avlive hunden. Han hadde visst hund selv og.

Hunden vi har er blanding mellom siberian husky og grønnlandshund. Han var med i hundespann før og er 2 og et halvt år cirka.

Han skal greie og dra 300 Kg aleine, som voksen, så ja jeg har problemer med og holde han.

Endret av Dernel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...