Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har laget en egen epostadresse/msn som jeg bruker. Lastet ned ett tilleggsprogram som heter msn+ (tror jeg) som trengs for å kunne automatisk akseptere webcamforespørsler (nekter å ha en slik setting på den msn-kontoen jeg bruker ellers :!: )

Så setter jeg laptopen på gulvet slik at webcammet peker mot der hundene er , starter msn , og drar på jobb. Der starter jeg en samtale med msn-kontoen jeg har hjemme, og ber om å få se cam.

I følge typen finnes det webcam som ikke trenger å kobles til PC-en engang. Man kobler det bare opp mot nettverket, plasserer det der du vil, og så kan du ved å gå på en viss IP adresse streame fra kameraet. Men man trenger ikke gjøre det vanskelig når det kan gjøres enkelt :)

Eneste jeg manglet var lyd.. mente jeg hadde mic på denne laptopen så jeg får sjekke ut litt. Kjekt med lyd :)

Da skal jeg se om jeg finner ut av det. Tenkte det kunne være kjempekjekt hvis man har valper og vil slippe å ligge ved valpekassen hele tiden, men kjekt å kunne slå på når man selv ønsker det.

Lenke til kommentar

Diesel fant seg et fiskehode..stolt.. tror han gravde det ned.

foldfjorden056kf0.jpg

foldfjorden059yb6.jpg

foldfjorden130aw6.jpg

foldfjorden132hw8.jpg

Det er litt hemmelig frem til det er helt bestemt at det faktisk blir noe :) Hehe. Men det er en arbeidshund.

hva vil arbeidshund vil si? Gi oss noen tips.

spor, tjeneste, agility........ fortell :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...