Turtlis Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 I dag har Diesel vært med i stallen. Herregud for en sytpave (mammadalt) Det var verdens undegang når mor satt på hesteryggen. Låner med oss hunden til venninna mi. For en kjekkas! Utrolig herlig hund, ikke redd for noe. (Chihuahua, Papillon og Yorkshire til ni tusen.lol.) Grizzly som han heter leker med kattungene nå og har fått klikken sin :!: Skal ta bilde av han etterpå Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Noen bilder av Oswald. WTF!! Tur på fjellet midt på natta. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Oswald er så herlig Skikkelig godklump!! Diesel og Grizzly leker seg veldig godt sammen. Første minihunden Diesel har lekt med som ikke er pinglete og bjeffer. Ganske tøff, springer fram og tilbake med Diesel i hælene. Sokken min ble en populær draleke Katten er også med på leken! Endret 12. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Jeg fikk et kjempefint regndekken i posten i dag, tusen takk elelmar!!! Det blir veldig fint til Lita når hun er ett halvt års tid Det var litt stort til henne , og lengden passet bra til Geisha (som har for feit hals og mage til at vi fikk knappet det igjen) Satser på at Lita er en litt slankere/spinklere type (har tynneste halsen jeg har sett) , og gleder meg til det passer Tusen masse takk ! edit: kjempefine dvergpinschere i slutten av dette klippet: Endret 12. mars 2008 av L_C Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ser ut som lille hunden sjekker mandlene til Diesel på det andre bildet *hehe* Eller kanskje sjekker hva som ble spist til frokost? Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Her har vi en skikkelig " cat and dog -fight", bortsett fra at ingen er egentlig uvenner da Bare så deilig å få rast fra seg når man er liten! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Ser ut som lille hunden sjekker mandlene til Diesel på det andre bildet *hehe* Eller kanskje sjekker hva som ble spist til frokost? :!: Kanskje han skal bli tannlege ? Hvor mange timer kan en liten en holde på egentlig?? Han har ikke sovet siden klokken fem-seks! Og da har det vært fult kjør her i huset siden klokken åtte. edit: Nå sovnet de begge! Puh... ble stressa av å se på. Endret 12. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Elelmar: Fikk dekken og mal i posten igår Gleder meg til å lage! Det dekkenet med slangeskinn var heftig, var ute å prøvekjørte det ista, ponni digga det Lenke til kommentar
elelmar Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Elelmar: Fikk dekken og mal i posten igår Gleder meg til å lage! Det dekkenet med slangeskinn var heftig, var ute å prøvekjørte det ista, ponni digga det Flott, lykke til med sømmen. Det blir bra med litt trening! : L C : Du verden så lita hun er da! Dekkenet passer uansett ikke lange stunden, og du kan bruke det til mal hvis du vil sy, det er bare å forstørre det! : Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Hihi, fantastisk. Elelmar er blitt den gode feen i heimen, ser jeg. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Grizzly er en tøff jævel. Lar seg ikke pille på nesen, og sier klart fra når Diesel er for voldsom. Omg, for å ikke snakke om hvor hårete sofaen er på bildene. Den lille river av han pels :!: HOLD KJEFT, DIESEL! Krig?! Endret 13. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Haha. Diesel ser skikkelig happy ut, mens den lille gnageren kjefter og smeller, ser jeg. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 L C : Du verden så lita hun er da! Dekkenet passer uansett ikke lange stunden, og du kan bruke det til mal hvis du vil sy, det er bare å forstørre det! : Forminske for lita sin del:) Hun er 15 cm lang bare Lenke til kommentar
granny Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Masse snø på hytta . Gleder meg til skitur i morgen Flatten elsker snø.... Til og med harabikkja trodde et øyeblikk at hun var lavinehund før puta ved ovnen var mer fristende.. Endret 13. mars 2008 av granny Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Nei man bøller ikke med en bulldog Synes det var så kult bilde *hehe* Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Bulldogs rule! Begynner å bli riktig så kvass selv nå, og Kåre er i knallform. Bare det blir varmt i været nå, skal jeg ha med en fotograf så blir det noen helt ville bildeserier. Og da må selv de gamle konservative damene tåle noen spreke treningsbilder her .) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Søtami Endret 13. mars 2008 av L_C Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Herregud så LITA hun er ! Som et lite rusk. Hun er vel mindre enn en Chi valp, om ikke like stor ? Aldri sett en så liten hund, vel jeg så henne ikke på nært hold da, men på avstand... Bare et rødt bånd som for langs bakken :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå