Christian86 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 joa, men er noe ekstra koselig å ha en hund sovende i sengen med deg Nekter ikke for det, min skal få se på tv med meg, og få kos hele tiden Jeg må bare få en som liker å bli tatt bilde av, for jeg liker å ta bilder Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hm. Rar hund jeg har da. Ikke får jeg kose med ham. Ikke vil han ligge i senga (bare i sin ende av sofaen i stua). Får bare klappe og kose litt på kvelden, allikevel skal han fotfølge meg uansett hvor jeg går. Ligger jeg på sofaen og rører litt brått på meg fyker han opp og lurer på hva jeg skal! Han vil ikke gå inn ytterdøra uten at jeg sier kom inn. Han rører ingen av tingene mine i stua, og har aldri markert seg inne (Når vi er hos oppdretteren pisser han over alt! Det er 3 tisper der) INGEN får ta ham på hoden bortsett fra meg... Skikkelig einstøing av en hund jeg har fått meg gitt. Men han har jo sin sjarm og da *Glad i gutten min* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Min vil bare sove under dyna til typen. Gjemmer seg vekk når vi skal legge oss så hun slipper å sove i buret Men etter hun har tissa om mårran får hu ligge i senga og varme seg. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Juliess: Hmmm.... Hvilket forum er du nylig blitt medlem av da? ? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Fortell fortell!! Vedder på at det er aussieforum! Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Mushi: Hvor gammel var Bull Terrieren din når du ga slipp på ham? Har du sett ham i ettertid? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Juliess: Hmmm.... Hvilket forum er du nylig blitt medlem av da? ? Teita :!: Ja, er aussieforum Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Mushi: Hvor gammel var Bull Terrieren din når du ga slipp på ham? Har du sett ham i ettertid? 6 mnd. han er vel ni nå. Født 18.07 Har bare sett han på bilder, siden han bor i haugesund. Hvordan det? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Solgte du han fordi han var for mye? Han må ha vært veldig stri da, siden du ikke greide han som 6 mnd gammel valp. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Jeg solgte han fordi han gikk utrolig dårlig sammen med kattene. Stresset og stresset hele dagen. Var ett helvete inne og en engel ute. Kunne ikke tenke meg å leve uten katter i 15 år, derfor gikk bikkja. Han var så kaos hjemme og på besøk at nesten ingen kom hit, og jeg fikk aldri lov til å ta han med meg til andre. Bare krangling mellom de som bor her og hunden hadde det ikke bra. Etter en dag i nytt hjem sov han på sofaen dems mens de så på TV, noe han aldri hadde gjort i løpet av de fire mnd han bodde her. Det ble en helt ny hund. Endret 28. mars 2008 av mushi Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Mushi: Hvor gammel var Bull Terrieren din når du ga slipp på ham? Har du sett ham i ettertid? 6 mnd. han er vel ni nå. Født 18.07 Har bare sett han på bilder, siden han bor i haugesund. Hvordan det? Bare lurte. Alltid spennende å følge med på hvordan omplasseringshunder utvikler seg. Spesielt når de blir skilt fra den de er nærmest knyttet til i så ung alder. Bowser bor forresten sammen med våre 3 katter. Men kattene er også mye ute, de er jo selvstendige dyr, så det går fint. Han pleier å slikke pelsen til den ene av dem Endret 28. mars 2008 av TyrantOfWinter Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Savner han utrolig mye, og tenker ofte på om jeg heller skulle gitt vekk kattene. Ares var og fortsatt er, den flotteste hunden jeg har vært borti, når han var ute. Tenker på han nesten hver dag. Får jeg tilbud om å få han tilbake igjen hvis noe skjer der oppe, kommer jeg til å si ja. Endret 28. mars 2008 av mushi Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Bra han fikk seg et nytt hjem Høres ikke ut som han trivdes der, siden han var stresset og bøllet med kattene. Veeldig tung avgjørelse du måtte da.. men det måtte gjøres. Vi kan ikke alltid tenke på oss selv. Endret 28. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Fikk Ylva på omplassering når hun var seks måneder. Det ble hintet om en skillsmisse hvor ingen ville beholde henne :| Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Syns det var en tøff og tydeligvis riktig avgjørelse, når du forteller om hvor bra det gikk med en gang han kom til det nye hjemmet. Og du har det jo faktisk gøy og koselig med Ponni, så tydeligvis bedre match! Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ja, høres absolutt ut som du tok det rette valget, Mushi! i motsetning til det jeg kn skryte av med Lunavalpen... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Savner han utrolig mye, og tenker ofte på om jeg heller skulle gitt vekk kattene. Ares var og fortsatt er, den flotteste hunden jeg har vært borti, når han var ute. Tenker på han nesten hver dag. Får jeg tilbud om å få han tilbake igjen hvis noe skjer der oppe, kommer jeg til å si ja. han og din cc kan bli et morsomt inten oppgjør. Mine penger satses på Ares. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Du har ikke se Ponni når hun er gretten, hun overlevde til og med at Mona hoppet og landet på henne Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Aussien her brukes om gjeterhund, eller skal bli. Var første sesongen hennes i fjor sommer. Mye og lære enda, er litt staere og litt anderledes og ha med og gjør en BC'n. Noe som jeg selvsagt viste før hu kom hit. Men artig og prøve noe nytt. Om vinteren så pleier det og være gjetertrening for hundene. Ellers så er det stort sett bare vanlig sosial omgang med mennesker og hundene her fra før, så de holder seg uansett i form! Og her skulle man tro at aussien er ei harabikkje, hu loser jo de andre hundene noe så gælig også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå