Ni kon Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 *Mest imponert over at Snow kan bake* fint du viser dine myke sider også Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Liker han muffins, Mario? Og er det du som har bakt? Hehe. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hunden matcher kjøkkenet ser jeg Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Her er vannfilmen om du ikke har sett den, Zaroos: http://s41.photobucket.com/albums/e252/iwm...rrent=blupp.flv Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Her er vannfilmen om du ikke har sett den, Zaroos: http://s41.photobucket.com/albums/e252/iwm...rrent=blupp.flv HAHAHA jeg satt og så på den gneldre filmen din, og jaggu tror du ikke valpen min på 13 uker hoppa opp og bjeffa tilbake? det var sikkert no i duren av "ååå kom og lek da!" Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Hunden vår drepte et lam i dag han sleit seg selvsagt og herja no helt forferdelig med det. Hva skal man gjøre med slike hunder da? 5 minutter etter at vi har kjefta og smelt pån så er han like glad igjen... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Lenger opp i tråden var det noen som snakket om sjokktrening ifm. sauer. Høres ut som det er det som må til. Tough love! Endret 2. juli 2008 av tofagerl Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Og ikke ha hunden din løs der det er sauer! Hvis bonden ser hunden din jage sauer har har rett til å skyte den. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det som er problemet var at hunden vår sleit seg, han blir helt vill bare han ser andre sauer,eller hunder han ikke liker. Bare så vidt vi greier og holde han :S Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Kjøp ett bånd som holder? Hvis dere har problemer med å holde han igjen på tur vil jeg anbefale å kjøpe inn en grime. Den gjør at hunden blir enklere å håndtere i sånne situasjoner. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Da har Thea trukket 3 hjørnetenner. Jeg spurte likegodt dyrlegen jeg, om det kunne stemme at det var "min skyld" at tennene ikke fallt ut av seg selv, og om de hadde fallt ut om jeg hadde lekt mer draleker og slikt med henne. NIKS. Tennene satt så godt fast at det var ingenting annet jeg kunne gjort, og det var veldig bra at jeg kom for å trekke de nå. Så jeg er veldig fornøyd. Var ikke dyrt heller, betalte tusen kroner for trekking av tenner med full narkose + at Geisha ble helsesjekket og vaksinert. Hun var frisk og fin, og veide 4,9 kg på vekta der. Det er 800 gram lettere enn før jul så vi er ufattelig fornøyd med henne. Og så var det godt å vite at det ikke stemte det som ble sagt lengre bak. At jeg heller skulle bruke en tier på ett bein og leke mer drakamp med henne :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Her er vannfilmen om du ikke har sett den, Zaroos: http://s41.photobucket.com/albums/e252/iwm...rrent=blupp.flv :!: morsomt.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Du må legge ut klipp av Diesel som "drikker" vann :!: Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Det som er problemet var at hunden vår sleit seg, han blir helt vill bare han ser andre sauer,eller hunder han ikke liker. Bare så vidt vi greier og holde han :S Hvilken rase er det? Har du kjøpt en hund du ikke engang klarer å holde igjen? Ut på tur! Denne karen dreper ikke sauer, han tror han er en selv Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 familien min vurderer og kjøpe en Briard hund, noen som har noen erfaringer osv med disse?? og evt pris? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Og ikke ha hunden din løs der det er sauer! Hvis bonden ser hunden din jage sauer har har rett til å skyte den. Bonden har vel også rett til å kreve hunden avlivi, om jeg ikke husker feil. Dersom h*n finner ut hvilken hund det er som har gjort det. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Det har han ja, men vi kjenner han som eide lammet, og han ville ikke avlive hunden. Han hadde visst hund selv og. Hunden vi har er blanding mellom siberian husky og grønnlandshund. Han var med i hundespann før og er 2 og et halvt år cirka. Han skal greie og dra 300 Kg aleine, som voksen, så ja jeg har problemer med og holde han. Endret 2. juli 2008 av Dernel Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Skjønner at du ikke greier å holde h*n tilbake hvis hunden er konstruert for å trekke 300 kg etter seg... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Selv om bikkja er konstuert for å dra så mye, betyr det ikke at den "skal" det. På en måte. Jo større og kraftigere bikkja er, jo vikrigere er det med oppdragelse. Nettopp så han ikke drar som om han sku dratt 300kg etter seg hver gang man går tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå