Eplefe Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Mhh, Atlas er sjalu på kjæresten min. Hver gang han ser at jeg gir oppmerksomhet til kjæresten min tasser han inn på rommet og legger poten ekstremt demonstrativt på sengen. Type "du ligger på plassen min"-demonstrasjon. Han er ikke aggressiv, og så lenge han får kos han og så plager han oss ikke, men jeg vil jo ikke at hunden min skal få negative assosiasjoner til kjæresten heller. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 :!: typen min får ikke susse på meg, og vi kan hvertfall ikke lekesloss!!! Da er det en som bjeffer, lager lyder og prøver å komme mellom oss.. Se for deg meg bli overfalt da?? Kommer til å drepe overgriperen Godt med en stor hund som jeg vet beskytter meg. Ingen får bølle med mamman. Det er viktig at du setter ned foten. Han skal ikke få lov til å styre deg slik. Få kjæresten din til å leke med han slik at de får et godt forhold, og han ser at det ikke er en skummel mann som skal ta hans plass Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 De leker helt fint sammen, koser og han kom tilogmed på innkalling da kjæresten ropte (det gjør han ikke med storebror eller lillebror en gang, kun meg og mamma og leilighetsvis pappa xD), så de har et flott forhold sånn sett (med tanke på hvor ny kjæresten er i livet hans og sånn), men det er det med at jeg, siden sist jeg hadde kjæreste har hatt hunden i sengen til alle døgnets tider, hver gang han er i andre etasje er han vant med at han skal ligge i sengen, enten alene eller sammen med meg. Så er det plutselig ikke plass til at han får breie seg tvers over sengen mer. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Alle tror Ylva er en valp og bare bøyer seg rett ned for å kose med henne. Sjelden jeg har møtt noen som har reagert negativt på henne. Men så er jo Basenjier viden kjent som den søteste hunderasen, da ;p Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Daaakar Atlas. Kjøp deg større seng Det gjorde vi. Plutselig ble vi tre vesen i senga. hehe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Er plass til ham, han får bare ikke breie seg. Jeg ligger jo i et lite hjørne ved veggen enten jeg sover alene eller med andre. Så er nok noen forandringer på gang både for min del og ham, i hvert fall i langhelger og ferier. Knis. x) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Yepp, det er han som ser ut som han skal bikke fremover når som helst. Går råfort og ser wannabe-barsk ut med svart hår , svart kåpe og svarte sko. I dag så jeg han i vanndamman sammen med ei dame på 160 med orange hår. Jeg er ikke typen som får til å svare på slikt , men kommer alltid på en hel masse jeg burde sagt etterpå. Typisk. Geisha elsker at jeg og typen nusser. Hvis vi ligger i senga eller på gulvet og nusser med nusselyder kommer Geisha med en gang, og presser hodet sitt inn mellom oss . Hun mener selvsagt at det er bare henne vi skal nusse på, og ikke hverandre. Typen er også veldig streng på at hundene skal ut av soverommet når det er action på gang. Så etter at Lita kom i hus har det vært lite slik, siden jeg har måttet sakte men sikkert vende henne til å være alene. Så nussing og klemming går bra her i huset, men gud forby at jeg slår typen min (lekeslåing) Da setter Geisha foten ned. Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Alle som hilser på Bowser tror han er voksen, og blir temmelig overrasket når jeg sier han bare er 9 måneder gammel Har heldigvis aldri fått slengbemerkninger på ham, og alle jeg har møtt skryter av lynnet hans og utseendet (spesielt fargen/mønsteret). Eneste negative kommentaren jeg har fått var en gang av en liiiiten jente, sikkert 5-6 år, som sto langt ifra og ropte "for en stygg hund", før hun la på sprang Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Haha, men Bowser er jo sååå nydelig! Ingen kan kalle ham stygg. Jentungen hadde sikkert dårlig smak Med det sjarmerende ansiktet, så skulle det bare mangle at folk blir forelsket i ham. Hadde hun ikke løpt skulle du bare ropt tilbake: "Du er ikke akkurat noe glansbilde du heller" eller noe sånt. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Den amerikanske fotballen som var i bildet jeg postet er....død... Den gikk fra å være hel, og lage lyd... til at halve var i små små biter, og halve så ut som nettopp det. En halv ball Zorro er flink da, han spytter ut alle småbitene han river løs. Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Fått meg nytt kamera. Tenkte jeg fikk prøve det, men har overhodet ingen anelse på hvordan det fungerer enda Fikk knipsa et par bilder av bikkja så lenge =) Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Haha, men Bowser er jo sååå nydelig! Ingen kan kalle ham stygg. Jentungen hadde sikkert dårlig smak Med det sjarmerende ansiktet, så skulle det bare mangle at folk blir forelsket i ham. Hadde hun ikke løpt skulle du bare ropt tilbake: "Du er ikke akkurat noe glansbilde du heller" eller noe sånt. Takk Alltid kjekt å høre fine ord om dem du er glad i. Små jenter kan være rimelig frekke i kjeften, ja, ihvertfall på avstand Lenke til kommentar
granny Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Pølser på pilketur.. det er snadder det... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Haha du får oppmerksomheten med pølser gitt Hadde med det som belønning på tur i dag, og han såvidt på den blodtørstige gedigne labradoren som gikk forbi. Vi har Grizzly på besøk i kveld. Han er så morsom :!: Nå har de drakamp.... genseren min..faktisk Endret 22. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Det er deilig å gå på tur når du har med noen hunden virkelig vil ha, hehe. Pappa har passet Mona for oss mens vi har vært på TG, og jeg sendte han på tur med en kalkunpølse i hånda. Hun hadde ikke tisset engang :!: ....oooog familieforøkelse på gang!! Vet ikke akkurat når det blir enda, men i nærmeste fremtid, håper jeg. Navn er bestemt, hehe. Rase også, antakelig. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Gratulerer! :D Aussie regner jeg med? Åh jeg er så misunnelig, vi må bli bestevenner Endret 22. mars 2008 av mushi Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Nei, ikke aussie Men vil ikke si noe mer før jeg på en måte vet at den er født og at den er MIN. Kjedelig om det ikke blir noe, hehe. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Da er påsken endelig over Dårlig vær, elendige løyper i langrennsporet, kaldt. Allikevel fikk vi gått noen mil på ski hver dag, men det var grisetungt når jeg måtte tråkke løypa sjøl og det uten skikkelig fjellski. Kåre hadde det enda værre for han måtte brøyte seg vei Ellers var den preget av folk som har NULL peil på hundene sine, og jeg tipper diverse vetrinærer har det morro med skadde hunder nå etter påska. Jeg så flere beilfeite eiere som lot sine utrente hunder trekke, løype i høy snø osv. Her bare oste det skader lang vei. Best var det med de med gordon settere som lot de trekke 300 meter unna seg selv, og viste total mangel på lydighet. Uansett har vi hatt det topp sammen, jeg fikk stramma opp en gordon setter eier og sola skinte på lørdagen Alt i alt terningkast 5 for min del Har ikke spist noe sjokkis eller karbs, så jeg er også et steg nærmere sommerformen og det samme er Kåre. Bare synd det er så DRIT kaldt i Oslo nå Bildet er rompe, men jeg tok det med kamera langs bakken mens jeg selv sto Ble svært lite bilder av Kåre i år, siden været var rompe.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det er deilig å gå på tur når du har med noen hunden virkelig vil ha, hehe.Pappa har passet Mona for oss mens vi har vært på TG, og jeg sendte han på tur med en kalkunpølse i hånda. Hun hadde ikke tisset engang :!: ....oooog familieforøkelse på gang!! Vet ikke akkurat når det blir enda, men i nærmeste fremtid, håper jeg. Navn er bestemt, hehe. Rase også, antakelig. menneskebaby? Grattis med familieforøkelse ! Vi er kjempefornøyd med å ha to hunder. Typen lå på gulvet med hundene her en dag og sa faktisk at det hadde vært artig med en til, for han ønsket seg en hanne Synes det var hyggelig sagt, men for nå og i alle fall de neste 2,5 årene har vi nok med de vi har . Hvis vi skal ha menneskebaby senere er det lurt å ikke gjøre det alt for vanskelig for meg selv på forhånd Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Fått meg nytt kamera. Tenkte jeg fikk prøve det, men har overhodet ingen anelse på hvordan det fungerer enda Fikk knipsa et par bilder av bikkja så lenge =) Fin hund! Tipper det bildet der kunne blitt ganske stilig med en annen bakgrunn. Gleder meg til den dagen jeg kan kjøpe meg en rottweiler! (Rottweileren skal ha hale i utgangspunktet sant?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå