Blippblopp Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Tsk, dere har jo lettvektere hele gjengen Jadda-jadda! Det finnes en mellomting... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Endret 27. juni 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Genialt :!: Min kan også være teit. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Huff, stakkars dere!Kan få låne mitt 42-kilos trekkaggregat... hehe, flere pirkete bikkjer som vil ligge i stol? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det er så søtt med hunder som ligger i stol syns jeg Lenke til kommentar
granny Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Utolig hvor mye man kan savne dyret, egentlig. Savner taslingen og snuten som pirker i meg fordi han vil kose litt, og hårene som ligger over alt.. Stakkars deg . Litt rart det der - men man savner faktisk også hårene... tenk på det... vi som irriterer oss over at det ALDRI noengang ser ut som at det nylig er støvsuget når det kommer folk.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 hehe, flere pirkete bikkjer som vil ligge i stol? Tja.. Han er ikke noe fan av turstoler, men ligger gjerne i bestemors nye stol Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg har forsøkt å få dyrlegetime både i kristiansund , molde og fræna . Hadde blitt så glad hvis jeg fikk komme noen sted på mandag for å få trukket tennene til Thea, men den første ledige timen er på onsdag (bestilte for 4 dager siden) ... Jeg ble tipset om å gå til innkjøp av bein på slakteriet, så ville tennene løsne av seg selv. Det hjalp faktisk veldig. Thea har kost seg gløgg ihjel, og hun har nå 2 veldig løse hjørnetenner nedi. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Passer en hannhund i to uker nå og hunden min står pent og pyntelig og strutter med tissen sin til han. Hannhunden skjønner ikke helt hva som skjer, men synes det er gøy å lukte. Hva gjør jeg nå? Må de holdes separert en halv uke, eller kan jeg ta på hannhunden bleie eller noe? Kjefter på de hver gang de prøver seg, og de stopper da. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Du er veldig uheldig med tidspunktet for å passe en hannhund må jeg si Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Nei sier du det. Faren min dro til montenegro idag og svigermor er i spania. Har ingen jeg kan dumpe ponni hos heller Sitter nå med hannhunden på fanget. Har gjort det i en time nå, og noe sier meg at jeg må finne en ny løsning snart haha. Endret 27. juni 2008 av mushi Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Kjipt situasjon for hannhunden dette.. men det er jo mange som har flere hunder sammen hvor løpertid er null problem. Så lenge sjefen i huset siter at slik tull ikke er lov, så holder hundene seg som regel unna Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hannhunden har fått ett håndkle rundt livet nå. Kjefter hvis de prøver seg. Dumme bikkja står og bretter ut tissen for han, og han bare lukter forsiktig og ser ut som ett spørsmålstegn. Må bare le av dem jeg :!: Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Tsk, dere har jo lettvektere hele gjengen Hvor mye veier Mona? Lenke til kommentar
granny Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg har forsøkt å få dyrlegetime både i kristiansund , molde og fræna . Hadde blitt så glad hvis jeg fikk komme noen sted på mandag for å få trukket tennene til Thea, men den første ledige timen er på onsdag (bestilte for 4 dager siden) ... Jeg ble tipset om å gå til innkjøp av bein på slakteriet, så ville tennene løsne av seg selv. Det hjalp faktisk veldig. Thea har kost seg gløgg ihjel, og hun har nå 2 veldig løse hjørnetenner nedi. Jaha ja da sparer du vel de kronene... hmmm.. på småhunder som må trekkes tenner på...Unnskyld.. kunne bare ikke dy meg jeg..sen fredagskveld og sliten etter jobb Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) og drukket for mye vin? Det handler ikke om å spare penger, det handler om å få ut tennene så fort som mulig for å unngå at de blir skjeve slik at jeg må trekke en eller flere av de nye tennene fordi de kommer i veien for de nye. Du virker som du kan ganske mye om hund, så det forundrer meg at du ikke var klar over at de fleste små raser ofte må trekke melketennene fordi de ikke faller ut av seg selv EDIT: Å kjøpe bein er selvsagt ikke noe jeg gjør istedet for å dra til dyrlegen. Vi skal fremdeles til dyrlegen vi, men jeg synes det er fryktelig at de ikke kunne la oss komme tidligere når jeg flere ganger har ringt og uttrykt bekymring fordi valpen min kan få skjeve tenner, noe som faktisk ikke er til å spøke med Endret 27. juni 2008 av L_C Lenke til kommentar
granny Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 og drukket for mye vin? Det handler ikke om å spare penger, det handler om å få ut tennene så fort som mulig for å unngå at de blir skjeve slik at jeg må trekke en eller flere av de nye tennene fordi de kommer i veien for de nye. Du virker som du kan ganske mye om hund, så det forundrer meg at du ikke var klar over at de fleste små raser ofte må trekke melketennene fordi de ikke faller ut av seg selv EDIT: Å kjøpe bein er selvsagt ikke noe jeg gjør istedet for å dra til dyrlegen. Vi skal fremdeles til dyrlegen vi, men jeg synes det er fryktelig at de ikke kunne la oss komme tidligere når jeg flere ganger har ringt og uttrykt bekymring fordi valpen min kan få skjeve tenner, noe som faktisk ikke er til å spøke med Ingen vin nei dessverre.. skal på jobb igjen i morgen tidlig jeg... men er du virkelig seriøs nå? Tennene er løse pga at bikkja har fått noe hardt å gnage på (som jeg rådet deg til..) og så skal du LIKEVEL til dyrlegen å trekke dem? Unnskyld??? Også antyder du at JEG er uvitende? Jaja.. enhver må bruke pengene på det de måtte ønske. DYRlegene skal jo leve de også. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 2 av tennene er løse, men hun har 4 hjørnetenner. Selvsagt, faller de ut av seg selv før onsdag avbestiller vi timen. Tanna er løs, men har ikke fallt ut , og jeg har prøv å rikke og dra i tanna i hele dag uten at den har fallt ut enda. Synes det er artig at du kritiserer meg for noe du tydeligvis ikke har peiling på Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hmmm, sorry her.. Men jeg må nok også si at jeg går for å prøve et bein til 10 kr, før jeg koster på bikkja x ntall 100kr på å trekke tenner.. for å PRØVE det først... Og ja, det er vel normalt at tenner som ikke faller ut når det nye settet kommer blir trukket, være seg hund eller katt? Tilogmed katta til mamma og pappa var inne hos vet for å fjerne melkehjørnetenner som satt fast... dobbelt sett er jo ikke bra! Selv har jeg vært hos vet og trukket knekt hjørnetann på valpisen jeg hadde, og bare det kom på 2300 kr, så man gjør jo ikke sånn for moro skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå