mushi Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Roe ræka Det er litt off topic i de fleste tråder som du kanskje ser her på diskusjon.no. Du får holde deg til et eget hundeforum om du ikke tåler det. Det får da være grenser til off topic. Jeg har ingen interesse av å lese om forlovelser, husbygging og deres private turplanlegging. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Neivel, du får melde fra til admin Eller bare scrolle fint over. Eller holde deg til et annet forum..? Ikke akkurat det beste forumet om du vil diskutere hundeting. Syns også jeg har sett de fleste (inkl deg) off topic Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Her er ett bilde for å unngå Mushis vrede . Gretten i dag ? Endret 14. april 2008 av L_C Lenke til kommentar
fhl Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Her er i alle fall en hunderelatert link: MH data for en del raser Sikkert gammelt nytt for mange, men jeg har ikke sett den før. Frode Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Har fått en kommentar her og der ja (sjalusi). *nei jeg sitter her med to tre barn i ei stygg leilighet, og kan ikke kjøpe meg hus fordi jeg har ikke intekt nok, og typen er venn med lindorf* Haha nok om deeeet Her er min lille som valp. Kanskje limt det inn tidligere, men jeg bryr meg ikke, fordi jeg sitter her å mimrer når han var liten og søt. Nå er han bare...søt LC: Dette halsbåndet har Ozzy fått av meg. Tenk at min har brukt det -på innerste hakket :O Herlig bilde!! Nybadet hund i hestegjørme. Var like før jeg grein :!: Endret 3. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Alltid like gøy når de bader i slike ting, gitt:D Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det er greit nok å gå OT om hund fordi man har vært på samme treffet og kanskje et par ekstra setninger. Ellers er jeg enig med mushi om at noe kan nok tas på PM istedet. Eller er det fordi det ikke teller på innleggstelleren? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Zaroos : Du får kjøpe disse to. 3000 per stykk FINN Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg sriver ikke OT her for å få det på innleggene... Her inne som man ikke "tjener noe" på å ha mange innlegg, så kunne jeg ikke gitt mer f*** i hvor mange innlegg jeg har. Men ja, noe OT er ok, men ikke altfor mye. Btw, noen som har tips til "hvordan slite ut en aussie på best mulig måte når man ikke er helt i form selv?" jeg vil ha en sliten aussie i kveld som gjør godt inntrykk på "barnepasserne" her slik at de ikke sier nei neste gang jeg rtrenger pass. *se i taket*hehe Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Send ut bikkja med kallen EDIT: Enda bedre. La henne leke med en annen hund på en gress-slette. kast noen pinner og se på at de sliter seg ut sammen Endret 4. april 2008 av L_C Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Send ut bikkja med kallen EDIT: Enda bedre. La henne leke med en annen hund på en gress-slette. kast noen pinner og se på at de sliter seg ut sammen Et av de bedre forslagene. Det første, altså. XD Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Her er i alle fall en hunderelatert link: MH data for en del raserSikkert gammelt nytt for mange, men jeg har ikke sett den før. Frode Hvordan leser man sirklene? Prøvde å lese bruksanvisningen, men jeg skjønte ingenting. Har sittet å klødd meg i hue i nesten en time hehe. Btw, noen som har tips til "hvordan slite ut en aussie på best mulig måte når man ikke er helt i form selv?" jeg vil ha en sliten aussie i kveld som gjør godt inntrykk på "barnepasserne" her slik at de ikke sier nei neste gang jeg rtrenger pass. *se i taket*hehe Søk etter godbiter eller menneske. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Vil anta det bare er resultat fra 0 til 1 på hver enkelt test. Med tema for testene rundt. Kjekk side! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Zaroos : Du får kjøpe disse to. 3000 per stykk FINN hva er det? ser ingen finn ? Bridie skal få leke med Diesel!! Han elsker å springe løs med andre. Jag den som har pinnen rundt og rundt et tre er merkelig nok veldig artig. edit: regner med at det var de to groenendaeltispene du mente? Blir kanskje hannhund som nr to. Orker ikke stresset med løpertid to ganger i året. Blir jo veldig avhengig av at andre må ta en av de. Endret 4. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) regner med at det var de to groenendaeltispene du mente? Blir kanskje hannhund som nr to. Orker ikke stresset med løpertid to ganger i året. Blir jo veldig avhengig av at andre må ta en av de. Vil tippe disse er fra oppdretteren som ble tatt med 50 hunder uten mat og vann en helg.. Fant ikke annonsen så kan ikke si for sikkert. Vil fraråde deg å kjøpe fra henne. Endret 4. april 2008 av mushi Lenke til kommentar
Addan Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 I morgen skal jeg passe hunden til tanta mi i ca. 2 timer. Dixie er litt mer hyper en den bikkja jeg har så jeg trenger litt tips og triks til leker/aktiviteter jeg kan holde på med ute. Kaste pinner og ball er vel og bra, men trenger noe mer ! forslag ? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Godbit-søk er en fin aktivitet Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Kommer hundene overens aktiviserer de seg selv ganske fint med løping og leking utendørs hvis du har anledning til å slippe de. Godbitsøk høres ikke ut som en god ide for meg, fordi hunder lett kan bli sinte på hverandre når mat er involvert. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) regner med at det var de to groenendaeltispene du mente? Blir kanskje hannhund som nr to. Orker ikke stresset med løpertid to ganger i året. Blir jo veldig avhengig av at andre må ta en av de. Vil tippe disse er fra oppdretteren som ble tatt med 50 hunder uten mat og vann en helg.. Fant ikke annonsen så kan ikke si for sikkert. Vil fraråde deg å kjøpe fra henne. trenger ikke å betyr at det er dårlige hunder. må vite hva man går til hvis man velger å kjøpe e av disse hundene. Mange hunder blir også værre/hyper av å kaste for mye pinne. Lønner seg å gå over til noe annet hvis hunden blir for gira. Endret 5. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Addan Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Skal ikke ha med min egen hund da an kan være hjemme med resten av familien Godbitsøk hørtes bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå