.Lagrange. Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Jeg må være den eneste i verden som ikke "dør" av å se Aussievalper. Ikke for å være kjip eller noe, alle hundevalper er så klart søte, men ulikt alle andre her er jeg ikke halvvrengt i øynene etter å ha sett dem. Lurer på hva som er galt med meg liksom... hehe. Men søt, for all del (lurer på om det kan være all pelsen? jeg liker ikke så godt store fluffpelser som går alle veier. hmm) Endret 7. mai 2008 av Green Machine Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Aussie har jo ikke fluffypels heller Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg 'dør' fordi jeg syns langh. valper er såå nydelige!! Aussien er jo på mange måter lik min egen hund, derfor er den ekstra søt Aussien er jo fløffy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Men ikke veldig fløffy. Når jeg tenker fløffy tenker jeg skikkelig langpelsede. Jeg ser jo ikke på mine tre som fløffy (så ikke på dem som det som valper, i hvert fall), og de er jo langhårede collier. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Offence not taken Jeg syns heller ikke at min valp har noe spesielt fluffy pels. Oppdrettern sa det også, at hun ser stor forskjell på et kull hun har som er 2 uker eldre samt det jeg skal ha fra. De som er eldre er mye mer "tørketromla", hehe. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 En bearded collie er fløffy. Disse er mer lodne men jeg kaller det fløffy Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Njaa dere skjønner hva jeg mener da, ikke colliepels liksom... Nydelige blå øyne i alle fall! Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Dette er en fluffy valp!!! Og her sitter jeg og venter og venter. Ingen valper så langt, håper de kommer i løpet av i natt - imorgen natt. Nå er jeg lei av å vente!!! Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Fin valp, Juliess Noen bilder av min krabat når han var liten Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Nåååååååååååååååååååååååååååååååååååå søtt bilde av klumpen nederst. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Er så herlig med valper som har gigaaantiske labber :!: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ponni har hilst på mona idag, pluss fem andre hunder i løpet av dagen. Litt stressing og trekking i båndet, men det er kun fordi hun vil hilse på dem! Jeg er lettet og så utrolig glad! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Syns Ponni var kjempeflink jeg, det var jo over ganske så raskt! Spesielt i forhold til sist vi gikk, hehe (også litt stolt over Mona da, som bare dempet i stedet for å ta igjen noe som helst ) Lenke til kommentar
granny Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Dette er en fluffy valp!!! Og her sitter jeg og venter og venter. Ingen valper så langt, håper de kommer i løpet av i natt - imorgen natt. Nå er jeg lei av å vente!!! Nå er jeg spent? Kommet noen i natt? Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Dette er en fluffy valp!!! Og her sitter jeg og venter og venter. Ingen valper så langt, håper de kommer i løpet av i natt - imorgen natt. Nå er jeg lei av å vente!!! Nå er jeg spent? Kommet noen i natt? Neida, hun startet med rask pusting med åpen munn et par timer, men fant ut at hun heller ville sove!!! Det gjorde ikke jeg, og imorgen er det vel egentlig deadline, har ingenting skjedd innen kvelden må vi vel en tur til veterinæren. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Åjda! Håper det går bra.. L_C Flesk opp noen bilder tatt i kveld da;) Jeg føler at jeg var ivrig linselus! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Skal fleske opp noen bilder når jeg kommer hjem senere i kveld Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Flott! Da får jeg flere bilder å lime inn i 'hundetreff' galleriet mitt Hvis du laster opp via facebook så kan du jo sende meg linken til albumet på pm? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Da tror jeg du må adde meg som kompis først, for jeg mener jeg har ordna slik at ingen andre kan se bildene mine. Er ikke så interessert i at venners venner skal kunne se bildene mine. Men om du har fått det til før så har det jo ikke funka , og da kan jeg sende link lell ? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Send link du Jeg har også slik 'venner only'. Men har sendt link til tante Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå