Eplefe Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Kondolerer så mye til dere. Uff, det er alltid trist å miste noen som har betydd mye. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 R.I.P Marlon. Hadde så lyst til å gå en siste tur med han. Husker hvor ivrig og glad han ble når jeg tok han med ut. Eller når jeg klødde han og ga han oppmerksomhet. Han pleide å småbite i sokkene mine og krafse i hodet mitt når han satt i vinduskarmen. En sjarmerende liten fyr. Hadde hadde så klart sine dårlige dager, men han var en fin hund. Kommer til å savne han. Lagde denne minnesposten til ære for ham (siden du ikke gjør det). Sørgelig. Hvor gammel ble han? Ser ut som han har vært en glad hund da. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Bridies Gjør Det Selv Guide, del 3. Bytte av Viftereim Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) OjOjOj, kansje får vi en dvergpinschertispe til i familien Hun skal riktignok bo hos foreldrene mine , men jeg er utrolig gira. :!: Så kult! Prøver å få mamma til å få seg en liten hund.. men nei.. Hun er et kattemenneske. Dessuten er borettslaget teit ;( haha jeg dævver, Marit!!!! Så trist å lese Loveless edit: Diesel løper etter ei humle. lol, værste jeg har sett. hoho. Håper den ikke brenner han.. :O Endret 22. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Vi skal for å hilse på henne i ettermiddag, jeg er übergira Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Tusen takk, folkens. Ja, det var veldig trist. Kan hvertfall se frem til å få den nye valpen i hus da. Han ble bare to år gammel. =/ Endret 22. april 2008 av Loveless Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Marlon hadde allergi mot flere ting, husstøvmidd, lagermidd og muggsopp. Lagermidd finnes i ofte i tørrfor, det er en type melmidd. Han tålte ikke medisinen, huden hans ble helt rød og veldig sår. Han ynket seg veldig når han ble børstet. Ikke ville han leke med de andre hundene, og angrep ofte helt uprovosert. Med andre ord, han hadde det ikke godt!" Veldig trist dette her. Han hadde stor personlighet selv om han var liten av størrelse, og vi kommer til å savne han veldig. Endret 22. april 2008 av elelmar Lenke til kommentar
granny Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Bridies Gjør Det Selv Guide, del 3. Bytte av Viftereim Helt utrolig flotte bilder og kjempeartig tekst :!: Virkelig dagens høydepunkt! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Diesel løper etter ei humle. lol, værste jeg har sett. hoho.Håper den ikke brenner han.. :O Haha. Connie spiste en en gang... Det var ikke så lurt. Hun harket og frådet en stund etterpå. :/ Så du får prøve å unngå at det skjer. Lenke til kommentar
anette875 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 trist å høre om hunden din, Loveless. Han var jo aldeles sjønn da Artige bilder og nydelig hund Bridie er Min hund har for vane å slå ihjel veps o.l. med labbene for så å spise av dem hodet :/ Syns det er veldig rart at hun ikke har blitt stukket. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Oj, nå har vi hilst på hunden mamma skal ta over! Geisha og hun lekte kjempegodt sammen og kom veldig godt overens. Utrolig artig å se de leke sammen Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Regner med at det var her i byen, siden dere allerede har hilst på den. Gammel er den? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Her er hun, nydelige jenta 4 år gammel EDIT: De lekte så utrolig godt sammen, og jeg har falt pladask. Hadde tatt henne selv på flekken hvis ikke det var for at jeg har planer om baby en gang også. 3 hunder og barnevogn kan bli småvanskelig Endret 22. april 2008 av L_C Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Hun ... hun har to hoder! Endret 22. april 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Hvem er det som eier den der da? (kanskje det ikke er så poppis å oute navn?) og hvorfor skal den selges? Haha. første personen jeg har hørt som IKKE vil ha enda en (liten) hund pga baby en gang i tiden. Nei babyen driter jeg i ja. den får komme når den kommer. :!: haaha, den har pina meg to hoder ja. Noen avler på spesialkatter med rar hale (les meg) og andre på hunde med to hoder. Endret 22. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg så en dvergpinscher i dag. Ble helt satt ut. Den var så skjønn. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) haha De var utrolig like. Like høye, like lange og HELT likt ansikt og like ører. Hadde ikke Geisha vært så feit hadde det vært vanskelig å sett forskjell. Jeg er forelsket . Endret 22. april 2008 av L_C Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Spørsmål! Har trent litt til utstillingen nå. Gå/jogge med Diesel på plass. Funker bra. Det er liike før han hopper opp i båndet, men da roer jeg ned. Jeg holder en godbit i hånden, og han ser på meg hele tiden. Er det rett??? Eller skal han løpe med hodet rett fram?? Siden jeg ikke kan se meg selv så blir det vanskelig å bedømme hvordan han skal gå og ikke. Trener også på STÅ! LilleD lærer fort Skal til tante i byen å trene en dag denne uka. Så får hun gå med han og jeg se på. Eller jeg kan bare kjøp meg et giga speil å ha utenfor? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 han skal vel aller helst se mest mulig frem. Dette for at dommeren skal få sett hodet hans skikkelig fra siden Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Når de løper skal dommeren se bevegelser. Det er når de står de ser mest på kroppen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå