Turtlis Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Æsj. Dette vet jeg alt om.. Diesel snuser seg 'ofte' fram til døde mus (som er tatt av katt). :O Han fant en død fugl en gang, men den var skummel :!: elelmar: Takk Endret 22. juni 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Huff, men dette var en sprell levende og hylende mus Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Vær glad du ikke har en hund som er så stor han den tar sprell levende hunder Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Æsj. Dette vet jeg alt om.. Diesel snuser seg 'ofte' fram til døde mus (som er tatt av katt). :OHan fant en død fugl en gang, men den var skummel :!: Fuglen til Connie var levende. Pappa så bare at hun løp avgårde inn i skogen ved hytta, og da han tok henne igjen, satt hun der med en vinge stikkende ut på hver side av kjeften. Da det gikk opp for henne at han ville ta den fra henne, svelget hun like gjerne hele greia. Siden har ingen sett den. Og mamma som ikke ville ha katt fordi den fanger mus og fugler... Endret 22. juni 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Vær glad du ikke har en hund som er så stor han den tar sprell levende hunder Oswald prøvde og eta pappilionen til dama til kompisen min forrige helg! Den måtte fort ut i buret sitt i bilen gitt Tror ikke han skjønte helt at det var en liten hund.. Stakkar den ble sikkert både forvirra og redd.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Når vi snakker om hund som tar noe... forrige dagen tok vofsen en skjære. Den småtrippet bortover skogen da den overrasker en skjære bak en busk og fugler flyr men santoz tar sats og tar den høyt i luften. Var sykt imponerendes å se på og ble stående i sjokk. All denne treningen med flirtpole som har skylden. Fuglen hadde ikke en sjangs og virket død da eg ba han om å slippe den men for sikkerthetskyld lempet eg en stor stein i hodet på den. Jaja. Hadde med meg kamera så eg rakk å ta bilder av fuglen i kjeften på gutten. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg har fortsatt ikke sett det bildet Snart på tide at du legger det ut. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg vil også gjerne se det bildet Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg og ponni skal til oslo på hw-treffet i morgen. Blir spennende å se hvordan det går Skulle gjerne vært der jeg og, men det passet ikke så bra, dessverre... Hvordan gikk det, eide Ponni alle andre i fotball? Når vi snakker om hund som tar noe... forrige dagen tok vofsen en skjære. Den småtrippet bortover skogen da den overrasker en skjære bak en busk og fugler flyr men santoz tar sats og tar den høyt i luften. Var sykt imponerendes å se på og ble stående i sjokk. All denne treningen med flirtpole som har skylden. Fuglen hadde ikke en sjangs og virket død da eg ba han om å slippe den men for sikkerthetskyld lempet eg en stor stein i hodet på den. Jaja. Hadde med meg kamera så eg rakk å ta bilder av fuglen i kjeften på gutten. Haha, stakkars fugl. Du skulle tatt bilde akkurat idet bikkja tar fuglen i lufta. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg og ponni skal til oslo på hw-treffet i morgen. Blir spennende å se hvordan det går Skulle gjerne vært der jeg og, men det passet ikke så bra, dessverre... Hvordan gikk det, eide Ponni alle andre i fotball? Hun var god til å drible og i angrep, men passering av ball har hun ikke helt skjønt Hun er så sliten at hu ikke har spist noe på halvannet døgn. Hun bare sover :!: Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Fikk den verste nyheten noen hundeeier kan få idag Om ikke såret til Oswald blir bedre (noe som det ikke ser ut til og bli) så må gutten min avlives. Nå prøver jeg alt jeg kan for og få ham bedre, men dritten sprer seg mer og mer... Vi har hatt antibiotikakur, kortison, Fucidin, aloe vera o.s.v Han er jo veldig plaget med hudproblemer og allergi. Jeg begynner og bli temmelig desperat! Jeg er så glad i gutten min og skulle ønske jeg kunne hatt ham lenger en 2.5 år. Han krøp opp i sofaen til meg idag da jeg satt sjokkert og lurte på hva jeg skulle gjøre. Han la labben sin på armen min og slikka meg på hånda og kikka på meg.. Da gråt jeg. Jeg lurer på om jeg skal skaffe meg en hund til fordi jeg klarer ikke og se i det tomme hundeburet når den tiden kommer. Vil ikke tenke på det engang. Endret 23. juni 2008 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Så kjempetrist å høre Har dere prøvd med kortison? Jeg kan ikke så mye om det, men vet det fungerer på allergikløe og slikt. Det reduserer jo levetiden ganske mye fordi det er hardt for de indre organene, men litt ekstra tid uten vondt er jo ikke å forakte? Sikkert noen her inne som har litt mer peiling enn meg. *klem* Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Kortison er ingen langvarig løsning, men det er nok noe man prøver før avlivning. Lenke til kommentar
granny Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Uff så trist å høre . Helt forferdelig når noe slikt skjer med så unge hunder. På retriever er vi veldig plaget med våteksem - noe som ligner veldig på det dere har. Kalles også Retrievereksem... Noe som var meget effektivt mot dette og tørket det ut var faktisk Teatree olje.. Barbere bort all hår rundt eksemet og så ha på Teatree olje noe utblandet (husker ikke nå blandingen vi brukte) og så passe på at det er helt tørt. Men så kom det jo fram at det faktisk kunne være veldig skadelig også.. så vi sluttet å bruke det.. men som en siste utvei??? Jeg vet faktisk ikke?? Det KAN jo hjelpe - men når han er så allergisk så er det jo også en sjanse å ta? Tror faktisk jeg bare hadde prøvd jeg - så lenge det ser ut til at prognosene er så dårlige? Kortison burde jo hjelpe - men det har dere alt forsøkt skjønner jeg? Ellers brukte man jo kålblader på sår hos mennesker som ikke ville gro med god effekt?? Føler meg litt hjelpløs nå altså. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Uff, så trist! Skaff deg en hund til uansett om han kan bli frisk eller ikke? Jeg har bare gode erfaringer med å ha 2 hunder. Her er en video av Thea som prøver å grave ned et vannmelonskall Hun prøver å dekke til det ved å ta snuten borti klærne som ligger rundt. Etterpå hopper hun nedi ei veske for å gjemme den der. Stabelen på bildet er gamle klær som jeg gikk gjennom og kasta for en stund siden.. sånn i tilfelle noen lurer src=" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>"> src=" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Huffda asciwhite. Håper du/dere finner en løsning. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Slik ser det ut pr. idag... Skal prøve noe salve noen anbefalt meg som brukes på åpne sår hos gårdsdyr! Det skulle visst være bra.. Håpe håpe håpe. Er visst pencillinsalve.. Det sprer seg nedover ryggen! Lenke til kommentar
granny Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Det ser ikke pent ut nei! Håper salven hjelper da! Krysser fingrene for dere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå