mushi Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Veit om chivalper på knapt en halvkilo, så tror hu er større Ponni var også knøtt når jeg fikk henne, fikk helt sjokk når jeg besøkte oppdretter Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg har sett Chi på størrelse med en smørpakke. Men har også sett noe større Som sagt, så den ikke på nært hold. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Nært hold? Du sto jo 2 meter unna men yep, hun lever opp til navnet sitt Ligger i buret ved siden av meg på jobb nå , råkoselig Diesel var forresten veldig fin irl! EDIT: Da vi var på rådhuset i går var det chi'er der som ikke var så myye større enn henne da, men chi varierer jo også veldig i størrelse har jeg inntrykk av. Endret 14. mars 2008 av L_C Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Nært hold? Du sto jo 2 meter unna :!: og her fikk vi frem hvor lita LITA egentlig er.... :!: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Ble det noe slossling under dette lille treffet da? Enten dog fight eller cat fight? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 For å unngå dogfight og catfight er det bare å unngå øyekontakt, så går det bra. Er det ikke slik det fungerer a? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Nært hold? Du sto jo 2 meter unna chi'er der som ikke var så myye større enn henne da, men chi varierer jo også veldig i størrelse har jeg inntrykk av. Nært nok det! neida, nært hold er en cm unna hunden det Hvordan er det å ha med henne på jobb. Du må jo bli overfalt av tenåringer. Er Maria på dette treffet torsdag/søndager? Tenkte å slenge meg med på søndag hvis jeg ikke er fyllesjuk Se ned i gresset når noen utfordrer til kamp er en god ide for å unngå fight ja :!: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 For å inngå fight er det og viktig og opprettholde fremdrift, samt at man må fjerne alle resurser. Så hadde dere sitti med bord med med på en cafe hadde det virkelig gått til helvete.. Stillesittende (ingen fremdrift) og ikke minst kamp om meg (resurs) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Det er jo godt hundespråk det, at dersom den ene hunden er hissig på den andre, så kan den andre se bort for å unngå å komme i kamp? Maria var med en gang ja, det var på en torsdag. Søndagen jeg var der var det ingen der omtrent (bare meg og tanta mi) og i går var det også labert oppmøte. Men den søndagen hadde det vært valpeshow på Eide (?) så det var derfor mange ikke gidda tenker jeg. Bare å slenge deg på det , hadde det vært plass til bikkja di i poloen skulle dere fått sittet på med meg også EDIT: Det går veldig fint å ha henne med på jobb for hun sover 90% av tiden i reiseburet sitt på gulvet. Når hun er våken og det kommer folk bort hit blir jeg overfalt av både tenåringer og voksne menn Endret 14. mars 2008 av L_C Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 hehe, kamp om deg ja! Vi bør arrangere noe en dag Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Mulig jeg hisser opp situasjonen med å belønne den ene med litt pølse. Da blir det nok pølseforsvar når begge vil ha pølse og den andre forsvarer "byttet" sitt Her i gården hjelper det lite med dempene signaler Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 LOL. Pølseforsvar faktisk :!: Jeg er ikke flink pike, så jeg fortjener ikke pølse Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Ei på et forum jeg er på har ei brun/hvit Lagottojente, og bor på frei. Skulle ha møtt henne der mange ganger (før jul dette da), men har ikke blitt noe av... Orker ikke å dra dit alene som en taper...hehe. Rart at det ikke var mange der i går da, siden det var fint vær. Mulig jeg hisser opp situasjonen med å belønne den ene med litt pølse. Da blir det nok pølseforsvar når begge vil ha pølse og den andre forsvarer "byttet" sitt Her i gården hjelper det lite med dempene signaler Nå vet ikke jeg hvilken PØLSE du mener! men lokker du med godteri skal du se ei som blir hissig... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Kan godt hende det kom flere etter at jeg dro (var der bare en halvtime for jeg skulle og se raske menn sitt fastshow i festiviteten) Nå er det så fint, for det begynner å bli lyst ute såpass "sent" på dagen. Litt kjipt å stå i sludd og "bækkmørta" på parkeringsplassen der. Synes godt det kunne vært ett annet sted også jeg da. Folkeparken eller vanndammen eller noe, for der går det jo an å slippe hundene også for de som vil Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg hadde heller vært på freikollen i ti timer enn å sett raske menn, og det sier litt fordi jeg skal ALDRI klatre på det berget der Derfor jeg ikke var der tidligere, ble altfor mørkt og grått. Dumt at de ikke slipper hundene. Diesel er er mareritt når det er andre hunder i nærheten. Gir seg ikke heller, det beistet. :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Denne lille jeg passer. Han er så snodig.. Energibunt uten like! Igår gikk tur til byen og rundt omkring. Ble hentet, dro hjem, og bikkjene herjet. Sov en time, og herjet i mange timer igjen. Sov som en stein i hele natt og stod opp klokken tolv. Er ikke det litt sært? Han er trefire mnd. Når Diesel var liten våknet han om natta for å tisse, og greide ikke herje så mange timene før han måtte ha en timeout. edit: dobbelpost :O Endret 14. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg ELSKER raske menn. Men da Norges herligste begynte å gå samtidig på tv bytta jeg over til de istedet. Billettene bestillte jeg i november, og det var ingenting der jeg ikke hadde sett før, men det var da artig lell:) Jeg har vært på freikollen i 10 timer også jeg, var da ikke såå ille det Hvis Diesel er kjip blant andre hunder hadde han sikkert hatt godt av å fått vært mye sammen med andre fremmede hunder ja. Geisha varierer veldig med andre hunder. Hun er veldig ivrig på å hilse på hunder som er + - hennes egen størrelse, men kan virke litt "brå" for de minste pysehundene. Enkelte ganger kommer det RARE lyder fra halsen hennes som høres ut som knurring. Utrolig flaut, men det slutter med en gang hun får lukta på den andre hunden. Møter vi store fremmede hunder bryr hun seg som regel ikke, men hun har lekt med en Amerikans Bulldog, så det kommer helt an på. Ofte løper hun rett forbi hvis hun er løs . Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Denne lille jeg passer. Han er så snodig.. Energibunt uten like!Igår gikk tur til byen og rundt omkring. Ble hentet, dro hjem, og bikkjene herjet. Sov en time, og herjet i mange timer igjen. Sov som en stein i hele natt og stod opp klokken tolv. Er ikke det litt sært? Han er trefire mnd. Høres ut som ponni, bare at hu sover til to-tre. Hun har ikke stått opp enda :!: Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 for en trefire mnd gammel valp er det utrolig at han klarer å holde seg. Lita klarer å holde seg fra klokken 23:00 til 06:30 nå, men det er såvidt ! Disse små kan jo være store syvsovere da. Geisha sov til 11-12'tiden fra hun var ganske ung, men måtte som regel opp og tisse tidlig på morgenen.. og så gikk vi å la oss igjen Slik kan vi gjøre med Lita også. Uansett når på dagen det er så slukner hun om vi putter henne i buret sitt eller legger henne under dyna Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Geisha var ganske så hissig da vi gikk forbi dere på den smale stien. Hun spyttet nesten på han :!: Han er ikke kjip som i bitter og skal sloss heldigvis. Bare hilse og leke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå