Notatblokk Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Blir kanskje valp på oss om kort tid nå Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Shandor har ufattelig nydelige hunder. Aah, husker enda Carmen fra C-kullet deres. Noe så ufattelig nydelig skal man se langt etter. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Diesel har lekt seg med naboen Felix nå. Han er såå kul den lille valpen Ikke mange dagene siden han knurret når Diesel ville hilse.. nå er han spinnvill og skal bare herje :!: edit: Sånn. da ble det bilder. glemte jo seff å lime inn de :!: Endret 6. mai 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Felix er så søt han. =D Og veldig pene bilder av Bridie! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Felix må være den kuleste Shibaen ever! Klumpen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Da blir det mest sannsynlig valp på meg til høsten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Blir nok CC-valp på meg om det blir noe av. Har siklet på rasen i snart to år nå (mer, men tenkt seriøst på valp i to år nå), og har villet ha av samme oppdretteren ganske lenge òg. Åh, jeg bare krysser fingre og tær for at alt går som det skal fremover! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 *holde for øynene..holde for øynene*. NEEI.. jeg greier ikke!! HERREGUD!! For et lite rusk Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 å faen.. æsj så stygge. *logge av* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Blir det høyre øyet litt brunt? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Grønt, kanskje? *wild guess* Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det er vel ikke så godt å si når de er så små Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hun er uansett noe av det nydeligste jeg har sett. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Oh for en pen valp, nesten farlig for oss som ikke har kjæledyr å lese denne tråden Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Awww, noe så nydelig, Juliess! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå