medlem-90636 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Geisha er redd den store svarte hunden Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 elelmar: Ja, det er det man kaller fluffy Her går det i hundre, Siri er overtrøtt etter en lang dag. Mona begynner å bli litt mer interessert i henne også, Siri fikk faktisk gå PÅ henne istad :!: Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Du tar bare så helt utrolig flott bilder Marit! Jeg blir så glad av å se på dem Og Marit, bildene dine er bare så utrolig bra! Tusen takk! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 En bulle sett fra en 2 årings verden: Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Mange dverger rundt der du bor, Øivind? :!: Med mindre leddene til Kåre er sånn 70 cm over bakken da. Edit: Men bildet var skikkelig kult Endret 13. mai 2008 av Juliess Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Nydelig hund du har! Er det aussie? Aussie er en av rasene jeg og samboeren vurderer, så sleng gjerne med erfaringer osv., om dette er rasen. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Nydelig hund du har! Er det aussie? Aussie er en av rasene jeg og samboeren vurderer, så sleng gjerne med erfaringer osv., om dette er rasen. Yapp, det er en aussie jeg har. Jeg har ikke hatt henne fra hun var valp, men overtok henne som "snart 3åring" i januar i fjor, så jeg kan ikke uttale meg om aussien som valp, men her har du link til noe som beskriver aussien slik jeg kjenner den, på best mulig måte http://aussieabc.wordpress.com/rasen/ Kort fortalt er det en hund med humor, en hund som fint finner egne løsninger på ting, og som ikke gidder å kjede seg. Da GJØR den heller noe. Og den kan finne på ALT! Eksempler på hva snuppa her har gjort er jo feks: -hoppe ut av et vindu 3,5 m over bakken, bare fordi det helt sikkert for henne virket som en god løsning der og da. Vi stod sjokkert rundt og skjønte ikke noe. Bikkja landet med et klask i bakken, reiste seg opp, ristet seg, og løp videre og jeg er nesten helt sikker på at hu lo godt -Bridie stod ute i bånd her en dag denne uka, men fant ut at hu heller ville inn å sove, så hu hoppet like gjerne inn vindu på soverommet og la seg i senga. -Å få henne til å IKKE hoppe, har vi sluttet med. Hvordan nekte en hund som ler så hu rister når hu kommer for å si hei? Bare hu får lov å si HEI rett i ansiktet vårt? Dette er greit på oss som kjenner henne, men å ha en hund som har løpt i gjørma en hel dag (for det er LIVET må vite), som plutselig spretter opp på pent pynta folk og ikke skjønner hvorfor folk hyler er liksom ikke SÅ moro Men HELT vanlig Jeg kunne sitte her å ramse opp i det uendelige med rare ting den bikkja gjør, men tror jeg stopper her. Uansett, aussien er en rase som krever å finne på ting, som gjør alt i et tempo ti ganger fortere enn du hadde trodd, og som elsker livet! Og det smitter over på alle rundt den Men det er helt tydelig at en aussie ikke er noe for alle... Mennesker uten humor bør holde seg unna Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Kult bilde øyvind. Kåre er nydelig! Her er gutten ute i altanen og slikker sol mens han titter ut. Glor på far. Nekter å tygge på europris tyggebein Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Maia leker fotomodell:p Og maia leker vakthund. Må jo passe på at ingen stjeler traktoren til lillegutt Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Søte rynkehunden Da skulle du sett henne som 3mnd gammel:p EDIT: Maia 3mnd gammel ( hun er 7mnd nå) Endret 14. mai 2008 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Og her er bilde av bebisene, de ser mest ut som hvite mus, hehe... men det vokser de heldigvis av seg, og blir til vakre hunder! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jøss, så stille det er her da! *ekko* Her er Siri igår: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 En skal tidlig krøkes Ponni er fortsatt kjempesnill Hilste på en Rodesian R i dyrebutikken. Hun var alltid sint på den før, men idag var hun snill. Hun løper bort til store hunder og står på to bein for å lukte dem i rumpa Hun fikk bog-skive siden hun var så flink, og nå ligger hun og koser seg i kurven sin. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Flinke Siri Haha, Diesel har også hilst på en slik Mushi, men den angrep han Er det ikke herlig når ting går bedre?? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Ble plutselig mye lettere å ha bikkje Var litt stress når hunden gikk amok hver gang den så en annen hund. Bare hjemme-alene greiene igjen da. Kan heldigvis ha henne med på jobb, men tror hun vil trives bedre med å sove hjemme. Hu er jo dautrøtt helt til kl 13. Endret 16. mai 2008 av mushi Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 En skal tidlig krøkes Jepp, neste uke forventer jeg en perfekt 12 pinners slalom :!: Ponni er fortsatt kjempesnill Hilste på en Rodesian R i dyrebutikken. Hun var alltid sint på den før, men idag var hun snill. Hun løper bort til store hunder og står på to bein for å lukte dem i rumpa Hun fikk bog-skive siden hun var så flink, og nå ligger hun og koser seg i kurven sin. Er det den som er i dyrebutikken på Sem der? Har ikke sett den, bare vet at det er en RR der. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Er den på sem ja. Er en utrolig rolig og snill RR. Diger hannhund. Handler alltid der for det er to minutter unna der jeg bor og de har vom. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Bridie og resten av gjengen ønsker dere alle en flott 17. mai, selv i snøværet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå