Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

omgzor, nå har løpetiden kommet igjen...lå litt blod på gulvet da jeg våket :/ og hun er voldsom med å vaske dåsa :p

vi pleier å bruke en hundetruse med ett bind som vi har kjøpt. er litt slitsomt å ta den av og på etter tur, men det er vell ikke noen lettere måte å gjøre det på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har funnet ut at det enkleste er å ikke bruke noe. Bikkja vasker og styrer seg selv slik at vi ikke merker noe på gulvene uansett. Eneste plassen det kan bli flekker er der hun har sovet (f.eks på det hvite lakenet i senga) men der kan vi være påpasselig med å ha ett passende underlag slik at vi slipper det.

Tispetruser er bare slit..

Lenke til kommentar

Syns ikke det er noe slit med truse jeg. Bare ta av og på ved tur og ikke ha på om natta. MYE værre å gå rundt med en vaskeklut dagen lang og tørke blodflekker på gulvet. :ermm: Men har man en tispe som ikke blør så mye og slikker opp etter seg, er det jo ingen problem. Men for min del er truse mye lettere, og løpetiden er ikke så mye pes. (og så er hun sååå skjønn med rosa truse med blomster og sommerfugler på :love: )

Lenke til kommentar

Hunden trenger ikke nødvendigvis å markere overalt.

Diesel får selvfølgelig lov til å tisse, men ikke stoppe på hvert hjørnet for å snuse og markere. Orker ikke ha en hannhund som slikker og lukter på alt tiss han kommer over.

Er jo bare 13 mnd, og er ikke såå ivrig på den biten enda ;)

Lenke til kommentar

Jeg liker å få litt trim ja. Er ikke den som bare slamper sakte rundt på tur når jeg skal gå . Får som regel beskjed av typen om at jeg må slakke farten hvis han er med... nå som jeg har lita kan jeg selvsagt ikke gå så fort, men hun blir heldigvis større og raskere etterhvert.

Lenke til kommentar

Når du flytter inn til meg Linn skal jeg sørge for at det blir nok mosjon! Da holder det liksom ikke med en runde rundt kvartalet eller en shoppingtur med bikkja i veska i bogstadveien....

Kåre og jeg skulle nok sørget for at dere alle tre traff knallformen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...