Catkin Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Vi har henta vaaaalp Vi også. =D Bilder kommer om ikke alt for lenge. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Velkommen Siri! Dro avgårde og var i Sandefjord klokka ett. Skrev litt kontrakter og snakket litt, før vi satt kursen hjemover. Marius hadde Siri på fanget, det var så ekstremt varmt at vi ville ikke sette henne baki. Hun peip og syntes ikke det var så veldig festelig å reise fra familien i en sånn bråkete bil! Roet seg litt etterhvert, og sovnet på fanget til Marius. Da vi kom hjem slapp vi ut Mona og holdt Siri så hun kunne lukte på henne, før hun ble satt på bakken og Mona kunne se nærmere på henne. Siri brydde seg ikke spesielt, hun er jo vant med mange andre hunder fra hjemme hos Kate (oppdretter). Så Mona var nysgjerrig, men hun herjet ikke med henne slik som jeg kanskje hadde sett for meg! Siri ble fort trøtt igjen, så da benyttet vi anledningen til å sove litt hele gjengen. 2stk mennesker, en valp og en irsk ulvehund i en seng som er 1,15 bred Kan jo ikke stenge den ene ut av senga når man lar den andre ligge oppi.. Etter at vi våknet fikk Siri mat, men hun syntes det var mye mer spennende med Mona sin GIANT-mat fra Royal Canin tenk! Så måtte jo bare fjerne den skåla. Man skal tidlig krøkes, så Siri fikk være med til en venn av oss for å grille. Var en inngjerdet liten hage, og hun sovnet umiddelbart under bordet. Nå er vi hjemme og hun ligger i sofaen og sover, Mona ligger på soverommet og slapper av der Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Åh.. Er nesten så jeg begynner å grine. Er altfor søtt! Gratulerer med valp! (kommer på besøk snart jeg. Jeg må.. eh.. sosialisere hunden min. Helt sant ) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor folk absolutt må gi hundene sjokolade... Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Skulle ønske jeg hadde vært like flink og trene bulliser som denne damen. FANTASTISK! PS: Kanskje dette er barnemat for andre raser, men bulliser er vannvittig vanskelige og trene! name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>"> name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 10. mai 2008 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Kjempestilig! Vet du hvordan hun trener? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Idag har vi vært i skogen, og hatt 15 min besøk av en kineser! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Så lekker valpen er. Skikkelig klump Hun ser ut som en chihuahua i forhold til Mona. Felix angriper Hylis.. Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Nydelige bilder av en nydelig valp Juliess. Jeg legger inn bilder av valpen til Loveless, hun har fått navnet Rita, og har blitt venner med de andre hundene i huset, hun var litt redd til å begynne med, nå er det bare katten som er litt skummel. Hun er vant til katter fra før, og kanskje disse ikke var så vennlige? Vel, katten vår venner hun seg nok fort til, han er det snilleste som finnes. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ligner på en basenji med ekstra pels Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Naaaw, Rita er sånn man bare vil taaa pååå Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Naaaw, Rita er sånn man bare vil taaa pååå Det er din også. Makan til skjønn valp. ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Idag har vi hengt med masse hunder Ozzy og Ponni leker litt Ozzy ble sliten hehe. Så dra vi til Julie for å hilse på lille Siri Hun prøvde å hoppe over beina til Neppe, men ble så sliten at hu la seg litt ned Ikke spørr meg hva bikkja mi driver med på disse bildene Mona vil også være med! Ponni er for engangs skyld størst! Vi kom frem til at Siri veier ca 5,5 kg. Hu er så lita! Var på besøk hos noen hunder til litt seinere, men la igjen kameraet hjemme. Endret 11. mai 2008 av mushi Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hahaha, det bildet der Mona hopper mot de små, priceless :!: Leken hennes ble ikke så veldig verdsatt. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Og Maia hopper inn igjen for å få litt oppmerksomhet:p Her tøffer hun seg litt for broren sin. Og her legger hun seg som vanlig ned på rygg:p mmm godt med is på en varm dag Og med det så sier Maia seg fornøyd for denne gang. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Gjør du det til en vane å gi bikkja di is? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Gjør du det til en vane å gi bikkja di is? Mange som gjør sånt, ja. Sjokolade og andre ting vi mennesker spiser. "Den tåler jo litt" osv osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå