Notatblokk Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Er den på sem ja. Er en utrolig rolig og snill RR. Diger hannhund. Handler alltid der for det er to minutter unna der jeg bor og de har vom. Frossen V&H? Hmm. Det er jo faktisk såpass kort unna at jeg kan dra dit for å kjøpe 7 pølser av gangen nesten. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ha en fin dag, Bridie og andre hundevenner her inne! Hilsen en nybadet(igår) Diesel som skal ha på seg sløyfe Snøvær? Det har vi ikke sett Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Gratulerer med dagen fra hundene her: Endret 17. mai 2008 av Odd Ball Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Er den på sem ja. Er en utrolig rolig og snill RR. Diger hannhund. Handler alltid der for det er to minutter unna der jeg bor og de har vom. Frossen V&H? Hmm. Det er jo faktisk såpass kort unna at jeg kan dra dit for å kjøpe 7 pølser av gangen nesten. Ja. De har alle typene av halvkilospølsene og blokk hvis jeg husker rett. 130 kr for 10 pølser eller 15 kr pølsa. Endret 17. mai 2008 av mushi Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Skal prøve å ta bilder av Diesel med flagg etterpå Så for meg at det ikke kom til å gå.. men hvis jeg later som det er en pinne så funker det fett :!: *rope på sola*. Vi har sett på tog.. Gjett hvilken svart hund som stjal showet et par ganger? Bjeffet litt på trommene edit: Vi fant ingen flagg, så det ble bare med dette bildet Endret 17. mai 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Det beinet skulle ponni også ha Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Det er en lysstripe i stua som morgenen. Der ligger bikkja Hvis du ser på høyre side av halsen er det ett digert gnagsår hun fikk etter en tur på en halvtime igår. Var rett på dyrebutikken idag for å kjøpe ett nytt halsbånd til henne. Uansett hva jeg tar på, så gnager det. T.o.m. den helpolstra selevesten gnager. Kjøpte ett halsbånd med masse pusepels på. Hun var kjempeglad når vi gikk tur med det på, halen rett opp og hun var overlykkelig Endret 20. mai 2008 av mushi Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Kult bilde mushi! Skulle vært litt skarpere bare. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Linsa sin skyld Blir en ny en når skattepengene kommer, typen begynte på jobb i fotobutikk på mandagen Endret 20. mai 2008 av mushi Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Connie er russ. Etterpå måtte man få ut litt aggresjon på lua. Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Besøk av Bowsers favoritt- Corso. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hehehe Corso så STEIKE gal ut på de 2 første bildene! Kult Lenke til kommentar
EvilDick Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg har en Boxer som blir 4 nå i august, slik ser han ut: Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hehehe Corso så STEIKE gal ut på de 2 første bildene! Kult Hun er litt gal Neida, snill frøken hun Fin Boxer EvilDick, tøff brindlefarge;) Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Forresten, ASCIWhite, hunden heter ikke Corso, i tilfelle du misforstod, hun heter Elita. Mente favoritt- Corso, som i "favorittcanecorso" Noen bilder av Bowser i finværet Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Forresten, ASCIWhite, hunden heter ikke Corso, i tilfelle du misforstod, hun heter Elita. Mente favoritt- Corso, som i "favorittcanecorso" Aha!! Jeg trodde nesten det var en Cane Corso som het Corso Da mente jeg Elita så steike gal ut, hehe! Lenke til kommentar
fhl Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Spennende blanding på Finn.no: Faren til valpen er blanding mellom rednings hund, og golden retdriver. Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå