Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velkommen Siri!

Dro avgårde og var i Sandefjord klokka ett. Skrev litt kontrakter og snakket litt, før vi satt kursen hjemover. Marius hadde Siri på fanget, det var så ekstremt varmt at vi ville ikke sette henne baki. Hun peip og syntes ikke det var så veldig festelig å reise fra familien i en sånn bråkete bil! Roet seg litt etterhvert, og sovnet på fanget til Marius. Da vi kom hjem slapp vi ut Mona og holdt Siri så hun kunne lukte på henne, før hun ble satt på bakken og Mona kunne se nærmere på henne. Siri brydde seg ikke spesielt, hun er jo vant med mange andre hunder fra hjemme hos Kate (oppdretter). Så Mona var nysgjerrig, men hun herjet ikke med henne slik som jeg kanskje hadde sett for meg! Siri ble fort trøtt igjen, så da benyttet vi anledningen til å sove litt hele gjengen. 2stk mennesker, en valp og en irsk ulvehund i en seng som er 1,15 bred :lol: Kan jo ikke stenge den ene ut av senga når man lar den andre ligge oppi..

IMG_2748.jpg

Etter at vi våknet fikk Siri mat, men hun syntes det var mye mer spennende med Mona sin GIANT-mat fra Royal Canin tenk!

IMG_2749.jpg

Så måtte jo bare fjerne den skåla.

Man skal tidlig krøkes, så Siri fikk være med til en venn av oss for å grille. Var en inngjerdet liten hage, og hun sovnet umiddelbart under bordet.

Nå er vi hjemme og hun ligger i sofaen og sover, Mona ligger på soverommet og slapper av der :)

IMG_2751.jpg

IMG_2752.jpg

Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg hadde vært like flink og trene bulliser som denne damen. FANTASTISK!

PS: Kanskje dette er barnemat for andre raser, men bulliser er vannvittig vanskelige og trene!

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>">
name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av ASCIWhite
Lenke til kommentar

Nydelige bilder av en nydelig valp Juliess. :) Jeg legger inn bilder av valpen til Loveless, hun har fått navnet Rita, og har blitt venner med de andre hundene i huset, hun var litt redd til å begynne med, nå er det bare katten som er litt skummel. Hun er vant til katter fra før, og kanskje disse ikke var så vennlige? Vel, katten vår venner hun seg nok fort til, han er det snilleste som finnes.

post-149668-1210532851_thumb.jpg

post-149668-1210532906_thumb.jpg

post-149668-1210532950_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Idag har vi hengt med masse hunder :wee:

Ozzy og Ponni leker litt

siri005.jpg

Ozzy ble sliten hehe.

siri020.jpg

Så dra vi til Julie for å hilse på lille Siri :love:

Hun prøvde å hoppe over beina til Neppe, men ble så sliten at hu la seg litt ned :wee:

siri105.jpg

siri059.jpg

Ikke spørr meg hva bikkja mi driver med på disse bildene :roll:

siri051.jpg

siri049.jpg

Mona vil også være med!

siri056.jpg

siri044.jpg

Ponni er for engangs skyld størst!

siri088.jpg

Vi kom frem til at Siri veier ca 5,5 kg. Hu er så lita!

Var på besøk hos noen hunder til litt seinere, men la igjen kameraet hjemme. :(

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...