Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi var i Moss idag, og det gikk faktisk kjempefint! Cody ble beste hanne og tok cert og ble BIM (best i motsatt kjønn).

Han hadde bare konkurranse av en annen hanne, men den var over to år og champion, så vi er fornøyd ja. :thumbup: Og forresten, det er helt riktig at det er mye intriger og baksnakking i disse kretser! Men det er bare å heve seg over dette og for all del ikke bli med på dette selv.

post-149668-1211732572_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Offisielt er det nok ikke slik i noen slike miljøer. Dessverre merker du det ikke før det er litt for sent. ;)

Nå er jo jeg medlem av en raseklubb selv, så jeg vet jo hvordan det kan være. Ikke at det har gått uteover MEG da jeg ikke stiller noe særlig og ikke har en "pen" hund sånn sett, men har man fra den og den oppdretteren som tredje oppdretteren er uenig med så blabla.

Men altså.. har man en fin hund så vil det alltid være folk som blir gretne fordi deres hund ble slått.

Lenke til kommentar

Og de innrømmer det ALDRI til ansiktet ditt. Du får gratulasjoner og klemmer og alt slikt, og etterpå får du høre fra en tredje-, fjerde- eller femtepart at "Den og den sa at den og den hadde sagt at du absolutt ikke fortjente det og det". Aah. Hyggelig og inkluderende miljøer. <3

Lenke til kommentar

Jeg har seriøst downs.

Vi skulle stille i går, og jeg kommer ruslende i dag

Trenger vel ikke å fortelle hvem som gikk gråtende til bilen :cry:

Men vi fikk oss en tur til venninna mi da, og litt miljøtrening med Diesel.

Fyy søren! Så kult det er å se på lydighet. Nazikontroll på bikkjene. :thumbs:

Lenke til kommentar
Ja, haha. Veldig søtt, spesielt når det er femti år gamle kjerringer som er de verste :!:
Gawd, det er det som er virkelig ekkelt med utstillingsmiljøet. Du møter noen, du begynner å stole på dem, og så får du høre etterpå at de slenger dritt om deg konstant og ved hver anledning de får.
Jeg har seriøst downs.

Vi skulle stille i går, og jeg kommer ruslende i dag

Trenger vel ikke å fortelle hvem som gikk gråtende til bilen :cry:

Men vi fikk oss en tur til venninna mi da, og litt miljøtrening med Diesel.

Fyy søren! Så kult det er å se på lydighet. Nazikontroll på bikkjene. :thumbs:

Jeg pleier å gå begge dagene, jeg. En dag for å stille, og en dag for å enten stille (om jeg er gått videre) eller for å kikke på andre som stiller. Alltid greit, så slipper man sånt. 8D
Lenke til kommentar

Hehe, bare så kjedelig at det er et stykke unna meg ;)

Håper det blir utstilling i Kr, men det ser jeg for meg kan bli noen år til.

Møtte også fem Russian Toy der. Tre lang og to korthår.

Jeg har kommet fram til at den rasen kommer ikke i hus her før Diesel er et par år. Han må roe seg ned tyve hakk (ikke at denne rasen her noen gang blir rolig :p ).

Uhell kan så lett skje. Derfor holder jeg en knapp på en Blue Merle Shetland Sheepdog :p Passe størrelse og 'samme type' hund.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Bilder fra besøk hos kennel Reject idag :)

Setter i spoiler for det ble en tonn bilder :wee: Fikk øvd meg i å ta bilde gitt, var over 20 hunder i hagen på en gang :ph34r:

Søstra til ponni

liv009.jpg

Samme bare i b/w. Synes bildet ble så fint, selv om ørene går alle veier :!:

liv009_bw.jpg

liv054.jpg

liv059.jpg

liv062.jpg

liv072.jpg

Samboeren

liv079.jpg

Denne bikkja går på to bein for å få oppmerksomhet. :p

liv093.jpg

liv094.jpg

liv099.jpg

liv104.jpg

liv113.jpg

liv118.jpg

liv122.jpg

liv124.jpg

liv126.jpg

liv128.jpg

liv129.jpg

liv131.jpg

Dette var ca 1/6 av alle bildene jeg tok :whistle:

Lenke til kommentar

Fordi bikkja mi snart får løpetid :whistle: Fant ut det med en gang jeg kom inn døra hehe. Og når en begynner å markere inne, gjør alle det. De tok de på inne og gadd ikke ta de av når vi skulle være ute litt.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...