Gå til innhold

Den Store Hundetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant denne på ett annet forum. :wee:

Din hund er bortskjemt, min er et familiemedlem.

Din er hysterisk, min er full av energi.

Din hund er redd og nærvøs, min er litt sjenert og blyg.

Din hund er smellfet, min er litt kraftig.

Din hund er dum, min lærer seg sakte.

Din hund svinte ned huset, min hund hadde en liten ulykke.

Din hund har dårlige bevegelser, min hund hadde dårlig underlag.

Din hund vant fordi du kjente dommeren, min vant fordi det er en bra hund.

Din hund tapte fordi det var en bra dommer, min hund tapte fordi dommeren ikke kunne rasen!

God beskrivelse av hundemiljøet hehe.

Lenke til kommentar

Hmm får se om eg finner gutten min der inne. Gjør meg ikke noe at han er der inne hvis det er en småjente greie.

Desverre er det en del idioter som går rundt og viser bilder av santoz og sier at det er pitbullen deres og greier. Har fått mails om tips der folk både på nettby og facebook og andre steder har postet bilder av santoz gutten min og skrevet at det er deres hund.

Utrolig kor mange idioter det finnes der ute.

Lenke til kommentar

Folk må gjerne bruke Kåre så mye de vil. er man først så dum at man legger ut bilde av hunden sin, må man være klar over at det kan ende på diverse fora...

Kåre ligger garantert på 100 ulike asiatiske fora, for når vi er i frognerparken og det er turistsessong blir det tatt 1000 vis av bilder av han. Det hender også at japsene kommer bort og vil ha et bilde av seg selv med han også.

Dog vet jeg ikke om det er beundring eller rett og slett om de ser på han som en delikatesse. Jeg tror det er beundring, for de peker og knipser som gale :)

Min filosofi er hvertfall at internett er så full av informasjon at om jeg legger ut et bilde, så må jeg være klar over at det kan missbrukes. Og for alt jeg vet er det bilde av Kåre i den kinsesiske resturanten jeg skal besøke i Bejing til høsten...

(når jeg reiser i Asia, spiser jeg forresten KUN sjømat og vegetar)

Lenke til kommentar

Ikke at jeg har noen planer om å spise noe som helst som jeg ville hatt i huset som kjæredyr (innebærer og kanin, slange etc.), men jeg kan jo faktisk forstå dem som gjør det. Det er ekkelt imo, men det er vel bare... en del av kulturen deres (ekle, ekle kulturen ><)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...