Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

I dag har Diesel vært med i stallen. Herregud for en sytpave (mammadalt) :p

Det var verdens undegang når mor satt på hesteryggen.

Låner med oss hunden til venninna mi. For en kjekkas! Utrolig herlig hund, ikke redd for noe. (Chihuahua, Papillon og Yorkshire til ni tusen.lol.)

Grizzly som han heter leker med kattungene nå og har fått klikken sin :!: Skal ta bilde av han etterpå :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oswald er så herlig :love: Skikkelig godklump!!

Diesel og Grizzly leker seg veldig godt sammen. Første minihunden Diesel har lekt med som ikke er pinglete og bjeffer. Ganske tøff, springer fram og tilbake med Diesel i hælene.

Sokken min ble en populær draleke :p

n750515373_2397859_70.jpg

Katten er også med på leken!

n750515373_2397920_834.jpg

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Jeg fikk et kjempefint regndekken i posten i dag, tusen takk elelmar!!!

Det blir veldig fint til Lita når hun er ett halvt års tid :D Det var litt stort til henne , og lengden passet bra til Geisha (som har for feit hals og mage til at vi fikk knappet det igjen) Satser på at Lita er en litt slankere/spinklere type (har tynneste halsen jeg har sett) , og gleder meg til det passer :)

Tusen masse takk !:)

edit: kjempefine dvergpinschere i slutten av dette klippet:

Endret av L_C
Lenke til kommentar
Ser ut som lille hunden sjekker mandlene til Diesel på det andre bildet *hehe* Eller kanskje sjekker hva som ble spist til frokost?

:!: Kanskje han skal bli tannlege ?

Hvor mange timer kan en liten en holde på egentlig?? Han har ikke sovet siden klokken fem-seks! Og da har det vært fult kjør her i huset siden klokken åtte.

edit:

Nå sovnet de begge! Puh... ble stressa av å se på.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Elelmar: Fikk dekken og mal i posten igår :D Gleder meg til å lage! Det dekkenet med slangeskinn var heftig, var ute å prøvekjørte det ista, ponni digga det :)

Flott, lykke til med sømmen. Det blir bra med litt trening! : :thumbup:

L C : Du verden så lita hun er da! Dekkenet passer uansett ikke lange stunden, og du kan bruke det til mal hvis du vil sy, det er bare å forstørre det! : :)

Lenke til kommentar

Grizzly er en tøff jævel. Lar seg ikke pille på nesen, og sier klart fra når Diesel er for voldsom.

Omg, for å ikke snakke om hvor hårete sofaen er på bildene. Den lille river av han pels :!:

HOLD KJEFT, DIESEL!

n750515373_2399080_2992.jpg

Krig?!

n750515373_2399082_3672.jpg

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Bulldogs rule!

Begynner å bli riktig så kvass selv nå, og Kåre er i knallform. Bare det blir varmt i været nå, skal jeg ha med en fotograf så blir det noen helt ville bildeserier. Og da må selv de gamle konservative damene tåle noen spreke treningsbilder her .)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...