mushi Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvor mye trenger du å barbere egentlig? Hvordan ville hun sett ut hvis du ikke gjorde det? Sokkene på beina går lengre opp. Hun har liten stripe på ryggen og litt oppover bakbeina og over rumpa. Hvis jeg ikke barberer i ansiktet, blir hun som en ubarbert puddel ca. Her er 4 ukers ettervekst. Hun har mindre hår der nå siden kroppen har vokst og hårene blir spredd mye mer utover i lengden og bredden. Lenke til kommentar
anette875 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Må ærlig innrømme at jeg har aldri vært så begeistret for nakenhunder, men din hund var jo faktisk ganske elegant og pen! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 øyelysning fikk vi utført på kristiansund dyreklinikk. Det kom en autorisert øyelyser fra Heimdal (trondheim) til byen i fjor. De ordner slik at man kan skrive seg på en liste, og når det er nok folk på lista bestiller de han Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Vet... men vi tar det i trondheim samtidig med røntgen. Grøss... høres ut som en dyr tur, jeg eier jo ikea når jeg er der :!: kanskje vi tar det hver for seg. Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Synes Ponny er så utrolig fin, har lekt litt med bildet av henne i gresset, og resultatet ble slik: Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg gleder meg til treff i kveld. Nok en gang er vi ekstremt heldige med været! Tror jeg skal prøve å få tatt noen nye bilder av Lita også som jeg kan legge ut i kveld Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Åhhh, gleder meg sånn til å hente valpen! Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hvor mye trenger du å barbere egentlig? Hvordan ville hun sett ut hvis du ikke gjorde det? Sokkene på beina går lengre opp. Hun har liten stripe på ryggen og litt oppover bakbeina og over rumpa. Hvis jeg ikke barberer i ansiktet, blir hun som en ubarbert puddel ca. Her er 4 ukers ettervekst. Hun har mindre hår der nå siden kroppen har vokst og hårene blir spredd mye mer utover i lengden og bredden. Har hørt at noen bruker epilator istedet, og da vokser det ut enda saktere. Men dette må man venne hunden til litt etter hvert! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Lenge til? 10. mai =D. *Oppspilt* Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 kult! Da Diesel ble født var jeg ikke så wuuuhuu valp!! Hadde kanskje ikke gått opp for meg ? men da vi trillet inn på gårdstunet å så en gjeng svarte nøster hoppet jeg ut av bilen i fart :!: Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Det skjønner jeg^^. De var sikkert utrolig skjønne! Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Og her kommer det to til! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Det skjønner jeg^^. De var sikkert utrolig skjønne! fem svarte og tre brune. nusselige! Første dagen i nytt hjem. Endret 10. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ser ut som en liten feit bamse jeg hadde da jeg var liten (tror jeg). Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Lenge til? 10. mai =D. *Oppspilt* Hvilken rase? Jeg tror jeg endelig har funnet en seriøs oppdrett. Halleluja. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Vesla mi har vokst masse i det siste. Hun er 12,5 uker gammel, veide 1,7 kg hos veterinæren i går. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Og her kommer det to til! Liker den siste versjonen. Kanskje litt brå overgang fra skarpt til uskarpt på bakgrunnen... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Green Machine: Norsk lundehund er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå