I.A.G. Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Spennende blanding på Finn.no: Faren til valpen er blanding mellom rednings hund, og golden retdriver. Frode Interessant. Det måtte jo blitt en rettdrivende redningshund. Sikkert fint det... Kule bilder, Mushi. ^^ Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Kult at de faktisk leker sammen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Klarer ikke å la vær å tenke på dragqueens når eg ser vofsen din mushi. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Klarer ikke å la vær å tenke på dragqueens når eg ser vofsen din mushi. What? Hvorfor? XD Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Gratulerer med i morgen Stoor gutt!! Her er min gutt Utstilling på søndag. Gru-gleder meg!!! Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Diesel er en flott hund Hvor gammel er han nå? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Er det Moss du skal til Zaroos? Kanskje jeg ser deg der Skal en tur for å titte. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Neinei, såå langt orker jeg ikke å reise Ålesund. Diesel er 15 mnd Endret 24. mai 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Han ser nydelig ut, Zaroos. Lykke til med utstillingen! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Neinei, såå langt orker jeg ikke å reise Ålesund.Diesel er 15 mnd Sikker på at den ikke er i familie med Gene Simmons på disse bildene? Helt nydelig hund, og dere får ha masse lykke til på utstilling:D Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Zaroos, du er nødt til å få deg noe bildebehandlingsprogram for å yte Diesel rettferdighet Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Også må du begynne å ta med HELE bikkja på bildene! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Ja, og "bli" er en fantastisk kommando i forhold til bildeknipsing :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) :!: Bli når jeg har pinne i hånda?? hva er det?? Jeg drev å lekte meg med kameraet i går skjønner du, og har ikke helt skjønt det med disse knappene. Sport, blomster osv.. Dårlig med bildeprogram på arb.pcn til typen Vi drar i til molde med syvferga, og kommer hjem i morgen ettermiddag. Håååper på gode resultater. Han er jo riktig så lekker Diesel har blitt en stor og flott hund Endret 24. mai 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 http://www.picnik.com/ Et av flere steder hvor man får lettvint forbedret og endret bilder på nett;) Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Skal til Moss på utstilling i morgen. Det blir spennende å se om Cody oppfører seg like bra som på treninga onsdag! Han bruker å bli litt satt ut på innendørsutstilling, mye lyder og alt det der. Han går jo forsåvidt bra, men nekter å løfte halen dersom han er litt ubekvem med situajonen, og halen skal bæres over ryggen!!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Det problemet hadde jeg da jeg handlet Shih Tzu for noen år siden. Hvis du bruker litt tid mellom pelsstell og ringen på å leke litt forsiktig og belønne hver gang den er "med" og ikke lar seg bli distrahert/satt ut pleide å hjelpe veldig. Lekingen oppmuntrer hunden til å bære halen korrekt, og hjelper den til å distrahere omgivelsene. Men ikke overdriv, da blir de for opphisset til å oppføre seg i ringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå