mushi Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Sjekk luggen Begynner å bli litt lengde på den nå. Hun har midtskill å greier. Lenke til kommentar
granny Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 jeg har laget en egen epostadresse/msn som jeg bruker. Lastet ned ett tilleggsprogram som heter msn+ (tror jeg) som trengs for å kunne automatisk akseptere webcamforespørsler (nekter å ha en slik setting på den msn-kontoen jeg bruker ellers :!: ) Så setter jeg laptopen på gulvet slik at webcammet peker mot der hundene er , starter msn , og drar på jobb. Der starter jeg en samtale med msn-kontoen jeg har hjemme, og ber om å få se cam. I følge typen finnes det webcam som ikke trenger å kobles til PC-en engang. Man kobler det bare opp mot nettverket, plasserer det der du vil, og så kan du ved å gå på en viss IP adresse streame fra kameraet. Men man trenger ikke gjøre det vanskelig når det kan gjøres enkelt Eneste jeg manglet var lyd.. mente jeg hadde mic på denne laptopen så jeg får sjekke ut litt. Kjekt med lyd Da skal jeg se om jeg finner ut av det. Tenkte det kunne være kjempekjekt hvis man har valper og vil slippe å ligge ved valpekassen hele tiden, men kjekt å kunne slå på når man selv ønsker det. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg bare må. Vi har reservert valp :D Skal se på den om tre uker, og betale depositum om vi fremdeles er sikre da. :D Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det er litt hemmelig frem til det er helt bestemt at det faktisk blir noe Hehe. Men det er en arbeidshund. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Diesel fant seg et fiskehode..stolt.. tror han gravde det ned. Det er litt hemmelig frem til det er helt bestemt at det faktisk blir noe Hehe. Men det er en arbeidshund. hva vil arbeidshund vil si? Gi oss noen tips. spor, tjeneste, agility........ fortell Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det er litt hemmelig frem til det er helt bestemt at det faktisk blir noe Hehe. Men det er en arbeidshund. http://youtube.com/watch?v=utSWQWSVRoM Da må det vel bli en Boerboel, de er flotte gjeterhunder, som du ser her Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Den kan, og skal, brukes til utstilling, agility (det blir vel i klasse stor), og lydighet. Ikke korthåret. Natta Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg tipper Tervueren Bare for å tippe..hehe. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Nåpp, er ikke belger. Men nå kan jeg ikke si mer, det blir for lett Rasen kan ha mer enn en farge. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Dumma Jaja, jeg får bare holde ut i noen uker. hehe. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg skal jaggu finne ut hvilken rase det er snakk om! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Utstilling ja.. Har du blitt feit og fått fritidsproblemer eller? AHA, dette minner meg på at jeg skal melde Diesel på sin første Junior før fristen går ut. edit: påmeldt! Endret 26. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Haha, ja, lagt på meg 30kg den siste mnd og mistet livet mitt Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Skummelt Juliess. Sånn er det med enkelte damer, de når en viss alder så eksloderer de... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ja, jeg har nok nådd den alderen Fra nå av blir det elendig avl og mye fedme her i gården! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Triste saker. Syns jeg så antydninger på de siste bildene både på deg og Mona, men kunne virkelig ikke forestille meg at det var så ille Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Juliess Mitt forslag er Hovavart. Endret 26. mars 2008 av mushi Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Det har snødd på Toten de siste dagene... Bridie fikk bekreftet dette idag... Og på vei hjem satt hu i bilen og plukket snøballer som hu kastet på både meg og rundt i halve bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå