Turtlis Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 hehe så det i går. holdt på å le meg ihjel. Litt av en forskjell :!: Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Haha, genialt. Virker også som annonsen holdt et brukbart seriøst nivå, og det er jo positivt. Selv om jeg for min del ville annonsert valper via andre instanser enn finn.no... Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Hvor da? Jeg ser på det som fint at man annonserer der. Det kan få folk til å oppdage nye raser, samtidig som man når en veldig stor kundemasse der antakeligvis de fleste som er seriøse når det gjelder hundehold vil lete.. Endret 8. april 2008 av glx-rider Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Det er mocha jo Søte fine jenta. Det er ikke tvil om at FINN er den største aktøren i Norge på nettannonser. Ved å annonsere på FINN vil man oppleve å få langt større respons enn om man annonserer en annen plass. Useriøse valpekjøpere vil man møte på uansett hvor man annonserer, så hvorfor ikke annonsere der flest mulig kan se annonsen din ? Selv om man annonserer på FINN betyr det ikke at man selger valper til de første og beste som dukker opp Jeg fikk mellom 20 og 30 interesserte kjøpere da jeg solgte valper i fjor sommer. Jeg valgte bort veldig mange før jeg satt igjen med de 4 jeg hadde lyst å selge valp til. Det lønte seg å være kresen også, for det er ingen som har levert tilbake valpene enda, og de er 11 mnd gamle. Synes det blir for tåpelig å si at "jeg ville annonsert en annen plass en finn". EDIT : Valpene som blir født blir halvsøskenene til min Lita. Og Mocha (valpenes mor)kommer fra samme opdretter som begge jentene mine . Hun er superfin og de som skal ha disse valpene er høyst seriøse folk Endret 8. april 2008 av L_C Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Joda, det er sikkert mange fordeler ved å bruke finn.no, og jeg tror på at det finnes mange seriøse kjøpere der også. Likevel ville jeg nok ha gått til en raseklubb e.l. både hvis jeg skulle selge eller hvis jeg skulle kjøpe en valp. Men det er nå min mening. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg tenker valpene havner der også, siden de oppfyller raseklubbens krav (og vel så det) Men det viktige er jo å nå ut til mange, slik at du finner gode valpekjøpere. Useriøse folk vil jo komme inn på raseklubben sine sider også . . Åhh, så mange mailer jeg fikk : "hei jei er ei jente på 15 år som har lyst på en liten hund. Jei har ike mange penger, men er veldig glad i hunder. Den vil få fine klær og veske.." Haha, u get the point. De ble ikke valgt ut. Og så fikk jeg lange utfyllende mailer fra folk som interesserte seg for rasen, hadde lest om den, viste hva den krevde og fortalte meg om seg og sitt. Og så solgte jeg valp til en kompis av hun som eier faren til valpene Han kjente i alle fall til rasen! 3 av valpekjøperne besøkte oss opptil flere ganger før valpene var leveringsklare. Jeg solgte en valp til ei jente fra dpforumet siden hun definitivt var sikker på hva slags rase hun ville ha, og hun virket så seriøs at det ikke spilte noen rolle at hun bodde langt unna. Lenke til kommentar
anette875 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det finnes nok en del useriøse på finn ja, men det finner man jo overalt ellers og Er også mange seriøse på finn heldigvis. Kjøpte Zita på finn.no og angrer ikke et sekund Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Åhh, så mange mailer jeg fikk : "hei jei er ei jente på 15 år som har lyst på en liten hund. Jei har ike mange penger, men er veldig glad i hunder. Den vil få fine klær og veske.." Haha, u get the point. De ble ikke valgt ut. Haha. Huff, jeg grøsser når jeg ser sånt. Håper andre også holder seg langt unna sånne. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det er seriøse og useriøse overalt.. Syns finn er en Ok plass å annonsere jeg. Dyrenett derimot syns jeg er noe rotete og hadde ikke valgt den plassen dersom jeg skulle selge valper. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg fant min på canis av alle steder Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg kjenner de som skal ha kullet (gjennom ulvehundklubben), og de er ikke useriøse bare fordi de annonserer via finn.no... Lenke til kommentar
anette875 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 har du irsk ulvehund, Juliess? Er så fascinert av den rasen! Møtte en på et agilitykurs en gang. Syns de er så elegant og pen. Søt er de og....og sinnsykt stor Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det er faktisk folk som annonserer på det mange mener er useriøse plasser fordi de ikke har peiling på internett Så herlig at det er fint vær ute! Gleder meg til kveldstur, etter cæsar :!: Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 har du irsk ulvehund, Juliess? Er så fascinert av den rasen! Møtte en på et agilitykurs en gang. Syns de er så elegant og pen. Søt er de og....og sinnsykt stor Jepp Mona heter hun.. Lenke til kommentar
anette875 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 hehe så søt spiser hun mye? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det kom bort en turist til meg på tur i kveld, spurte meg om diverse. Det likte IKKE Diesel! Hadde det vært en voldtektsmann hadde han hvertfall ikke greid å rørt meg uten å få et par bitt :!: Her står han å speider etter fyren.. sjekke den alvorlige underleppa! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 hehe så søt spiser hun mye? Nei, faktisk ikke. Men aktivitetsnivået er jo ikke så høyt heller, da Hun spiser vel ca 2 målebegre (sånne du får hos vetten) om dagen, kanskje 2,5. Noen dager spiser hun ikke alt. Hun får ha maten stående fremme hele tiden, da, siden hun ikke er feit eller spiser opp alt med en gang det kommer. Har 15kg-sekk i ca 1 mnd. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Jeg kjenner de som skal ha kullet (gjennom ulvehundklubben), og de er ikke useriøse bare fordi de annonserer via finn.no... Det var nettopp det jeg påpekte i starten; at den annonsen så noenlunde seriøs ut, i motsetning til mange andre på finn.no. Zaroos: Fint det bildet av Diesel som står og speider utover. Lenke til kommentar
anette875 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 å, trodde de spiste kjempemye jeg Min hund spiser også ca 2 slike målebegre om dagen. Er ikke alltid hun spiser opp alt, så vi pleier bare å ha det fremme også. Men vekta hennes er perfekt og har alltid vært det Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Zaroos: Fint det bildet av Diesel som står og speider utover. tAkk Det kunne vært så mye finere. tatt klokken halv ni om kvelden Plana var å ha med solen, men den dro sin vei rimelig fort og da ble det straks mørkere. Endret 8. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå