Catkin Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Der har du vel et poeng. Heldigvis må jeg bare hanskes med Rita og ikke min tantes sønn eller min søsters datter..you get it. Millie har lært seg å gå i trappen. Jeg lå og sov her om dagen, så hørte jeg noen rare lyder fra trappa. Og plutselig kjenner jeg en våt snute mot kinnet. Hun ville visst si god morgen til meg. Ble nesten litt sjokkert. Hun har jo aldri vist tegn til å ville prøve. Ikke hopper hun opp i sofaen heller. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) ... Endret 22. juni 2008 av TheKaptain Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Så søt han var . Husker at jeg pleide å beundre naboen sin Tibetanske Spaniel. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ender du i Bergen så har du babysitter allerede, Christian. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Maia trenger venner:) noen som vil leke med henne? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hvis du kommer deg ned til Tønsberg så Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Diesel skal få seg tyve kg med vom fra v&h i dag Skal feite han opp en del.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Heldige Diesel Hvis ikke Geisha var tjukk hadde jeg nok gått til innkjøp av V&H jeg også . Da hadde matingen blitt mye enklere siden begge hundene sikkert hadde spist opp maten sin med en gang, og så hadde jeg sluppet å stå og passe på at ikke den ene stjeler maten til den andre... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 gi de mat på hvert sitt rom Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Null problem å slanke hund ved å fore v&h. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg sitter som regel imellom de mens jeg gir de mat . Uhell skjer though, spes når sambo mater de og glemmer å ta opp thea sin mat når hun ikke spiser opp.. Orker ikke torturere Geisha med å fore "for lite" med V&H. Det er mye mer "vomfyll" i tørrforet og dessuten ikke anbefalt å slanke hunder på V&H Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg sitter som regel imellom de mens jeg gir de mat . Uhell skjer though, spes når sambo mater de og glemmer å ta opp thea sin mat når hun ikke spiser opp.. Orker ikke torturere Geisha med å fore "for lite" med V&H. Det er mye mer "vomfyll" i tørrforet og dessuten ikke anbefalt å slanke hunder på V&H Jeg håndforer mine hunder, med v& H, og passer bare på at den som ikke skal ha så mye bare får mindre biter. Dette fungerer bra med fem hunder. Det styrker lederskapet og en annen ting, man slipper å vaske matskåler. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Noen her som har vært igjennom det å få bikkja sauerein? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Meg og Osald har ikke en grei sommer til nå... Han har fått eksem på ryggen som brant ut av all kontroll. Nå har vi hatt antibiotikakur, Fucidin kur o.s.v. Jeg hater når gutten min blir syk Her er begynnelsen av helvetet den 25.05.08. Heldigvis virker det ikke som om han har det vondt, emn det ser forferdelig ut. Og her er ryggen pr idag. Jeg er lei meg. Steller med gutten min så godt jeg kan. Jeg forstår ikke hvordan dette kunne skje fordi jeg alltid holder ham tørr og fin for og slippe eksem, men den kom allikevel gitt. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Å herregud. Krysser fingra for at medisinene du har fått skal hjelpe. Gjør ikke det veldig vondt? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Åh, så trist! Det så ikke noe bra ut nei. Krysser fingrene her også! Er det mye sånt i slekta hans? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Åh, så trist! Det så ikke noe bra ut nei. Krysser fingrene her også!Er det mye sånt i slekta hans? Dessverre (for meg og ham) så er han den eneste som er så mye plaget med allergi og utslett o.s.v. Det virker ikke som han har det vondt fordi han oppfører seg som normalt, når jeg steller såret hans så reagerer han ikke i det hele tatt. Jeg håper han blir bedre snart, jeg gråter litt når jeg tenker på det fordi jeg blir trist. Er så glad i gutten min Endret 13. juni 2008 av ASCIWhite Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 God bedring! Så en eng bulldog igår på joggetur med eieren sin. Utrolig flott, men så ut som han hadde bittelitt lengre bein enn vanlig engelsk. Var ikke en OEB eller thyme. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 God bedring! Så en eng bulldog igår på joggetur med eieren sin. Utrolig flott, men så ut som han hadde bittelitt lengre bein enn vanlig engelsk. Var ikke en OEB eller thyme. Oswald også har lengre bein en de fleste buller, han har heller ikke pusteproblemer ei heller hofteproblemer men han har fått alt annet drit som "kompensasjon" for at han har vært heldig med kroppen! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) God bedring til klumpen Diesel er den eneste i sin rase som skal stille på oppdal neste helg L_Cs Geisha derimot har 16 stk i sin rase. Thea er en av fem valper. Endret 13. juni 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå