medlem-90636 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Her kommer noen bilder fra dagens hundetreff, som var veldig artig siden vi gikk en plass hvor det gikk an å slippe hundene så de fikk løpe fritt sammen! Bildet nedenfor ble tatt noen minutter etter at de to krangla så busta føyk Full fart! Zaroos sin Diesel har pinne! Thea vil også ha ! Diesel i farta! Mange av bildene jeg tok i dag var dessverre uskarpe eller dårlige . Hadde bare med meg zoomobjektivet dit vi slapp hundene, og jeg stod for nærme til å få gode bilder... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Bombe at han løper med pinne :!: Pinne + springe rundt og rundt er tingen "zaroos sin diesel vil ha pinne". Oversatt blir det diesel sin diesel vil ha pinne edit: I dag ville Diesel så gjerne løpe etter småhundene, han sprang litt fort og jeg skulle ikke slippe båndet i frykt for at han skvisa de, så jeg hang etter. Jeg tror pina meg jeg kjenner det i skuldra nå. au :!: Dere som vingler mellom stor og liten hund: velg liten!! Endret 8. mai 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Lita619 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hei! jeg har ikke sett denne tråden før nå så jeg får vel legge ut et bilde eller to av gutten min da Han er en 16mnd gammel Chinese Crested Powder Puff. For øyeblikket er pelsen hans klipt ned og da ser han sånn ut: synes han er fin uansett jeg da! Lenke til kommentar
granny Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Da er bilen parkert på Haslemoen for hundetreff helle pinsen . Også DET nydelige været da Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 For en kul puff Hvorfor er pelsen klipt helt ned? Bruker dere å gjøre det med disse rasene kanskje.. Lenke til kommentar
Lita619 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 nei,vi bruker ikke å gjøre det,men pelsen floket seg så utrolig da han var hos eieren sin så hun måtte klippe han ned! (jeg er bare fòrvert,ikke eier før om 2 år;) Han barberes på halsen og i ansiktet for det er bare sånn de skal være visstnok Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Puffer pleier ikke være klipt ned. De må ha full pels for å kunne stilles. Men er jo greiere med kort pels da Hvis man har dårlig pelskvalitet på puffen blir den faktisk værre å stelle med kort enn lang pels. EDIT: ansikt og hals barberes som Lita sier Hvis ikke ser den ut som en terrier, og ikke kineser. Som den her: http://www.mittdyr.no/imagethumb.php?s=bil...1.jpg&w=338 Lita619: hva er stamnavnet på hunden? Han var veldig flott! Endret 9. mai 2008 av mushi Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Söstra har netopp fått en kinesisk nakenhund, faen så söte de er, den er nå ca like stor som en råtte. og bruker gangster genser Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Bilder! Minikinesere er så søte! Alle får seg kineser nå jo. Eplefe får sin til sommeren. Lenke til kommentar
Lita619 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Puffer pleier ikke være klipt ned. De må ha full pels for å kunne stilles. Men er jo greiere med kort pels da Hvis man har dårlig pelskvalitet på puffen blir den faktisk værre å stelle med kort enn lang pels. EDIT: ansikt og hals barberes som Lita sier Hvis ikke ser den ut som en terrier, og ikke kineser. Lita619: hva er stamnavnet på hunden? Han var veldig flott! Han heter opprinnelig Sun-Hee`s Show U How To Huzzle. Lenke til kommentar
Lita619 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Söstra har netopp fått en kinesisk nakenhund, faen så söte de er, den er nå ca like stor som en råtte. og bruker gangster genser Så moro En vennine av meg har 3 nakenhunder,1 puff og 2 chihuahua. Jeg elsker virkelig kinesere! vakre hunder! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Han heter opprinnelig Sun-Hee`s Show U How To Huzzle. Dette var nye linjer for meg. Har hørt om kennelen før, men har ikke studert dem noe særlig. Får titte litt på de i morgen Han var kjempeflott som valp i hvertfall Lenke til kommentar
Lita619 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 ja,han er dødsvakker Hun som eier han har egen kennel! adressen er: www.kennel-moelmo.com Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Har allerede vært der, hos sun-hee's og på chinese crested.no Og titta på alt av hunder overalt. Lenke til kommentar
Lita619 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Har allerede vært der, hos sun-hee's og på chinese crested.no Og titta på alt av hunder overalt. hehe har du hund selv eller? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Har seff nakenhund. EDIT: Hun er seks mnd idag faktisk Endret 10. mai 2008 av mushi Lenke til kommentar
Lita619 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Åh,gratuler henne så masse fra meg og puffen min Har du bilde av henne? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hehe, takk Ligger noen bilder her Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Tusentakk Alltid hyggelig å høre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå