TyrantOfWinter Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hunden min har ikke jaktinstinkt (Boerboel), så han fungerer bra sammen med våre 3 katter. Det blir jo noen konfrontasjoner, men han nøyer seg med å bjeffe, og de freser litt. Har aldri blitt noen slåsskamper. Tror det går bra med hund og katt sammen for det meste, så lenge hunden omgås katten helt fra hunden er valp. Her var Bowser bare noen måneder gammel, og allerede hadde han stor respekt for kattene Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Man har jo somregel voksne hunder på en prøve-periode først, og da kan man jo gi den tilbake til selger, hvis det går gæli Håper det! For det var litt det vi og hadde i tankene i forhold til å få tak i en voksen hund. Edit: TyrantOfWinter: Morsomt bilde! Endret 29. april 2008 av Mirann Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 MEN kanskje et hint å klippe klørne på katten med tanke på det første møtet? Øynene på en chi er jo ikke akkurat godt gjemt i hverken hud eller hår, så kan vel være greit å gi hunden en litt ekstra mulighet til å beholde dem om det sku gå skikkelig gale? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kloklipping på katter før første dejt med hund er alltid en god idé. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Fant akkurat verdens søteste valper på finn. Jeg har vondt i hjertet mitt fordi jeg ikke har 7.000 kroner. Endret 30. april 2008 av mushi Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Da skal jeg straks dra og hente min første valp noensinne Endret 30. april 2008 av glx-rider Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Til damene i tråden: http://www.mcphee.com/resources/april08/unidog.html Når får vi se de første bildene? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Fant akkurat verdens søteste valper på finn. Jeg har vondt i hjertet mitt fordi jeg ikke har 7.000 kroner. Hell i hell kanskje, siden det nok må være ett sabla slit å ha en valp på 8 uker og en valp på 5 mnd. Det er mye man ikke tenker på som spiller stor rolle Som for eksempel at man må trene hundene hver for seg. Har man virkelig tid til å trene to hunder, og har man samvittighet til å la den ene valpen være alene mens man trener den andre ? Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Idag har jeg vært hos veterinæren og tatt tøntgen av Shila, hun har tre valper i magen! Var en stund redd for at det bare var en eller to, så jeg er kjempefornøyd. Fikk meg en overraskelse da Follo-Tv var på besøk og filmet oss, men av og til må man bare ta ting på sparket. Hun får vel de små i løpet av 5 - 7 dager. Det er bare så utrolig spennende!!! Endret 30. april 2008 av elelmar Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Fant akkurat verdens søteste valper på finn. Jeg har vondt i hjertet mitt fordi jeg ikke har 7.000 kroner. welsh corgiene? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Da skal jeg straks dra og hente min første valp noensinne Mulig du har skrevet det før, men jeg er glemsk. Hvilken rase?? En i nabolaget har fått seg valp i dag. Åtte uker. Shiba. Såååå nydelig Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Fint vær i dag Zaroos! Vært på langtur med Diesel enda? Jeg må nesten nødt til å gå meg en skikkelig tur med mine små i dag, kan ikke la det milde være passere! Men tror ikke det er så kult å gå i vanndammen i dag..russ... Mine små var med på kontoret til svigerfar i dag :!: Thea gikk amok hver gang det kom inn en fyr i arbeidsklær (slik som typen min bruker å ha på seg når han kommer hjem fra jobb) Fliring Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Knallfint vær! Har ikke vårt på langtur enda.dessverre. Men han har herja masse med Labradorvalpen til venninna mi. Og nå har han besøk av Grizzly Skal få 'sjefen' til å kjøre meg over til byen etterpå tenker jeg..russen er vel ikke der nå? (hater å gå over!) Hah, jeg håååper virkelig de stakkarsungene av noen russ spruter vann på meg :!: Var her et år jeg fikk meg en sprut. Du verden... Jeg klikka, midt i byen Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Litt annerledes for meg som "kjenner" all rødrussen . "Koooontoooordama!!!!heiiiija!!!!!" Var vel på denne tiden vi dro i vanndamman selv da jeg var russ... jeg som har blå bil er redd for den når jeg jobber på skole med RØD russ Neeei, vi får hute oss ut på tur i sola! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 MEN kanskje et hint å klippe klørne på katten med tanke på det første møtet? Øynene på en chi er jo ikke akkurat godt gjemt i hverken hud eller hår, så kan vel være greit å gi hunden en litt ekstra mulighet til å beholde dem om det sku gå skikkelig gale? Godt tips. Skal noteres. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Kos deg i sola. Kanskje vi sees i byen.. nei. du skulle vel ikke i dammen Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Her ligger lille Gibson og sover. Lille karen ble fort sliten stakar:) Rasen er whippet. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Håper du er forsiktig med å la henne være alene i senga og sofaen og slikt . Små valper kan lett knekke ben hvis de faller ned Søt da! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) For en søting !!! Ulven min. Endret 30. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Dritskummel. Rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå