Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi skal også på utstilling til helgen, på Stange. Det er bare fire coton påmeldt, og bare to Bolognese, så her blir det ikke knivskap konkurranse akkurat. Totalt ukjente dommere fra østeuropa et eller annet sted. Det blir Cody`s første utstilling i juniorklassen, så det blir da litt spennende å se om dommeren liker han. ;)

Endret av elelmar
Lenke til kommentar

Det er totalt ukjent for meg i alle fall.

Nå er vel Grizzly litt valp enda etter hva jeg har fått med meg? Hvis det er tilfelle så er det grunnen til hvorfor han tisser hele tiden.

Geisha kan lett holde seg fra vi legger oss klokka 12 om kvelden, og til klokka 2 neste dag (hun sover lengre enn oss) Hun holder seg lett en hel arbeidsdag. Jeg merker ingen forskjell på henne, og de 2 større hundene jeg hadde da jeg var yngre.

Lenke til kommentar
Ja, jeg tror faktisk det er sant. De både spiser og drikker mer fordi de trenger mer energi pr. kg av en eller annen biologisk kjempelogisk grunn som jeg ikke husker nå.

Små hunder spiser ofte veldig lite av gangen, og for å holde blodsukkernivået oppe trenger de å spise oftere enn større hunder. Dette gjelder de aller minste rasene.

Lenke til kommentar

Prøver å finne en hunderase som ofte blir ansett å være stygg pga. den litt merkelige formen på hodet. Den er, så vidt jeg vet, hvit (eventuelt med flekker) og korthåra. Noen som vet hvilken rase jeg snakker om?

Glemte å nevne at den ikke er så veldig stor, kanskje 50cm høy.

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Nå er vel Grizzly litt valp enda etter hva jeg har fått med meg? Hvis det er tilfelle så er det grunnen til hvorfor han tisser hele tiden.

Valp ja. snart fem mnd.

Diesel tisset ikke like ofte.. Han tisset på tyve min tre ganger. Jeg syns han er ekstrem hvertfall.

Eller er det bare jeg som ikke har hatt valp på mange mnd?? :!:

Lenke til kommentar

Kanskje han er syk eller noe? Det hørtes i alle fall ekstremt ut.

Min tisser en gang annenhver time når hun er våken nå (sånn ca)

I dag var det artig å gå tur. Vi møtte en nydelig rød dvergpinscherhanne, og 2 pinschere! Ikke hver dag man opplever slikt .. jeg har aldri møtt en dvergpinscher eller pinscher på tur før noensinne.

Endret av L_C
Lenke til kommentar

Valp ja. snart fem mnd.

Diesel tisset ikke like ofte.. Han tisset på tyve min tre ganger. Jeg syns han er ekstrem hvertfall.

Eller er det bare jeg som ikke har hatt valp på mange mnd?? :!:

Han tisset 3 ganger på 20 min en gang eller er dette typisk for den om dagen?

Skjer det kun en gang er det ikke nødvendigvis noe galt, men tisser den hvert 6-7 minutt i gjennomsnitt over lengre periode ville jeg tatt en tur til dyrlegen.

Lenke til kommentar

Tenkte på uvi, men jeg tror ikke det..

Han liker vel å tisse, hele tiden :roll:

I dag skal jeg trene Diesel til utstillingen neste helg. Orker ikke hundetreff så jeg får trene i gata. Har kjøpt nytt bånd. Spørs om det er litt for tynt :p

Har enda ikke fått skriv i posten. GR. Sendte mail til folka, men fikk en småsur 'vi har sendt ut alle, og kan ikke stå for posten'.

Har det ikke kommet til Tirsdag må jeg ringe de. Kjedelig å møte opp og så kanskje jeg ikke er registrert en gang ??? :O ah, da hadde jeg blitt rimelig sur.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Engelsk bulldog?

:ohmy:

*overrasket*

hehe, jeg ble også overrasket over at hun ikke "tog an" . Hun som har hatt Bulle selv og greier. :p

Geisha er akkurat ferdig med løpetiden sin- Nå har vi 2 hunder som sover på gulvet om natta :D nesten litt deilig. Nå håpr jeg vi kan fortsette å ha det slik, men at de kan få lov å komme opp i sengen bare av og til - når vi gir klarsignal..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...