Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gidder ikke å lage en ny tråd, har bare ett spørsmål. Når under får beroligende... Sånn at dem "slåes" ut og sovner. Er det normalt at dem blir litt dårlige i magen etter det? Vet at kattene mine har reagert på det men...Hun har liksom aldri pissa i gangen før.. Eller inne for den saks skyld.( Noe hun gjorde i går) og hun kasta opp både i går og i dag.(kun 1 gang)

Lenke til kommentar
Gidder ikke å lage en ny tråd, har bare ett spørsmål. Når under får beroligende... Sånn at dem "slåes" ut og sovner. Er det normalt at dem blir litt dårlige i magen etter det? Vet at kattene mine har reagert på det men...Hun har liksom aldri pissa i gangen før.. Eller inne for den saks skyld.( Noe hun gjorde i går) og hun kasta opp både i går og i dag.(kun 1 gang)

Jeg har aldri opplevd at de har gjort fra seg inne, men jeg har heller aldri dopet en så ung hund. De blir jo satt ut ganske kraftig av dopet, så det hadde jeg ikke bekymret meg for. Litt magetrøbbel er vel heller ikke uvanlig, men det bør vel etterhvert roe seg. Hvis ikke blir det ny tur til vetrinæren. Det er vel ogås veldig individuelt hvor følsomme mager hundene har. Jeg hadde en flat som omtrent ikke tålte noe uten at det ble magesjau, mens en toller jeg hadde tålte det meste uten å reagere.

Frode

Endret av fhl
Lenke til kommentar

Jeg har aldri opplevd at de har gjort fra seg inne, men jeg har heller aldri dopet en så ung hund. De blir jo satt ut ganske kraftig av dopet, så det hadde jeg ikke bekymret meg for. Litt magetrøbbel er vel heller ikke uvanlig, men det bør vel etterhvert roe seg. Hvis ikke blir det ny tur til vetrinæren. Det er vel ogås veldig individuelt hvor følsomme mager hundene har. Jeg hadde en flat som omtrent ikke tålte noe uten at det ble magesjau, mens en toller jeg hadde tålte det meste uten å reagere.

Frode

Nei har aldri opplevd henne gjort ifra seg inne... Kun 2 ganger samme dag jeg fikk henne.. thats it. Men men rorer seg vel snart tenker jeg.. er ikke noe ekstreme greier. syter litt men:p

Lenke til kommentar

Hei. Fikk ikke du noe annen medisin også? Antibiotika kanskje? Les på pakningsvedlegget om det kan føre til slike bivirkninger... Det gjør jo det hos folk noen ganger..

Lenke til kommentar

Hei. Fikk ikke du noe annen medisin også? Antibiotika kanskje? Les på pakningsvedlegget om det kan føre til slike bivirkninger... Det gjør jo det hos folk noen ganger..

Hei. Nei fikk bare en flaske med no greier mot øreinfeksjon. Så det hadde heldigvis ikke fått utvikla seg til skikkelig ørebetennelse.. Men tar tilbake den at hun spydde kun 1 gang i dag. hun spydde og gjorde nr 2 som en gris tidligere i dag. Noen timer siden sist nå så. Faster henne til i morgen så får vi se.

Lenke til kommentar
Jeg har ett i fleece og ett med fluffy falsk pels. Begge halvstrup, men de er så store at de ikke struper bikkja.

Har ikke funnet noen med ekte pels på, og jeg klarer ikke lage selv uten symaskin.

hehe, jeg tenkte sånn fluffy greier ;)

Merkelig at hu ikke tåler å ha det der heller da. Er dette et vanlig problem på nakenhunder?

Nå har jeg kommet hjem etter en flott treningsrunde (lydighet) :D

25 varmegrader og en hund som gjør alt jeg forventer perfekt = HERLIG!

Ja, finnes det noe bedre??

Åssen hund har du? Bilder?

Lenke til kommentar
hehe, jeg tenkte sånn fluffy greier ;)

Merkelig at hu ikke tåler å ha det der heller da. Er dette et vanlig problem på nakenhunder?

Hvis hu bare klarer å gå uten å dra så himla mye, så blir det nok ikke brannsår. Men når hun løper som hun skulle vært med i Idarod når vi går tur, er det ikka halsbåndet sin feil :p

Trener masse på og gå pent, men hun er rimelig ukonsentrert nå. Kommer vel snart.

Lenke til kommentar

Du må heller ikke trene for mye, da blir bikkja ukonsentrert og orker ikke å jobbe.

Når du føler hun har vært flink, gi deg mens leken er god :)

Hun er jo ikke gammel enda, så du skal ikke kreve all verdens.

Min gikk som en krøpling på speed for noen mnd siden, nå går han som en prest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...