Notatblokk Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Var ikke så vanskelig å finne ut av det akkurat, gjorde det igår. Uansett grunn, så syns jeg det er alt for mange hunder. Og ja, det er sikkert "synd" på dem som har det osv fordi de er ikke normale i huet, men det blir ikke så mye sympati fra min side uansett. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg og hundene skal til rudskogen på årest første biltreff der til lørdag. Blir spennende å se hvordan det går Vi er fire mennesker og to bikkjer i en liten mazda 323 opp dit. Blir kaos! hehe, du kan bare klappe igjen da! Du har i det minste SMÅ hunder! Vi har kjørt 3 voksne, 2 barn I BARNESETER, en diger schæfer og en nesten like stor bc (ja, kjempe hund) OG en diger sånn klesdunk i en Golf vi! Du kan tro mannen i bomringen lo godt når vi kom. Menvi fikk bevist at en golf har GOD plass Og ang biltreff... Har vært på haugevis av boble/vag treff oppgjennom tidene, og noen BMW treff, men til sommern skal vi visst en uke på Land Rover treff å kjøre gris i skauen! DET ser jeg på som 100 ganger mer moro enn å se på styling og dritt på stygge biler. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Nye bilder på hjemmesiden vår i fotoalbumet : http://www.freewebs.com/jdgeisha Endret 2. april 2008 av L_C Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Du skal ikke vurdere å minske størrelsen litt på det bildet, LC? Den med minst svart Ca en uke gammel Gleder meg til de får øyne. Er jo bare små rotter fremdeles Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Awww! Noe så ufattelig skjønt. n__n Gratulerer, Juliess! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Endret Endret 2. april 2008 av L_C Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hun har noe på nesen på det ene bildet... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Lita synes det er slitsomt å lufte Geisha : EDIT: Grattis med valg av valp Juliess Du har nok en lang ventetid foran deg! Endret 2. april 2008 av L_C Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Stakkars deg Juliess. Jeg flyr i hvertfall på veggen når jeg venter på valp. Klarer ikke gjøre noenting. Derfor har jeg gått over til å velge oppdretter etter valpene er mange uker gamle Men valpen var sykt nydelig! EDIT: Her er enda en som har blitt tatt av mattilsynet. Faen meg på tide at *** ble tatt! Hun har kommet med dopede hunder på utstilling og avliver hele valpekull fordi hun avler mer enn det er bruk for i Norge av denne rasen. Hun er vel så og si eneste oppdretter av deni Norge, men alle veit hvordan hun holder på så hun får ikke solgt noen. http://www.glomdalen.no/nyheter/article3436834.ece Endret 2. april 2008 av mushi Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvilken rase driver hun med? Kunne ikke se det. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Folk er gærne!! Jeg syns det er rart at de ikke har besøk denne kvinnen med FEMTI hunder flere ganger i året for å sjekke bestanden og hvordan de har det. Jeg har mer enn nok med EN Groenendael, og hun har titalls. Hvilken rase er det snakk om Mushi? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Kaukasisk Ovtcharka og noen andre raser. Hun er veldig sentral og godt kjent i hundeverden. Endret 2. april 2008 av mushi Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Å.. er det hun! kan det stemme at hun har laget et eget forumgreier også??? el noe i den duren. vet det er ei dame som var ganske ivrig på å skrive en link i annonsene side til en hundeplassforumgreie, og jeg mener det var en stor og sjelden rase. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Er hun ja. Mange som har venta på at hu skal bli tatt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ut i fra annonsene kan ikke folk vite hvordan hun er. Og det er bra folk setter en stopper for dette, en gang for alle! Håper hun får svi for dette. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Endret Oj! Tok litt tid før jeg fikk med meg at det var en katt! Den halen minner altfor mye om noe annet Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 "Alle" vet kem denne personen er. Synd at det skulle gå så lang tid før tok henne. Anyways her er noen bilder av min feite bolle. Treningen er allerede begynt så er ikke lenge til han er i kanonform. Endelig er våren kommet! Nyter solen her: Nei nå må eg tygge litt på pinner. Nam.... Kast godbiten da far! Yey! Dø din godbit! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Endret Endret Oj! Tok litt tid før jeg fikk med meg at det var en katt! Den halen minner altfor mye om noe annet Hehe, tenkte litt på det samme, noen som har tatt mammas leketøy kanskje.. ?! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Hahaha, lol Lar ikke hundene leke med MINE leker da vet du Det er faktisk et stinkdyr tror jeg i alle fall ingen katt Endret 2. april 2008 av L_C Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Snø er noe av det beste denne dama vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå