Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Synes jeg fikk til en god del fine bilder av Diesel. I dag var det utrolig artig på hundetreff synes jeg. Thea hilser fint på alle, og tigger snop som en profesjonell.

n647811012_1186606_243.jpg

n647811012_1186607_618.jpg

n647811012_1186608_933.jpg

Thea tigger snop:

n647811012_1186609_1244.jpg

Thea og denne dvergschnauseren elsket hverandre. Han stod og sleika på hodet hennes kjempelenge :!:

n647811012_1186610_1555.jpg

Tigger mer snop . Fant raskt ut at zaroos hadde verdens beste godis. Thea tok seg til og med til rette og gikk rett til godbitposen mens vi ikke fulgte med :blush:

n647811012_1186611_2142.jpg

Sjekk hoppetussa! Råivrig på nammis

n647811012_1186612_2713.jpg

står fint

n647811012_1186613_3048.jpg

Litt forskjell på størrelse her. Thea nusser Diesel?

n647811012_1186614_3332.jpg

n647811012_1186615_3625.jpg

mer nussing

n647811012_1186616_3952.jpg

Thea og denne tibetanske spanielvalpen leker kjempegodt med hverandre. Utrolig artig å se .

n647811012_1186617_4270.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fine bilder :) Du har lagt de ut på facebook ser jeg(høyreklikket) Hoho håper du ikke har noen flere av meg *ser ikke ut*

Skal se nærmere på de etterpå. Mamma sin pc er så jævli mørk at Diesel blir bare en svart klump.

Jævli ivrig Thea ass.. hehe. Ikke mye redd og usikker der hun sprang.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Kan takke hundetreffene for at hun er sånn. Hadde aldri klart å sosialisert henne så godt bare ved å gå vanlige turer.

Luciferlynx: Jeg vil ha en svart schæfergutt!! Så søøøt!!

EDIT: er bare de jeg har lagt ut her som ligger på facebook. La de der for at jeg skulle slippe å laste de opp her. Og så mener jeg bestemt at jeg har slik at det bare er venner som får lov å se bildene mine på facebook :dontgetit:

Endret av L_C
Lenke til kommentar

STERK ja?? :roll:

Men han er heldigvis ikke sånn hele tiden :p

Du får trene armene for å si det sånn. Folk som holder han som er vandt med småhunder får jo sjokk. Wenche klagde over at Hero som dro henne overende... :rofl:

Thea og Tibbevalpen leker slik kattene mine leker.. hehe.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

De blir fort løpt ned ja. Det kan fort gå galt.. Men det var jo et under at hun ikke knakk nakken eller halen i dag så spretten som hun var :!:

Jeg er skeptisk til å slippe han med små jeg da. Som eier har jeg jo et ansvar. Men han er jo bare snill, men stor :p

Han har blitt mye bedre i det siste. Har hilst på mange 'skumle' menn.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Er ikke bekymra for å slippe Geisha med han i det heletatt. Geisha er jo tispe. Og hun har fått amerikanske bulldogger til å pelle seg unna henne hvis det har blitt for mye for henne før :p

Jeg har i min tid som hunde-eier (10 år) aldri opplevd at noen av mine tisper (3) har havnet i slåsskamp eller blitt skadet av en annen hund. Heldigvis :)

Lenke til kommentar

Min avdøde Zenta hadde EN heftig en. Og det var ekkelt å se på. Værste av alt, hun vant! Bretontispa da 6 år som er kjent for å være ganske bitchy gikk unna når Zenta kom gående resten av påsketuren ;)

Nei slossing er en uting. Du får en dominant hund som ikke tåler synet av andre hunder. Må være kjedelig å gå omveier fordi du har en sur hund.

Noen ganger er det ikke til å unngå, derfor slipper jeg aldri Diesel sammen med hunder jeg vet han knuffer med. Hero feks er jo jævlig tøff med den lille kroppen :!: Diesel hadde knerta han lett.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Her sitter jeg og venter på valper. Hun hadde temp.fall inatt, men fremdeles har det ikke kommet noen. Det er så kjedelig å gå sånn og vente! Det blir tre stykker, var og tok røntgen på onsdag. Hehe, vi ble filmet og kom på TV, riktignok bare lokaltv men men, artig å være tv-kjendis!!! Håper at alt går greit så vi ikke trenger keisersnitt, det hadde vært utrolig dumt. Har lett for å tenke på alt som kan gå galt! :hrm:

Endret av elelmar
Lenke til kommentar

Lykke til med valpekullet! Hundefødsel er sååå spennende! Hos oss gikk det hele som en drøm. Alle valpene ble født på 3 timer. Geisha var supersnill mamma, og NEKTA å bli med ut å tisse i mange dager etterpå. Hyla som ei kjerring på plena når vi måtte ta henne med ut ! :!:

Tanta mi har 11 søte dalmatinervalper. Skal ned å hilse på de når mamman deres er blitt litt lei av de . Nå er de bare ei uke gammel og blir passet veldig godt på!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...