Turtlis Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Så søt hun er, Marit Kanskje det er en sliken Juliess skal ha seg? Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Så søt hun er, Marit Kanskje det er en sliken Juliess skal ha seg? hu sa vel nei når Aussie ble nevnt, gjorde hu ikke? Eller?????????? Endret 28. mars 2008 av LuciferLynx Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 mushi: Har ikke penger på kortet, så fikk ikke svart på meldinga di. Det er ikke Hoffe Nå kan jeg ikke si mer ja og nei, hehe. Den kan komme i mer enn to forskjellige farger. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg trenger fler hint! Lekt ute med ponni idag. Husket å drasse med kameraet. Hun må alltid forte seg for å få tak i snøen før kattene Hun har virkelig blitt pen! Men er utrollig lang i kroppen nå. Vokser litt hultertilbulter Hun står alltid sånn for å se hvor ballene lander. Ser ikke helt bra ut hehe. Typen greide å treffe bikkja to sekunder etterpå ved ett uhell Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 fine bilder. har du og dslr? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Noen bilder fra den snøfrie delen av årets påske: Meget begrenset hvor bra bildene blir med et digitalkamera til rett over 500kr Venter i spenning på et godt tilbud på et som er "hakket" bedre. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) hihi hun er så kul ! Den over er også veldig lekker Endret 26. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Nye Sony Cyber-shot H50 kan være verdt å vurdere. Utrolig bra zoom på det, så slipper du å kjøpe store klumpete objektiver. 15x zoom (31-465mm). Med en oppløsning på hele 9,1 megapixler og mange andre fiffige funksjoner er det utrolig mye for pengene til en pris som ligger like under 4000 kroner. Kameraet blir tilgjengelig i slutten av April, og er et godt alternativ til de rimeligste speilreflekskamer-pakkene!! Per i dag har jeg et Canon EOS350 D, med ekstra objektiv for zoom (siden bikkjedyrene mine er så små) slenger med ett bilde av søta EDIT: For de som ønsker seg spesialdesignede dørskilt får man bestillt med egne bilder fra norgeshundeportal.no Du sender de bilde på mail, og så lager de et forslag til deg av bildene dine som de sender til deg. Hvis du liker forslaget kan du bestille skiltet. Bare 220 kroner. Jeg har ønsket meg et fint dørskilt lenge, og kommer nok til å lete frem noen fine bilder av hundene og bestille meg ett Endret 26. mars 2008 av L_C Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) fine bilder. har du og dslr? Skjønte ikke forkortelsen, men regner med det er kamera du sikter til. Fikk Canon 400D til jul. Synes fortsatt det er vrient med innstillinger og tweaker på det heletiden. Derfor er det litt varierende farger på bildene mine. L_C: har likt halsbånd som deg! Kosta 30 kroner hehe og holder helt til bikkja er stor. Endret 26. mars 2008 av mushi Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har etterhvert bestemt meg for at Ponni er ganske kul Her er noen bilder fra påsken Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 hihi, det halsbåndet der ble faktisk kjøpt inn til Geisha da hun var valp :!: Jeg betalte mye mer for det da, koster over 100 kroner med kobbel på dyrebutikken her hvis jeg ikke husker feil. Men jeg har ett annet ett jeg kjøpte til Lita, men det var alt for stort . Passer ikke enda, og hun er 10,5 uker gammel... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 fine bilder. har du og dslr? Skjønte ikke forkortelsen, men regner med det er kamera du sikter til. Fikk Canon 400D til jul. Synes fortsatt det er vrient med innstillinger og tweaker på det heletiden. Derfor er det litt varierende farger på bildene mine. L_C: har likt halsbånd som deg! Kosta 30 kroner hehe og holder helt til bikkja er stor. dSLR = Digitalt speilrefleks (noe du har). Flott bilder igjen av en flott hund. Får enda mer lyst på CC når jeg ser de bildene. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Mushi: Ponni ute i snøen naken Så kaldt ut Lita er en skikkelig frysepinne. Nekter å gå så langt når det er snø ute, og setter seg ofte bare ned og skjelver og ser på meg med stoooore øyne. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ylva digger snøen, og har ikke noe problem med å være ute... Den første halvtimen. Så blir hun plutselig sitte-på-fanget-Ylv. Og inne er hun varmesøkende, hun har en tendens til å sitte mellom meg og varmeovnen. (Ikke så veldig glad i kulde jeg heller Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Geisha stiller seg/ legger seg så nærme peisen som det går an å ligge uten å bli kokt! Når vi er på besøk til folk pleier hun å stille seg ved siden av varmeovnen deres og se uskyldig ut . :!: Utendørs tåler hun kulde, så lenge det ikke regner OG blåser samtidig. Da kan hun finne på å ta beina fatt og løpe 1 km rett hjem hvis vi er så uheldige å ha henne løs ! Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Mye flotte bilder her nå! Og det av Ponni og Pusen var jo helt herlig da! Ponni er rett og slett utrolig vakker, og det hadde jeg aldri trodd jeg sku si om en nakenhund! hehe. Jeg tror dere har "dårlig innvirkning" på meg her jeg folkens, jeg har jo begynt å like knøttene til L_C også! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 haha, er hundene mine så stygge da Marit? Jeg likte ikke småhunder overhodet tidligere. Da var det BorderCollie og Agility som var saken. Jeg var 12 da jeg fikk min første hund, og vi trente utrolig mye! Den bikkja var bestevennen min og jeg elsket å lære henne nye triks. Det var ikke før jeg var krisehjem for omplasseringshunder, og passet hunder for privatpersoner at jeg fant ut at småhunder ikke var så ille som jeg trodde før Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Atlas har fått øyebetennelse, kan det virke som. Blir dyrelegen på oss i dag, ja. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvor er hundene? Haha, begge to har pakket seg inn i det blå teppet som ligger der Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 dSLR = Digitalt speilrefleks (noe du har). Flott bilder igjen av en flott hund. Får enda mer lyst på CC når jeg ser de bildene. Tusentakk Bare pass godt på hvilken oppdretter du velger. Det har kommet mye sykdommer på rasen de siste årene grunnet dårlig avl og oppdrettere som rett og slett ikke bryr seg. Jeg ville valgt en med lang fartstid innen rasen og som virkelig brenner for å gjøre kineseren til det den burde ha vært: naken med mye crest, ikke hårete med enorm crest. Min hund tar ikke lang tid å holde presentabel. Det tar 10 min i uka å barbere henne. En jeg går tur med bruker 45 min (tre timer hvis han skal på utstilling). Det er egentlig ganske trist å se hvordan rasen har utviklet seg. Så og si ingen kjøper kineser hvis de ikke skal stille og dermed avler de fleste oppdrettere på enorm crest, som dommere vil ha. Dommerne gir blått til hunder som faktisk er etter standard, men har litt lite crest og sokker og de hundene som vinner er hårmonstre (varulver). Hunder langt over standard i vekt og størrelse er også de som vinner. En kineser skal ikke veie over 5,5 kg, men de fleste hanner veier godt over det. Det som ødelegger en rase er oppdrettere og dommere. Mushi: Ponni ute i snøen naken Så kaldt ut Lita er en skikkelig frysepinne. Nekter å gå så langt når det er snø ute, og setter seg ofte bare ned og skjelver og ser på meg med stoooore øyne. Er helt overrasket over hvor mye hu tåler! Rart din lille fryser så mye da? Ponni gjorde ikke det når hu var lita heller (haha), og da var det snø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå