Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Jeg liker å få litt trim ja. Er ikke den som bare slamper sakte rundt på tur når jeg skal gå . Får som regel beskjed av typen om at jeg må slakke farten hvis han er med... nå som jeg har lita kan jeg selvsagt ikke gå så fort, men hun blir heldigvis større og raskere etterhvert.

Ja, det er jo et veldig bra argument for å ikke ha hannhund det. Går jo ikke an å trimme med hannhunder! Det går da an å rope med deg hunden/dra i båndet slik at den går med deg. Det er jo du som er sjefen, ikke hunden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt er mulig med litt tolmodighet og godbiter ;)

Diesel ble nesten sparket av en shetlandsponni i dag. Skulle leie de begge, og bikkja ble litt ivrig og skulle hoppe opp på den. lol. Dyret steila og snudde ræva til -klar for å slenge ut en fot eller to.

Heldigvis ikke store hesten(90 cm høy), men den kan gjøre skade.

Kommer ikke til å ha han med så mye i stallen. Orker ikke. Bare sytinga på han. Farlig at mamman er sammen med de skumle hestene. For å ikke snakke om når han ikke ser meg, kan kan jo forsvinne for godt ??? :p

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Jeg liker å få litt trim ja. Er ikke den som bare slamper sakte rundt på tur når jeg skal gå . Får som regel beskjed av typen om at jeg må slakke farten hvis han er med... nå som jeg har lita kan jeg selvsagt ikke gå så fort, men hun blir heldigvis større og raskere etterhvert.

Ja, det er jo et veldig bra argument for å ikke ha hannhund det. Går jo ikke an å trimme med hannhunder! Det går da an å rope med deg hunden/dra i båndet slik at den går med deg. Det er jo du som er sjefen, ikke hunden.

så fint at du liker hannhunder da. Jeg liker tisper ;) Trenger ikke å bli grinete fordi. Innlegget mitt er svar på ett innlegg hvor det ble spurt om jeg hadde hastverk på tur siden jeg ikke orka markering. Du kan bry deg med å lese litt flere enn ett innlegg før du svarer surt synes jeg . Svaret mitt er at jeg synes det er fint å kunne ha litt tempo når jeg går, uten for mange avbrytelser.

Tilbake til topic : Vi fikk masse snø her i natt , og lita som har bar mage fryser som bare pokker når jeg tar henne med ut . I sted gikk hun rundt slik valper gjør før de skal bærsje (med tutræv å hele pakka) men da jeg satte henne på snøen ville hun ikke gå engang... irriterende...

Endret av L_C
Lenke til kommentar

så fint at du liker hannhunder da. Jeg liker tisper ;) Trenger ikke å bli grinete fordi. Innlegget mitt er svar på ett innlegg hvor det ble spurt om jeg hadde hastverk på tur siden jeg ikke orka markering. Du kan bry deg med å lese litt flere enn ett innlegg før du svarer surt synes jeg . Svaret mitt er at jeg synes det er fint å kunne ha litt tempo når jeg går, uten for mange avbrytelser.

Tilbake til topic : Vi fikk masse snø her i natt , og lita som har bar mage fryser som bare pokker når jeg tar henne med ut . I sted gikk hun rundt slik valper gjør før de skal bærsje (med tutræv å hele pakka) men da jeg satte henne på snøen ville hun ikke gå engang... irriterende...

Jeg var egentlig ikke grinete, men så selv nå at innlegget mitt kunne se litt grinete ut :p Beklager det. Det var forresten mitt innlegg du svarte på angående det derre hastverk-greiene :) Leser alltid hvert nytt innlegg når jeg sjekker emnet. Men ferdig med den saken nå, ville ikke starte krangel ;) Du ser selv signaturen din.

Endret av TyrantOfWinter
Lenke til kommentar
Æsj, dumme snø! Den kunne i det minste ha holdt seg, ikke komme regn og slafs..

maks irriterende med snø i dag. Lita ble i alle fall grinete da hu oppdaga at hu hadde snø opp til brystet i dag tidlig :D

litasny.jpg

Hadde henne ikke mye på bakken for å si det slik, men tisse og bærsje må man jo uansett...

Lenke til kommentar

kjenner til det ja. Har flere bilder der Geisha ser rimelig diger ut

Jentene mine var alene hjemme i 40 minutter i dag. Ingen lyder da jeg dro, og da jeg kom tilbake lå de begge og sov. Har festet en valpegrind til det store hundeburet og masse tepper oppi der . Er heldigvis en stund til Lita skal være alene hjemme en hel arbeidsdag, men det blir ikke så vanskelig som jeg fryktet å ha alene-trening

post-90636-1205773403_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Venninna mi ventet sin fransk bulldog nummer to denne uken!! Gledet seg som en unge, helt til:

Svigersen skulle hente henne i dag, da de er i danmark. Har hatt fint kontakt med oppdretteren hele tiden.. Ingen hund å se fordi hun var 'syk'. Det viser seg at lille Frida ikke eksisterer :(

Lenke til kommentar

Noe så utrolig rottent!

Jeg var selv redd for at oppdretter skulle ombestemme seg, spesielt da det dukket opp en periode hvor det var lite bilder og svar på mail å få. Men heldigvis hadde hun det bare travelt med hundene..

Lurer på hva de to tenker her?

Lita : "got milk?

post-90636-1205773984_thumb.jpg

Lenke til kommentar

TyrantOfWinter: Var nesten sikker på jeg så Bowser i Skien på søndag, men tviler på at det var dere :p

Angående hannhunder og markering, det er jo mulig å lære dem at det ikke er lov å pisse og markere på alt man ser.

Traff en hund en gang som pissa på alt, sekken, veska, sneiper på bakken, hjørnet på bilen, sin egen eier.. Herlig. Han fikk ikke kjeft for det heller ;)

Lenke til kommentar

Fikk en så festlig mail i dag som jeg jo må dele med dere en mandagskveld :!:

Instruksjon for alle hunder om hvordan forberede og klemme et barn

Først... finn et barn.

finne_et_barn.jpg

barnet_funnet.jpg

begynne_klemme.jpg

klemme_mer.jpg

god_klem.jpg

Om du ikke sender denne videre, kommer noen til å tisse på din datamaskin

Se nedenfor...

tisse_paa_pc.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...