Gå til innhold

Den Store Hundetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjemme hoss oss har vi en blanding mellom siberian husky og grønnlandshund. En kjempesøt hund som elsker å kose. Men emd myekos følger mye røyting og en del hår. Derfor børster jeg ham daglig, og hver dag drar jeg ut 5-6 store dotter med hår på størrelse med en datamus. Men likevel røyter den like mye.

Er dette helt normalt? :p

Lenke til kommentar

Passer japaneren Ozzy. :cool: Han er tøff, lydig og har myk pels. Alt man kan ønske seg av en hund. :) Eneste er at han eier ikke kondis, noe jeg og ponni hjelper han med. Skal si det er kaos å gå tur med to hunder som alltid har gått alene med ett menneske. De drar som pokker begge to, men går pent hvis man holder hver sin hund, men det er bare jeg som går tur med dem for sambo jobber seint. Trener båndtrening en time om dagen, de ta poenget snart. Står mer stille enn jeg går, og de drar aldri på samme tidspunkt, noe jeg tror ikke akkurat er til min fordel :wee:

I hvertfall, her er ett bilde jeg tok idag.

post-61441-1214863848_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg og sambo reiser til Tyrkia på lørdag og blir borte i 2 uker. Er litt spent på om det blir en utfordring å få noen til å passe begge hundene mens vi er borte. Har ikke så veldig lyst å skille de , siden Thea er vant til å ha Geisha rundt seg hele tiden. Mora mi ville bare passe Geisha , og jeg har jo nevnt før at jeg egentlig ikke stoler på så mange andre enn henne med hundene mine :blush:

 

Blir det helt krise kan jo mora mi passe Geisha og mora til samboeren min passe Thea, men jeg ser det som en nødløsning.

Lenke til kommentar
Kan ikke zaroos passe thea? :)

 

Har ikke spurt, men jeg vil jo i utgangspunktet sette bort begge to til samme person så de slipper å være adskillt. Men det er jo ett poeng at Thea sikkert driter i om det er Geisha eller en hvilken som helst annen hund hun er sammen med.

 

Men så er det det med at Thea lett bærsjer inne dersom man ikke er jævlig oppmerksom på tegnene hun viser før hun må drite, og jeg tviler på at Zaroos orker bærsj på parketten sin :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...