Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Jeg må være den eneste i verden som ikke "dør" av å se Aussievalper. Ikke for å være kjip eller noe, alle hundevalper er så klart søte, men ulikt alle andre her er jeg ikke halvvrengt i øynene etter å ha sett dem. Lurer på hva som er galt med meg liksom... hehe.

Men søt, for all del :)

(lurer på om det kan være all pelsen? jeg liker ikke så godt store fluffpelser som går alle veier. hmm)

Endret av Green Machine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er en fluffy valp!!!

Og her sitter jeg og venter og venter. Ingen valper så langt, håper de kommer i løpet av i natt - imorgen natt. Nå er jeg lei av å vente!!!

Nå er jeg spent? Kommet noen i natt?

Neida, hun startet med rask pusting med åpen munn et par timer, men fant ut at hun heller ville sove!!! Det gjorde ikke jeg, og imorgen er det vel egentlig deadline, har ingenting skjedd innen kvelden må vi vel en tur til veterinæren. :cry:

Lenke til kommentar

Da tror jeg du må adde meg som kompis først, for jeg mener jeg har ordna slik at ingen andre kan se bildene mine. Er ikke så interessert i at venners venner skal kunne se bildene mine. Men om du har fått det til før så har det jo ikke funka , og da kan jeg sende link lell ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...