medlem-90636 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Nice. Man sier at hunden ofte ligner eieren, men her må det jo være misstanke om at du faktisk er faren? 6594166[/snapback] Haha! :!: Men slik er det ikke med deg og din, for din er jo mye kraftigere og mer muskuløs enn deg Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg tar det som et komplimang jeg (Håper Ozzy gjør det og :!: ) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 He he. Jeg digger dere begge Er man bullefrelst så liker man alle buller http://static.flickr.com/59/202675236_75fde968f5_o.jpg Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg tar det som et komplimang jeg (Håper Ozzy gjør det og :!: ) 6594208[/snapback] På det øverste bildet, de to mennene som holder hver sin bulle, han ene er deg og han andre er din bror ? Ligna iallefall ganske bra! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg tar det som et komplimang jeg (Håper Ozzy gjør det og :!: ) 6594208[/snapback] På det øverste bildet, de to mennene som holder hver sin bulle, han ene er deg og han andre er din bror ? Ligna iallefall ganske bra! 6594214[/snapback] Sikker på at du ikke mener det nest øverste bildet og mor istedet for bror? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Sikker på at du ikke mener det nest øverste bildet og mor istedet for bror? 6594217[/snapback] Jeg unner aldri damer som ikke er skikkelig skikkelig deilige noe særlig oppmerksomhet Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Synd for jeg ser klare likhetstrekk: Håret hennes og sjegget hans pølsa rundt midja armene osv Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Synd for jeg ser klare likhetstrekk: Håret hennes og sjegget hans pølsa rundt midja armene osv 6594227[/snapback] Au, så frekk du er Jeg ligner ikke på hunden min , da måtte jeg isåfall kjøpt meg en lys chihuahua Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 På det øverste bildet, de to mennene som holder hver sin bulle, han ene er deg og han andre er din bror ? Ligna iallefall ganske bra! Jeg er den i rød genser. Han som står på siden av meg heter Jan og jeg kjenner ham bare gjennom bullene Ingen som er i slekt med meg på noen av bildene.... Men vi Bullefolk er jo en egen rase... så who knows :!: Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Den stakkars lille bissevovven min sloss med en rødrev i går Måtte til dyrlegen i går kveld for å sy 6 sting i overleppa. Det rare er at ingen hørte en eneste lyd... Hunden sto i løpestrengen på utsiden av huset, og ingen av oss la merke til noe før vi skulle slippe henne inn om kvelden. Hun silblødde fra leppa, og reven hadde hun forsøkt å grave ned lengst bort fra huset! Skal se om jeg finner kameraet for å ta bilde av pasienten og jakttrofeet. Er det noen som vet om det er vanlig at rødrev går til angrep på bikkjer i bånd? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg ligner ikke på hunden min , da måtte jeg isåfall kjøpt meg en lys chihuahua 6594233[/snapback] Jeg ser klare likhetstrekk: Samme tomme blikket.... Neida. Herlig hund du har, men gutter med litt ekstra ligner veldig ofte på bullehundene sine .) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 På det øverste bildet, de to mennene som holder hver sin bulle, han ene er deg og han andre er din bror ? Ligna iallefall ganske bra! Jeg er den i rød genser. Han som står på siden av meg heter Jan og jeg kjenner ham bare gjennom bullene Ingen som er i slekt med meg på noen av bildene.... Men vi Bullefolk er jo en egen rase... så who knows :!: 6594239[/snapback] Stiller du ikke hunden din selv? For på bildet av de to hundene (det siste bildet) er du jo ikke med engang Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Den stakkars lille bissevovven min sloss med en rødrev i går Måtte til dyrlegen i går kveld for å sy 6 sting i overleppa. Det rare er at ingen hørte en eneste lyd... Hunden sto i løpestrengen på utsiden av huset, og ingen av oss la merke til noe før vi skulle slippe henne inn om kvelden. Hun silblødde fra leppa, og reven hadde hun forsøkt å grave ned lengst bort fra huset! Skal se om jeg finner kameraet for å ta bilde av pasienten og jakttrofeet. Er det noen som vet om det er vanlig at rødrev går til angrep på bikkjer i bånd? 6594258[/snapback] Jeg tror ingen rev vil gå til angrep på min. Men nå spørs det jo hvordan hund du har da Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Stiller du ikke hunden din selv? Nope for det er aller første utstilling jeg er på og er så grønn som en nyslått plen når det kommer til utstillinger.. Derfor hjalp Aud Elise meg Neste gang kan jeg gjøre det selv.. PS: Jeg er gammel bolegutt (11 år siden) så bredden kommer vel derfra Selv om magen har lagt seg ut en liten smule..... Endret 1. august 2006 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Den stakkars lille bissevovven min sloss med en rødrev i går Måtte til dyrlegen i går kveld for å sy 6 sting i overleppa. Det rare er at ingen hørte en eneste lyd... Hunden sto i løpestrengen på utsiden av huset, og ingen av oss la merke til noe før vi skulle slippe henne inn om kvelden. Hun silblødde fra leppa, og reven hadde hun forsøkt å grave ned lengst bort fra huset! Skal se om jeg finner kameraet for å ta bilde av pasienten og jakttrofeet. Er det noen som vet om det er vanlig at rødrev går til angrep på bikkjer i bånd? 6594258[/snapback] Jeg tror ingen rev vil gå til angrep på min. Men nå spørs det jo hvordan hund du har da 6594262[/snapback] Siberian Husky på ca 30kg. Mener jeg postet bilde av henne og ungen laaangt tilbake i tråden. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Stiller du ikke hunden din selv? Nope for det er aller første utstilling jeg er på og er så grønn som en nyslått plen når det kommer til utstillinger.. Derfor hjalp Aud Elise meg Neste gang kan jeg gjøre det selv.. 6594267[/snapback] Aud Elise er snill da Skulle også trengt hjelp første gang. Tanta mi er utstillingsguru, med 5 utstillingshunder som hu stiller hele sommeren, og også ellers i året rundt om i Norge eller Sverige. Men hu har det travelt nok med sine, så jeg må nok gjøre det selv om det blir til at jeg får kommet meg på utstilling en gang... Ø_D: Er hunden din lovlig i Norge egentlig? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Før dere begynner og si at jeg ser feit ut så skal det sies at jeg har gått ned 35 kilo de siste året Så nå er jeg mye mer helsevennlige 85 kilo.. Kjenner at det er mindre og dra på en 120 kilo gitt (Stolt av meg selv) Er ikke mer en 1.76 høy så dere kan tenke dere selv hvordan jeg var... Flame me if you want, but i am KING :!: Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Flame me if you want, but i am KING :!: 6594304[/snapback] Grattis, du må joine den sunne slanketråden for å gi andre tips , råd og veiledning! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 ASCIWhite Gratulerer med vekttapet! Imponerende. Jeg er selv en 85 nå og 182. Var selv oppe i 110 og er gammel bolegutt .) Linn C: Selvfølgelig er han det. Er han ikke nydelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå