Shruggie Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Huff, det så helt jævlig ut Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Stakkars liten!!! Grusomt å måtte se på at hunden sin KANSKJE må avlives.. Krysser fingrene for dere! Ring den beste dyrelegen og kjøp det beste av det beste. Hør med flere leger for å være sikker på at dere ikke har noe uprøvd. Har han det vondt ? Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Fikk den verste nyheten noen hundeeier kan få idag Huff, så fælt... Det er ikke noen moro nyhet å få nei... Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Stakkars liten!!! Grusomt å måtte se på at hunden sin KANSKJE må avlives.. Krysser fingrene for dere! Ring den beste dyrelegen og kjøp det beste av det beste. Hør med flere leger for å være sikker på at dere ikke har noe uprøvd. Har han det vondt ? Det virker ikke som han har det vondt, men det er vanskelig og si siden Engelsk Bulldog ikke viser at de har det vondt i det hele tatt! Jeg skal gjøre ALT jeg kan for og få gutten min frisk. Jeg er hjemme 24 timer i døgnet så meg og Oswald er veldig veldig knyttet til hverandre! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Skjønner veldig godt hvordan du har det.. Jeg er også hjemme sammen med hunden min døgnet rundt, så vi har knyttet et veeldig sterkt bånd. Jeg har mistet to slike hunder på to år, og det har gjort at jeg er enda mer redd for å miste Diesel.. Derfor har jeg han med meg overalt, og han er sjeldent hjemme alene i mer enn fire timer. Gutten til mamman Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Fikk salve av en bonde her oppe idag. Den blir brukt på kyr og sauer om de har åpne sår eller hudirritasjoner Smørte på ryggen til Oswald med pekefingeren min, etter 2 minutter var hele fingeren min bedøvet (sjikkelig ekkel følelse) Kraftige saker er det iallefall. Brukes som lokalanestesi ved lokale operasjoner og steriliserer og renser sår, + at det inneholder penicillin..... Får bare håpe det funker på lillegullet mitt (vanskelig og skrive med bedøvet finger) Det er ikke saker som selges over disk iallefall, men ALT skal prøves. Ikke faen om jeg skal gi meg uten kamp!!!!!!! Dette hadde jeg nok ikke fått av dyrlegen Endret 24. juni 2008 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 :!: pass på å ikke klø deg på øyet etterpå. Jeg har selv klødd meg i øyet etter å ha hakket chilli. mindre godt Får håpe denne salva hjelper Og ha på deg hansker neste gang. Skulle til å si at du må passe på så han ikke får i seg salva, men med den korte halsen så tror jeg ikke han greier å klikke seg på ryggen Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) :!: pass på å ikke klø deg på øyet etterpå.Jeg har selv klødd meg i øyet etter å ha hakket chilli. mindre godt Får håpe denne salva hjelper Og ha på deg hansker neste gang. Skulle til å si at du må passe på så han ikke får i seg salva, men med den korte halsen så tror jeg ikke han greier å klikke seg på ryggen Hehe, nei han har like mye sjans for og slikke seg på ryggen som jeg har sjans for og slikke min rygg ... Skal ut og kjøpe engangshansker imorgen så jeg ikke bedøver hele handa mi og klør meg i fjeset!! PS: Zaroos. Søde dokke va på bildet! E jo bare herligt (rogalandsdialekt) Endret 24. juni 2008 av ASCIWhite Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Ønsker deg og Oswald masse lykke til! Endret 24. juni 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Synd å høre om Oswald Håper det beste for dere! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Kom plutselig til å tenke på at det finnes fire(?) forskjellige typer kortison. Selv om du har fått en type kortisonsalve, betyr ikke det at ikke en av de andre hjelper. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Lykke til med Oswald. Utrolig leit å høre. =/ Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 :!: pass på å ikke klø deg på øyet etterpå.Jeg har selv klødd meg i øyet etter å ha hakket chilli. mindre godt Får håpe denne salva hjelper Og ha på deg hansker neste gang. Skulle til å si at du må passe på så han ikke får i seg salva, men med den korte halsen så tror jeg ikke han greier å klikke seg på ryggen Hehe, nei han har like mye sjans for og slikke seg på ryggen som jeg har sjans for og slikke min rygg ... Skal ut og kjøpe engangshansker imorgen så jeg ikke bedøver hele handa mi og klør meg i fjeset!! PS: Zaroos. Søde dokke va på bildet! E jo bare herligt (rogalandsdialekt) Du e ein rogalending du åg, ja? Godt å hørra at d e flerne av oss her Trist å høre om Oswald forresten, og jeg og Bowser ønsker god bedring til ham. Dette klarer dere Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Hihi, takk takk Han er jo riktig så vakker denne 'langfotakongla' mi, og det lyser at han elsker mamman sin Vet ikke om jeg skrev det, men målte han til 70 cm i helga. gedigen. Haha, nå ler jeg godt her. Snakker til pusekattene mine og Diesel vet hvertfall hvem jeg snakker til. Nå er han nemli på kattejakt Han er veldig smart sånn sett. Har lært han mange navn og ting. Som feks hvor er beinet, skal du ha maten(går til matskåla), tåmma te mæ lillepiis(da springer han til kattene), pappan din hænn? sæmma pappan din hjem(løper til vinduet), se på tvn osvosv. Tror også han kan forskjell på Hylis og Lillepillin :!: Kall meg sær, men jeg snakker litt(mye) barnslig/babyspråk til hunden min Det er fantastisk å være en gærn hundeeier Endret 25. juni 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 70 cm, ja, på Bowser sin høyde det Tøft, det er ganske så høyt for en Groenendael. Hvor mye veier han? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Huff, min lille fikk vepsestikk i munnen i går Lå en stund og pep og hadde det tydelig vondt, men kom heldigvis til seg selv etter en times tid, og nå har hun bare en verandaleppe det står respekt av. hehe Håper hun har lært at veps er en dårlig matvare fremover nå Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Thea mista ei tann i går stakkar. Tennene ramler ut som bare det. Men hjørnetennene må vi til veterinær for å få trukket.. Ble overrasket over hvor lang ventetid de hadde på dyreklinikken for tiden. Må vente i over ei uke.. Håper bare at det er tidsnok slik at vi slipper skjeve tenner. . Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Så forferdelig med så stygge sår!!! Måtte avlive min bolognese-hanne pga. allergi, og han hadde masse sår. Han fikk kortison en periode, men huden hans ble veldig stram og sår av det også. En fryktelig situasjon. Men her kommer et tips, jeg hørte det av en lege i forbindelse med et foredrag om sårstell, kjøp en boks med Zwarfega! det er en håndrensekrem, fås kjøpt på jernvare o.l. Det høres helt sprøtt ut, men faren min hadde et stort sår som dekket mye av underarmen, og det ville ikke gro. Han prøvde tilslutt Zwarfega, (etter å ha brukt forskjellige medisiner) og jammen virket det!!! Det er iallefall ikke dumt å prøve det, dersom det kan brukes på mennesehud, så kan det også brukes på hund. Når det gjelder kortison, så er tabletter mer virksomme, men aberet er at det forkorter livet, men det er vel bedre å leve i noen år uten plager enn å måtte bøte med livet? Endret 25. juni 2008 av elelmar Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) 70 cm, ja, på Bowser sin høyde det Tøft, det er ganske så høyt for en Groenendael. Hvor mye veier han? Ja, det er ganske stort Jeg merker ikke noe til det faktisk, men andre som ser han sier "herregud!! for et beist". Usikker på hvor tung han er. Tipper en plass mot 30 kg. Husker jeg rett veide han ca 27 kg i vinter, da var han yngre med vinterpels. Skal til dyrelegen neste mnd. Røntgen og fjerning av ulveklør samtidig som han er neddopet - noen som vet hva det koster??? Endret 25. juni 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Vet ikke prisen. Syns sånne høye, men veldig lette hunder (type 30kg) er så deilig å holde igjen :!: Hehe. Sært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå