Shruggie Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg snudde når Ylva dro. Fungerte flott... etter noen måneder :| Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Tok meg langt under 3 uker med Geisha. Snudde HVER gang hun dro mens vi trente, og belønnet med klikker og godbit. Til slutt skjønte hun at klikkeren i hånda betydde at hun skulle oppføre seg for å få godbit. Etterhvert droppa vi klikkeren. Nå går hun BAK meg når vi går tur Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Her har dyret lært kommandoen "gå bak". Vet at pappa bruker det hver gang de møter hunder o.l., og han adlyder, til tross for tidligere tendenser til å skulle hilse på alt og alle. Det er liksom litt rart når man plutselig ikke lenger merker at man har en 25kg tung hund i ene enden av bandet når man møter andre hunder. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hun gikk veldig pent i bånd, helt til jeg kjøpte ett med pels som var begahelig å dra i. Samtidig som hu kom i puberteten :!: Plutselig kan hun ingenting lengre. Jeg stopper når hun drar, fungerte bra før hun "glemte" alt. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Drar hundene deres altså? :O hehe Min synes det er så mye interessant å følge med på at jeg nesten må dra ham med meg.... Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Bikkja mi synes det er mye mer spennende å gå og snuse i grøfta enn å hilse på andre folk og dyr. Bryr seg ikke om å gå tur, bare hun finner noe morsomt å snuse på. Og da er det ikke alltid så lett å få henne med seg videre. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hun gikk veldig pent i bånd, helt til jeg kjøpte ett med pels som var begahelig å dra i. Samtidig som hu kom i puberteten :!: Plutselig kan hun ingenting lengre. Jeg stopper når hun drar, fungerte bra før hun "glemte" alt. Hvor gammel er hun nå da? Har vel ikke kommet i puberteten riktig enda vel ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Joda, Zaroos. Der nærmer det seg løpetid med stormskritt, gitt. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Så hun hadde løpetid igår Veit ikke hvor lenge det har holdt på. Endret 31. mai 2008 av mushi Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 De små er jo tidligere ute enn de store, så. Er vel normal alder for en kineser kanskje? Mona fikk ikke før 14 mnd, hun var treeeig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hunden kokte i hjel mens eieren shoppet Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Folk tenker ikke... Reagerte også litt på "Men fest ikke båndet i tilhengerfestet som mange gjør. Jeg kjenner til flere saker der eieren har glemt hunden og slept den etter bilen". Hvordan kan man glemme det? =s Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det er jo historier om folk som har glemt barnesetet på taket av bilen og kjørt av gårde også. Om det bare er historier eller om det skjer med jevne mellomrom, derimot... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Sikkert enklere sagt enn gjort når man har hodet fullt av andre ting. Ingen unnskyldning, da. Læreren vår holdt på å glemme sin 1mnd gamle baby i klasserommet da han skulle dra. =/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Læreren vår glemte sin på 3 mnd. Jeg satt babyvakt i klasserommet da, så han fikk henne levert på lærerværelset med ren bleie og mett mage. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Hunden kokte i hjel mens eieren shoppet Helt utrolig hvor mange folk som helt mangler omløp i hodet. Man leser om slike saker jevnlig gjennom hele sommerhalvåret. Helt vanvittig at folk ikke lærer, og at det skjer gang på gang. Lenke til kommentar
granny Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Flott dag på retriever utstilling på Skarnes i dag til tross for varmen Til tross for at Fanny fikk den "sure" plassen 2.BTK... er jeg kjempefornøyd med resultatet CK på både Fanny og Cleo og Cleo ble faktisk også 4BTK! Artig å nå så langt opp med begge hundene... Fanny vant Brukshundklassen og Cleo Veteranklassen - men begge var alene i sin klasse ... Fanny ble også BIS Brukshund... også alene - men vi fikk med hjem en for-sekk og et flott godt tykt teppe + to retrieverbånd så det var en flott dag! Nå var ikke konkurransen av den største - KUN 33 flatcoated påmeldt! Og det er utrolig få hunder i forhold til det vi er vant til. Fanny tapte imidlertid CERTET til en utrolig flott unghund, så da er det tross alt greit nok... Bikkjene syntes det var utrolig deilig å komme i elva og ta seg en svømmetur når vi var ferdig. Jammen blir det varmt på en slik fotballbane jeg har også blitt skikkelig solbrent - på venstre arm/skulder... hmmm... ser på hvilken side av ringen jeg satt ja.... Lenke til kommentar
joxan Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Heisann, orker ikke å se igjennom 357 sider, men er det noen her som har rasen schipperke ? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ikke som jeg har lest.. Men det er en utrolig søt rase Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå